Zaloguj się, aby obserwować  
kuba3120

Słabe ładowanie alternatora koparka Białoruś JUMZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
cemaxx    0

Jak jest ono oznaczone? Jakie napięcie tam występuje? Stałe czy zmienne?

Napięcie jest stałe. Oznaczenie podam jutro wieczorem.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego jesteś w błędzie, w tym alternatorze nie musi być kontrolki aby się wzbudził, a autor stwierdził że jest oryginalny

Nie musi być ale wyjście w tych alternatorach czasami było.

 

Jest to alternator samowzbudzający bezszczotkowy jak się nie mylę. Nie powinno być tam żadnego regulatora. Cienki przewód służy albo do przekaźnika blokującego rozrusznik tak jak już tutaj napisał Elektrotechnik albo do kontrolki ładowania(takie również były mimo że bez kontrolki również ładował).

Bez podłączonego tego cienkiego przewodu alternator również będzie pracował

Sprawdz czy na altku masz śrubę lekko wystającą poza obudowę alternatora.

Edytowano przez misha24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cemaxx    0

Witam, zrobiłem zdjęcie alternatora i zamieszczam w linku poniżej. Odnośnie poprzedniego zdjęcia, na którym widoczne są dwie puszki, jedna mniejsza druga większa, chodziło mi cały czas o tę większą. Ta mniejsza jest podłaczona na dojściu zasilania do nawiewu. Tylko "+" jest wpięty i idzie dalej na nawiew. Nie wiem co to ma czynić, ale z ładowaniem zapewne wiele wspólnego nie ma. Zatem chodzi mi tylko o tę dużą puchę, którą nazywałem regulatorem napięcia, ale oczywiście nie wiem czy faktycznie nim jest.

Zdjęcie alternatora:

http://images65.fotosik.pl/1136/6d56b06e198a983e.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego, nie kombinuj już więcej i nie baw się w pisanie kolejnych postów, tylko wymontuj alternator, rozbierz go i porządnie wyczyść. W takim stanie w jakim on jest nie ma prawa zadziałać. Chociaż zrób zdjęcie ze zdjętą osłoną, to wiele się wyjaśni.

 

Nie powinno być tam żadnego regulatora.

Powinno. Były dwa typy: jeden z zewnętrznym regulatorem i drugi z wbudowanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego, nie kombinuj już więcej i nie baw się w pisanie kolejnych postów, tylko wymontuj alternator, rozbierz go i porządnie wyczyść. W takim stanie w jakim on jest nie ma prawa zadziałać. Chociaż zrób zdjęcie ze zdjętą osłoną, to wiele się wyjaśni.

 

 

Powinno. Były dwa typy: jeden z zewnętrznym regulatorem i drugi z wbudowanym.

Mówiłem akurat o kolegi alternatorze a nie o alternatorach w tego typu pojazdach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj