jankes91

Deutz Fahr seria DX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tommy83    91

Ja do silnika leje Turdusa a do wymiany w skrzyni utto 10w30 .Katalog z opisem po polsku można ściągnąć z chomika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel2016    0

Wtam

Kupiłem dx 6.30 i mam problem ze sprzęgłem,nie wysprzęgla do końca i biegi nie wchodzą.

Czy tam gdzie jest założona sprężyna nie powinno być wyprzęgnika.

Proszę o przesłanie zdjęcia.

Załączone miniaturki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

Wracając do sprawy smarowania głównego sworznia na przednim moście. Ja mam most ZF - wygląda jak na schemacie niżej. Wg. instrukcji smarownik jest w pozycji 37.

Problem w tym, że u mnie nic tam nie ma.

 

dyfer_dx_6_30.jpg

 

Prośba, żebyście zerknęli jak to u Was wygląda na takim samym moście.

Sworzeń już dość mocno słychać - szkoda mi go niszczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lugi76    0

Witam czy ktoś mógłby mi powiedzieć skąd ten czujnik mógł się odłamać ponieważ kupiłem ciągnik Dx 4.50 i miałem owa cześć w skrzynce z narzędziami. czy to jest część od tego ciągnika czy czegoś innego ??post-164351-0-54197300-1481279075_thumb.jpgpost-164351-0-00367600-1481279077_thumb.jpgpost-164351-0-46151600-1481279078_thumb.jpgpost-164351-0-81452200-1481279079_thumb.jpgpost-164351-0-31422000-1481279081_thumb.jpgpost-164351-0-95016800-1481279082_thumb.jpgpost-164351-0-57805100-1481279084_thumb.jpg
z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Jak dobrze kojarzę po zdjęciach to włącznik od dźwigni zmiany biegów , służy by nie uruchomić silnika na załączonym biegu.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Mam Deutza DX6.10. Jak rozwiązane jest smarowanie pompy paliwa ? Sama pobiera i smaruje się olejem silnikowym i nie trzeba nic robić czy może inaczej i samemu trzeba o coś zadbać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lugi76    0

Jak dobrze kojarzę po zdjęciach to włącznik od dźwigni zmiany biegów , służy by nie uruchomić silnika na załączonym biegu.  

 

ale gdzie to powinno być ?? gdzie szukać tego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Mam Deutza DX6.10. Jak rozwiązane jest smarowanie pompy paliwa ? Sama pobiera i smaruje się olejem silnikowym i nie trzeba nic robić czy może inaczej i samemu trzeba o coś zadbać ?

U mnie w DX6.10 pompa paliwowa jest smarowana olejem od silnika .

ale gdzie to powinno być ?? gdzie szukać tego ?

po prawej stronie pod kabiną i drążkami zmiany biegów najlepiej post-37837-0-57219100-1481446832_thumb.jpg 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Lugi, podstawowe pytanie: czy możesz odpalić ciągnik na biegu (głównym lub grupie)? Jeśli nie, to może niepotrzebnie się martwisz, bo równie dobrze ktoś mógł wymienić wadliwy stycznik na nowy/dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lugi76    0

Lugi, podstawowe pytanie: czy możesz odpalić ciągnik na biegu (głównym lub grupie)? Jeśli nie, to może niepotrzebnie się martwisz, bo równie dobrze ktoś mógł wymienić wadliwy stycznik na nowy/dobry.

 

Powiem w ten sposób.

odpalam zawsze na wciśniętym sprzęgle (przyzwyczajenie z samochodu) nigdy nie sprawdzałem na biegu ale przepatrze sb to przy ciagniku.

jeszcze jedno pytanie czy jest do tego czujnika jakaś kontrolka  czy on sam automatycznie nie pozwoli mi uruchomić silnika jeśli jest na biegu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lugi76    0

właśnie wróciłem i przejrząłem to i w traktorze ktoś (pewnie poprzedni właściciel) po urwaniu kołnierza tego włącznika dorobił zwykła blache by nie było dziury i tyle kable wiszą zaizolowane obok. moje pytanie gdzie mogłbym dostac taki kołnierz i czy to droga sprawa oraz czy bd mogl miec problemy natury mechanicznej pracujac bez naprawy tego wlacznika ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Ja z kolei tak się przyzwyczaiłem, że przed odpaleniem Audi wyrzucam bieg...

Myślę (tzn. nie wiem na pewno), że to zabezpieczenie przed ew. wypadkiem, bez wpływu na zwykłą eksploatację ciągnika. Nie ma kontrolki. Jeśli działa (przy załączonym biegu), to jest tylko "klik" i silnik nie odpali.

Zobacz na stronie Agrofarm, mają chyba wszystko, kumate chłopaki, ceny nie znam.

