Cezary4514

Zetor 7245 Sprężarka i hamulce

Polecane posty

asharot    446

Winny jest tłoczek znajdujący się w środku tego zaworu.

Rozkręć i nasmaruj zawór smarem plastycznym lub wazeliną,jeśli to nie pomoże trzeba wymienić ten tłoczek.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor10    1

<p>Witam mam problem ze spręrzarką w zetorze 5340 po załączeniu nie pompuje powietrza. Co może być przyczyną ? Jakieś porady.</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Tak tak nigdzie indziej powietrze nie ucieka, na tym zdjęciu będzie lepiej widać tą siatke.

 

Jak cięgna sterujące są luźno (dla pewności możesz odłączyc) to powietrze nie powinno uciekać. Jak tak nie jest to możesz rozebrać, przeczyścić, nasmarować i złożyć. Prawdopodobnie to nie pomoże bo aluminium się mogło utlenić. Wtedy tylko nowy zawór, koszt około 150zł, na pewno nie oryginał ale umnie działa już jakieś trzy lata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kruczek14    2

Witammam podobny problem nagle przestala mi dzialac sprezarka jak jechalem z przyczepami i pobolokowaly mi sie hamulce w przyczepach,w ogole nie chce nabic banki troche tam pompuje bo slysze ze ucieka powietrze jak wcisne ten cycek od spuszczania wody, a drugi problem taki ze jak wcisne pedal to nie hamuja przyczepy tylko dopiero jak zaciagne reczny to zalapia i wciskam pedal hamulca i trzymaja dopuki go nie puszcze, jednym slowem muszezainicjowac hamowanie recznym, co to mozebyc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Mam pneumatyke w zetorze i wszystkie pieknie dziala, pompuje hamuje itp, tylko jak dobije na maksa butle to potem sprezarka tak dudni, wg mnie bije za duze cisnienie, jak moglbym zmniejszyc cisnienie w ukladzie pneumatycznym? Taki mam regulator .  Czy na nim powinna byc jakas śrubka czy coś do regulacji, czy na tym 2 psiukaczu przy butli.C-21350_big_.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Musisz zdemontować plastikową osłonę z regulatora, pod nią jest śruba regulacyjna.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Okej rozumiem, a ktos mi wytłumaczy po co jetsn 2 zawór przy butli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

nie wiem ,który masz dokładnie na myśli ,ale podejrzewam,że piszesz o zaworze minimalnego cisnienia czyli takim ,który nie poda cisnienia na odpowiednie mechanizmy ( w tym przypadku na wzmacniacz momentu i pneumatyczne sterowanie sprzęgłem WOM-u ) jeśli jego wartość nie osiągnie pewnego  , minimalnego progu ( bodajże 4,8 bar)  . Z resztą jest też montowana kontrolka minimalnego ciśnienia powietrza .

Ciśnienie w pneumatyce regulujesz śrubą pod plastikowym deklem regulatora po uprzednim zwolnieniu przeciwnakrętki . Sprężarka pracuje dość głośno nawet przy standardowym ciśnieniu 6 atm.


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Może powie mi ktoś czy ten dzyndzel z wyrównacza ciśnienia wysuwa się zawsze jak nacisnę pedał hamulca,nawet gdy sprężarka wyłączona?Pytam bo hamulec ręczny działa a nożny w przyczepie już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Wysuwa się zawsze.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164
Napisano (edytowany)

A jak się nie wysuwa to wymiana całego wyrównywacza czy da się jakoś naprawić?

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Rozkręć go i spróbuj rozruszać tłoczek, na pewno nie zaszkodzi. W ostateczności kupisz nowy.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz98    0

Witam. Zetor 7211. Mam problem ze sprężarką. Sprawa wygląda tak. Sprężarka niby pompuje. zasysa powietrze z kolektora, na wyjściu też ,,dmucha'' nie jak nówka z fabryki ale dmucha. Problem polega na tym, że ni jak nie daje rady nabić butli, brak też hamulcy na przyczepę. Zalożonaa jest nowa głowiczka sprężarki, nowa tuleja, nowe pierścienie, wszędzie uszczelki są. Zawór przed butlą nie upuszcza nadmiaru powietrza gdyż go nie ma a zawsze jak nabiło butlę to owy zawór spuszczał nadmiar powietrza, charakterystyczne psiknięcie. Awaria stała się nagle, podczas przejazdu po dośc pochyłym terenie. Przed i w trakcie dojazdu na miejsce działały hamulce 100%. podczas powrotu noga na hamulec a hamulcy w przyczepie brak.

Edytowano przez Grzegorz98
Błąd literowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Cieknie mi z tej dzwigienki olej podczas pracy sprezarki. WYmienialem juz tam podkladke miedziane ale dalej cieknie. Tam powinien byc oring czy podkladka miedziana? Bo katalog jasno nie mowi tylko pierscien uszczelniajacy. Byla aluminiowa dalem miedziana ale dalej leci.

 

zetor-7211_119357_367_118367.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

mi tez zaczelo przy orce zimowej. ale jeszcze nie naprawialem, chyba tam oring jest .


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kompresja z silnika Panom sp***rza tędy. poważnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nawet jeśliby gubił kompresje z jakiegoś powodu, to nie powinien tędy wywalać oleju z tego powodu, chyba że odma przypchana i robi się w silniku ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Jakby kompresje wywalalo przy zatkanej odmie tedy to by caly czas to bylo a dzieje sie tylko przy włacoznej sprezarce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ale ja wcale nie obstawiałem że to przez kompresje i że odma jest zapchana, choć jest taka ewentualność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

skoro tylko przy włączonej to faktycznie raczej nie kompresja. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Warto sprawdzic gore sprezarki? Ale jakby sprezarka mialaby nieszczelnosc na cylindrze to chyba plulaby olejem do układu? Dodam ze jak sprezarka dobija 4-5 barow to zaczyna głosniej klekotać

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jeśli w odolejaczu nie ma za dużo oleju i dobrze pompuje to nie ma co ruszać góry. A to jest tylko blokada załączania i wydostaje się olej smarujący jak jest załączona, nie wiem co tam jest za uszczelniacz, nigdy tam mi nie ciekło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

u mnie niedawno zauwazylem plame- ledwo 3 tyg mtg po remoncie i juz problemy..

niedawno odkrecalem pokrywe odmy- raczej trudno zatkac taka siatke o samej rurce nie wspomne.

kiedys robilem glowice kompresora- wtedy bylem jeszcze mlody i ambitny - naprawialem pierdoly bez znaczenia,ktore to dzialania czesto konczyly sie powaznymi awariami- po wymianie pierscieni urwal sie walek napedowy pompy paliwowej i trzeba bylo pol ciagnika rozebrac...........


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez center
      Witam Dzis chciałem przedymić mojego 7211 zapalił bez problemu jak gdyby nigdy nic, ale nie chciał ruszyć i gasłRazz no patrze co jest a tam mi hamulce zblokowało rózszałem pedałami ręcznym nic nie pomagało ciagnik stał jak przymarzniety do betonu hehe dopier wrzuciłem jedynke terenowa gazu i przewalczyło to i byo dobże u was tez tak jest czasami ?
    • Przez klimas78
      Koledzy mam problem z blokujacym hamulcem po prawej stronie.
      Pozmieniałem cylinderki i sprężyny po obu stronach,wymieniłem pompki hamulcowe,wyrównywacz ciśnienia.Wyregulowalem skok pedału hamulcowego .
      Jak ciągnikiem nie jeździ się zbyt długo wszystko jest ok.Jak się już dość rozgrzeje to jest problem bo pedał hamulca odpowiedzialnego za prawe koło robi się twardy i blokuje się koło.
      Skok jest wyregulowany między pedałem a pompką hamulcową.
      Jak odkręcę rurkę przy wyrównawczu ciśnienia pedał spadnie i chwilę jest ok. Blokuje się koło prawe.
      Proszę o pomoc bo już nie wiem co zrobić 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Na jakiej zasadzie jest zaczepiona linka od hamulca ręcznego. Te taką długą tulejkę to się odkręca? Bo wydaje mi się że to coś nie jest oryginalne u mnie w Zetor 5211, że tam ktoś poszedł po dłuższej linii oporu. 
    • Przez rosek11
      Witam,
      Proszę o pomoc, tato kupił Zetora 7745 i brakuje kilku elementów. Napewno brakuje butli... I co jeszcze? W miejscu gdzie montowana jest butla wiszą jakieś kable, tylko od czego mogą być? 

       




    • Przez garos
      Witam słyszałem że w ww modelu jeśli jest sprawna pneumatyka to można z jej pomocą załączać wom. Tzn te sprzęgło (dżwignia po lewej stronie) co jest można ją podnosić 1 palcem a nie jak mam teraz że musze użyć dość dużo siły aby naciągnąc to sprzęgło. Bo jeśli to prawda to bd całą naprawiał a jeśli nie to nie bd robił. ktoś cos słyszał też o tym czy nie bardzo i czy to w ogóle prawda?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj