Skocz do zawartości

Polecane posty

happymisiek    0

Witam. chciałbym kupić ciągnik ok 80 km koniecznie z turem.ciągnik ma głównie pracować przy turze.Rozważam Ursusa 5714 lub 5524 . Co o tym myślicie o tym wyborze słyszałem że są oszczędne i nie ma problemu z ewentualnymi naprawami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

do tura to Ursusa nie polecałbym, zastanowiłbym się nad czymś z rewersem, chociaż mechanicznym, a ile chcesz przeznaczyć na ten ciągnik???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    254

Może zetor 7540 lub 8540

Edytowano przez Matey
post bez argumentacji- warn

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
happymisiek    0

no szczerze mówiąc myślałem o tym przez chwilę ale ludzie piszą że dużo palą. Mam jeszcze jeden powód , byłem na targach rolniczych w bednarach i dowiedziałem się że ursus ma błotniki ruchome co zwiększa promień skrętu czego niestety brakuje zetorowi ale ważniejsze jest dla mnie to wysokie spalanie boje sie tego.Mam teraz ursusa c360-3p on praktycznie jezdzi na powietrzu.mimo iz rolnikiem jestem malym to uzytkowanie ciagnika u mnie stoi na porzadku dziennym.cos sądzisz o tym wszystkim ???

 

zastanawiałem sie jeszcze nad zetorem 7441 dądz 8441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
happymisiek    0

no ok wszystko fajnie ale powiedzcie mi Paowie jeszcze co z ewentualnymi naprawwami bo z ursusem słyszalem że dalej da się zrobic wszystko dajmy na to we wlasnym garażu a tutaj pewnie już komputery i te sprawy ... boje sie tego szczerze mówiąc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelax88    19

jesli chcesz taki zeby zrobic w garazu to jakiegos ruska albo ursusa a np w NH i tych leprzych markach tylko serwis i kolega zetorek 1607 ma racje ze rewers jest dobra sprawa ale za wszystko sie placi i wszystko zalezy ile masz kasy ja osobiscie poecam ci landiniego albo mf oczywiscie bez elektroniki czesci nie sa tanie ale trwale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
happymisiek    0

no to szczerze mówiąc teraz tym NH zbileś mnie z tropu , bylem przekonany szczerze mówiąc że koniecznie ma to być ursus ewentualnie zetor a tu się dowiedziałem że new holland też może być bez elektroniki...a jeszcze na temat tego zetora , to prawda że on przy turze będzie mi tak dużo palił?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

sluchaj ja bym polecal ci belarus 820 na krzyzakach z rewersem jak chcesz to pisz dam ci namiary i mozna wziasc se te blotniki o ktorych pisales a jesli nie pasuje ci belarus to bierz john deera z seri 5m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
happymisiek    0

no dobra, a jak z częściami do nh bo na przykład zetor albo ursus to nie ma problemu... napiszcie mi jeszcze cos o zetorze 8441 i jakiego tura do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

części zawsze znajdziesz u dealera, gdzie brałeś ciągnik, a co do Zetora to on lubi spalić i w cięższej i lżejszej pracy prawie tyle samo, a NH w cięższej spali więcej, a w lżejszej mniej, zalezy jak nim jeździsz... chyba tylko TD jest wersją bez elektroniki :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelax88    19

Kazdy ciagnik nowszy moze byc bez elektroniki tylko ze nie zrobi ci tego byle kto kolega poleca ci NH bo bo go ma nowego a ty chcesz kupic uzywanego wez to pod uwage a jak ktos sprzedaje 2004np to troszke dziwne czemu sprzedaje wiadomo ze trzeba zobaczyc ale jak chcesz kupic mlodego np tego td80 to najlepeij jak komornik komus go dziabnie i idzie na aukcje i mozna kupic dobrego papaja za mala kase tak zrobil moj koleszka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
happymisiek    0

kolego dzięki serdecznie za wszelkie informacje co prawda nie wiem czemu ale ciezko mi sie pogodzic z new hollamdem poprostu się go boję poprostu nie mialem z nim do czynienia nigdy wczesniej i taka opinia mi krąży w głowie że jak cos nawali to serwis od razu a ja lubie jak moge zrobic to sam od a do z i wlaśnie dlatego pytałem na samym wstępie o ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam proxime 8441 z turem Ł 106 proxima z rewersem(zobacz w galerii) wiec do tura jak znalazł jesli chodzi o błotniki to nie mam z nimi żadnego problemu po prostu musiałem je zdjac (nie miesciły sie) co do spalania to jest przyzwoicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

znajomemu Proxima 8441 pali przy turze ok 6litrów, więc mnie się wydaje, ze NH powinien spalić mniej, a pro po tego NH, ja miałem Zetora 7211 2,5r i jak go kupowaliśmy wydawało się że nam starczy, a teraz wymieniliśmy na coś większego, bo i Zetor za 5 czy 10 lat zacząłby się sypać, a była okazja w promocji kupić to się kupiło, może i ten NH jest już za mały i gości chce go wymienić, przykład o kilka domów ode mnie w 2004r kupili Zetora5340 i wydawał się wystarczający, areał się powiększył i Zetor jest za mały na ponad 40ha, a jak go kupowali mieli niecałe 15ha, może i tak jest z tym NH...

wiele ludzi ma NH i nie narzekają, więc czemu akurat twój miałby się sypać???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak pracuje z turem to jeżdżę bez dodanego gazu ok 500-600 obrotów wiec bardzo wolno pompa hydrauliczna ma dobra wydajność wiec nie muszę go gazować żeby coś podnieść co do dokładnego zużycia ropy to ci nie napisze teraz po prostu go nie sprawdziłem a tak zwany wir w baku to prawda czasami sie pojawia jak ktos ma ciezka noge jesli sie rozsadnie posługuje gazem to nie jest zle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid199303
      Witam jaki proponujecie ciągnik o mocy jak w tytule? Same, MF, Lamborghini, czy jakiś inny? i cenowo do 60 tyś  
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez Kondzik
      Witam.  Przymierzam się  do kupna ładowacza czołowego i padło na firmę  Stoll i stąd moje pytanie. Jakie macie doświadczenia że sterowaniem elektronicznym? Czy jest warte swojej ceny? Z mojej dotychczasowej pracy ładowaczem (trac lift przy zetorze proxima) wiem że bardzo często nie otwiera się zaworów do końca aby precyzyjniej operować turem. Rozumiem, że siłą rzeczy przy sterowaniu elektronicznym nie da się zrobić czegoś  takiego.  Jak wtedy wygląda praca? Czy nie ma problemu z precyzyjnymi pracami? Nie występuje zbytnie rzucanie, szczególnie lekkim ciągnikiem? Dodam tylko że mam zamiar założyć ww ładowacz do Kuboty m7040. Z góry  dzięki za odpowiedź. 
    • Przez Bob27
      Witam,
      Rozważam kupno małego ciągnika do obsługi niewielkiej stajni (6 koni) i 3 ha gruntu przy stajni. Grunt jest obsiany trawą. Ciągnik musi mieć ładowacz czołowy, do transportu bel siana/słomy, poza tym będzie używany do koszenia pastwiska, brony, talerzówka, w zimie odśnieżanie dojazdu do domu (100 m). Najlepiej jakby miał napęd 4x4. Budżet jak najniższy ale w granicach rozsądku w stosunku do jakości, nie wiem za jakie pieniądze można kupić coś sensownego. Mam dostęp do MTZ-82 ale do moich celów jest za duży i nieporęczny.
    • Przez roox
      Witam.
      Posiadam Ursus C360 z turem.
      Tur podpięty na prawym wyjściu (patrząc od tyłu) na metalowym przewodzie. Rogi od tura zdjęte siłowniki zaczepione na ramę.
      Podpiąłem przyczepe pod lewe wyjscie i chciałem podnieść i nie idzie. Wide że jak wciskam wajchę do dołu to siłowniki od tura szarpią, czuć na przewodzie że pompa podaje tam ciśnienie oleju. Natomiast przewód elastyczny od przyczepy nic nie twardnieje. Tak jakby pompa lewą złączką od przyczepy nie dawała ciśnienia oleju.
      Wywrot w przyczepie był używany ostatnio jakies 2 lata temu razem z turem, była ładowana ziemia i wszystko działało.
      Co może być przyczyną  ? Czy zbyt niski poziom oleju ?

       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.