 

Czasem alternatywne rozwiązania wystarczają, np. zerwała mi się linka do wygaszania 6.30, nowa kosztuje prawie 400 zł, za 27 zł kupiłem od starego Lublina. Pasuje wszystko, tylko gałka jet czarna i nie me wytłoku "stop"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lugi76    0

Ja z kolei tak się przyzwyczaiłem, że przed odpaleniem Audi wyrzucam bieg...

Myślę (tzn. nie wiem na pewno), że to zabezpieczenie przed ew. wypadkiem, bez wpływu na zwykłą eksploatację ciągnika. Nie ma kontrolki. Jeśli działa (przy załączonym biegu), to jest tylko "klik" i silnik nie odpali.

Zobacz na stronie Agrofarm, mają chyba wszystko, kumate chłopaki, ceny nie znam.

 

Czasem alternatywne rozwiązania wystarczają, np. zerwała mi się linka do wygaszania 6.30, nowa kosztuje prawie 400 zł, za 27 zł kupiłem od starego Lublina. Pasuje wszystko, tylko gałka jet czarna i nie me wytłoku "stop"...

 

myśle ze taki kołnież u dobrego tokarza dotoczę tylko pytanie który kabel na który pin idzie do tego czujnika bo numer katalogowy mam kołnierza ale nigdzie nie idzie go znaleźć.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arczi10    0

witam panowie mam problem czy wie ktoś może co oznacza błąd Er a Agrotronie wiem ze troche nie na temat ale może ktoś sie spotkał z czymś takim z góry dzięki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wdaniel    52

pytanie który kabel na który pin idzie do tego czujnika bo numer katalogowy mam kołnierza ale nigdzie nie idzie go znaleźć.

Przecież masz tam tylko 2 piny. Obojętnie jak założysz, to zawsze będzie działało, gdyż czujnik ten działa na zasadzie wyłącznika. Nie ma przejścia - nie odpalisz tak samo, jak byś miał przewód zerwany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lugi76    0

Przecież masz tam tylko 2 piny. Obojętnie jak założysz, to zawsze będzie działało, gdyż czujnik ten działa na zasadzie wyłącznika. Nie ma przejścia - nie odpalisz tak samo, jak byś miał przewód zerwany.

 

bez nerwów.

piny na czujniku jest dwa ale kabli mam więcej dlatego pytam o kolor kabli jakbym miał dwa to bym nie zadawał niepotrzebnych pytań które mogłyby zdenerwować niektórych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzagus97    41

Lugi76 po co Ci ten czujnik? Będziesz musiał za każdym razem wrzucać na luz przy rozpalaniu. A dla silnika czy skrzyni on nie jest w niczym potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Np. dla bezpieczeństwa. Różnie bywa w życiu.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lugi76    0

Np. dla bezpieczeństwa. Różnie bywa w życiu.

 

dobrze powiedziane dla bezpieczeństwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wdaniel    52

Ja i tak zawsze zostawiam sprzęt na luzie i na zaciągniętym ręcznym. Dla mnie dla bezpieczeństwa przed smykami jest zabezpieczenie na sprzęgle, bo sprzęgła byle dziecko nie wyciśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Gdzie w ciągniku Deutz DX6.10 lub podobnym z tej serii można sprawdzić poziom oleju (oraz wlew i korek spustowy oleju) w skrzyni biegów ? Nigdzie nie widzę ani okienka ani typowego bagnetu itp. Od silnika i hydrauliki nie było żadnych problemów tylko tego nie mogę dojrzeć. Od czego jest kontrolka od razu pod kierownicą (są dwie, prawa to P czyli hamulec ręczny a lewa coś z olejem, podejrzewam że właśnie od skrzyni biegów ale chcę się upewnić. Czy to normalne że ta właśnie kontrolka przy zapłonie się świeci, po odpaleniu gaśnie ale przy każdym wciśnięciu sprzęgła się zapala, trochę mnie to niepokoi, nie wiem czy tak powinno być i od czego to zależy. Proszę o pomoc kogoś kto miał ten ciągnik lub wie o rzeczach o których napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

Kontrolka o której napisałeś jest właśnie od smarowania skrzyni biegów. Pompa podająca olej na skrzynię jest odłączana po wciśnięciu sprzęgła głównego. Wg. instrukcji dopuszczalne jest świecenie się tej kontrolki przy wciśniętym sprzęgle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Dzięki za odpowiedź, a wiesz może gdzie się sprawdza poziom oleju jak i jest wlew czy korek spustowy ze skrzyni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinus    2

Mam pytanie gdzie może być wybity rok produkcji deutz fahr dx 4.50 ? na tabliczce nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj