jankes91

Deutz Fahr seria DX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MgrLukash    154

Na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach Deutz'a DX 6.30 ,6.10 lub 6.05, aby później nie żałować.

 

Tak jak przy każdym Używanym ciągniku:

-Skrzynia biegów - biegi powinny wchodzic lekko bez zgrzytów,

-Silnik czy równo pracuje, niekopci...

-Układ hydrauliczny działa prawidłowo czy niema wycieków,

-Luzy w układzie kierowniczym,

-Zaczepy czy nie są mocno rozwalone,

-Wnętze kabiny (po tym najbardziej widac jak poprzedni właściciel dbał o niego)itp.

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Piszecie, ze te silniki trudno przegrzać. A jakie mieliście max. wskazania na zegarze temperatury silnika, bo mój chyba się za bardzo grzeje (DX 3.70)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Raczej to nie to, jest tam jakiś termostat czy coś w tym rodzaju?.

W każdym razie przy dużym obciążeniu wskazówka na zegarze wchodzi na białe pole, a może tak ma być, napiszcie jak jest w waszych ciągnikach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emillo1212    16

Termostatu raczej żadnego nie ma. Ja jeszcze nic swoim nie robiłem więc nie wiem jak się zachowa gdy się rozgrzeje.


Deutz is Power!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

tam jest pewnie wiatrak może pasek sie ślizga na wiatraku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emillo1212    16

Teraz nasunęło mi się takie pytanie w tym filtrze który wystaje ponad maskę to w nim jest jakiś olej? Jeśli tak to jaki?


Deutz is Power!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jesli chodzi o filtr powietrza to możliwe że jest tam olej który pochłania pył z powietrza wiec nie ma różnicy jaki olej byle by byl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Filtr powietrza to u mnie jest suchy z dwoma wkładami, ale w moim nic nie wystaje nad maskę.

Co do wentylatora chłodzącego silnik to napędzany jest oczywiście paskiem, wspólnym również dla alternatora a pasek jest napięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

@emillo1212 nowsze też zdarzają się z takim filtrem widziałem kiedyś DX 6.10 z 1988 z takim


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesaw    3

Po prostu co jakiś czas trzeba odkręcić i wyczyścić uzbierany kurz i pył, ale tak wysoko to mało zawsze będzie. Mam o 2/3 krótszy i coś tam się uzbiera, a pod maską są dwa suche wkłady filtrujące. Ładny dx.


samczeruno.pl :)))

"Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz wszystko, to masz rację... wydaje Ci się."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emillo1212    16

@wiesaw ciągnik z tego linku jest tylko po to aby pokazać o co mi chodziło, a to jaki masz model?

@MgrLukash ja jeszcze takiego nie widziałem, ale może i są :)


Deutz is Power!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesaw    3

Dokładnie taki


samczeruno.pl :)))

"Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz wszystko, to masz rację... wydaje Ci się."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Są są:

Deutz-Fahr-DX-630-91764.jpg?height=600&width=800&quality=80

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TraktoR3    0

Czy ma ktoś z Was ciągnik DEUTZ FAHR DX 3,50 ? Jak się sprawuje,jaka jest wytrzymałość i awaryjność,jak z częściami i jaki w nim jest silnik?? Ile kosztuje 2WD i 4WD??

Z góry dziękuje za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

W Dx3.50 jest 3 cylindrowy silnik chłodzony powietrzem o oznaczeniu F3L 913

Z częściami problemu nie ma, dostępne są w sieci sklepów Grene i na Allegro ewentualne na www.granit-parts.pl

 

Ceny tych modeli zaczynają się od około 20 000zł(2WD stary typ kabiny)

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gesy    5

Witam.a orientuje się ktoś ile wchodzi oleju do skrzyni biegów do DX, mam 4.51.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gesy    5

Będzie teraz 4 sezon,jak narazie bez żadnej poważnej awarii "odpukać w niemalowane",a olej w skrzyni jeszcze niezmieniany,trzeba będzie spuścić w jakieś bańki i zmieżyć bo ta wymiana tak sie schodzi szkoda skrzyni,.Wesłych świąt wszystkim AF-wiczom,ide pić gorzałke nara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Witam szukam traktora 65-75 km i trafiłem właśnie tutaj, słyszałem kilka dobrych opinii o tych traktorach i chciałbym się dowiedzieć coś więcej od użytkowników. 

Interesuje mnie jakie są największe plusy, minusy co najczęściej się psuje w modelach dx-3.60, dx-3.70 na co zwrócić uwagę by nie trafić na minę?a także jaki jest komfort (wyciszenie kabiny itp),spalanie (porównywalne z silnikami perkinsa?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    517

Witam , może zna ktoś model AGROSUN , jakoś niewiele ich jest a możliwe że będę zainteresowany kupnem , będę wdzięczny za wszelkie info

 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wdaniel    52

Witam.

Mam dx 120. Problem mam taki, że ta długa rączka od włączania sprzęgła WOM jak jest na dole, to obracają się wałki. Jak ją podniosę, to mi cały ciągnik stanie (uruchomi sprzęgło od jazdy). Ciągnik mam od niedawna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj