GrzegorzL1972

Problem uklad kierowniczy Zetor 7745

Polecane posty

Dzień dobry

Mam problem z układem kierowniczym w Zetorze 7745.

Układ kierowniczy bardzo cieżko pracuje, nie da sie skręcać kierownicą.

Wymieniłem drógi po regeneracji servo mechanizm i dalej cieżko sie kreci , w lewo jakoś sie da ale w prawo bardzo ciężko .

Jeśli którykolwiek z użytkowników forum miałby jakiśpomysł co zrobić / co mogło się zepsuć ,

PROSZĘ O POMOC !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian7245    0

Ja wymieniałem łożyska na Zwrotnicy(tak to się chyba nazywa?) u góry i na dole lewa i prawa strona. Jest lepiej ale czasani jest opór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

A może pompa wspomagania kończy swój żywot. Najlepiej jak byś miał możliwość zmierzenia ciśnienia na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

poszukaj w tym temacie- jest niedziela,zima to masz duzo czasu, z 10 razy opisywalem sposoby diagnozy i naprawy , wiecej nie bede. :P;) ;)


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moorgi    576

U mnie to samo dosłownie to samo bylo z zetorze 6245 tyle ze ja jeszcze nie wymienilem na razie bo zetor teraz na zime nie jest mi potrzebny i pomyslalem ze dopiero na wiosne wymienie. I u mnie prawdopodobnie siłownik wspomagania padł czyli coś takiego http://allegro.pl/silownik-wspomagania-zetor-serwomechanizm-i1343909137.html.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moorgi    576

Moorgi pisałem już "Wymieniłem drógi po regeneracji servo mechanizm i dalej cieżko sie kreci" ...

 

To moze:

popatrz na zawory na siłowniku od strony sprzęgła tam gdzie jest drążek sterujący nimi może coś tam nie łaczy

 

regulujesz na silowniku polozenie zaworow,wkrecacie lub wykrecacie tlok

 

jesli nie leje olej to po co rozkrecac.winne moze tez byc lozysko na wale kierownicy

 

Sam nie wiem musze sam fachowca zapytac..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Układ kierowniczy już chodzi :

-wymieniłem olej w przekłani i w układzie wspomagania

-posmarowałem łożysko (w kierownicy)

-wyregulowałem jedno cięgno z koćówką (co łączy servomechanizm)

-wyciągłem filtr ze zbiornika wspomagania

Dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

wydaje mi sie ze znowu przestanie przy tych mrozach jakie zapowiadaja bo nic z tych rzeczy ktore zrobiles nie powinny miec wplywu na dzialanie serwa-mroz po prostu :D mu zaszkodzil.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qwerkus    0

Układ kierowniczy już chodzi :

-wymieniłem olej w przekłani i w układzie wspomagania

-posmarowałem łożysko (w kierownicy)

-wyregulowałem jedno cięgno z koćówką (co łączy servomechanizm)

-wyciągłem filtr ze zbiornika wspomagania

Dzieki za pomoc

Najwięcej to pewnie pomogło wyciągnięcie filtra wspomagania , u mnie ciśnienia nie było, olej się pienił i filtr niby źle nie wyglądał a jednak zalepiony musiał być bo jak go wyciągnełem to i ciśnienie jest i sie w miare lekko kręci.

Edytowano przez qwerkus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj