dzik82lysy

Wasze udoskonalenia MTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mateusz3    7

Ja zamontowałem czujnik od napędu lampkę zamontowałem w skrzynce po boku tam gdzie jest elektryczne włączanie przekaźnika jak włączam przodek czyli napęd to lampka się zaświeci mam jeszcze jedno nie na temat zdanie ale ważne jak będzie jeździł ktoś ciągnikiem z włączonym światłem w kabinie to nie radze za długo bo po 4 godzinach jazdy klosz od tej lampki się stopi mi się tak stało bo żarówka jaka tam jest jest za silna nie pamiętam jaka tam była ale chyba 22v założyłem 5v mam nadzieje że pomogłem komuś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jozin007    134

ja też myślałem o kontrolce od napędu, jaki czujnik tam zastosowałeś i jak go zamontowałeś ?


Ursus C-330
Escort 450
Mtz Belarus 820...xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0

montował ktoś czujnik ręcznego z czego wziąść, jak go umieścić i gdzie dać lampke ma ktoś może jakieś fotki?

ja montowałem od poloneza od hamulca ręcznego poszedłem na złom i wziąłem cały hamulec z czujnikiem za 10 zł a z ręcznego zrobiłem wajchę do włączania napędu a czujnik to po prostu wkręciłem podłączyłem jeden kabelek bo kontrolka już była .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperMTZ10    0

Ja na przykład dorobiłem radio i reflektory których w oryginalnej wersji ciągnika nie ma. Dokupiliśmy dłuższe tłoczki od szyby tylnej gdzie przy oraniu pług sie nie obracał . Pozdrawiam


MTZ 82 + UNIA Combi 3,7 = Dobrze uprawione pole :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesior90    23

To ja sie pochwale że tej zimy w pronarze 1025A dorobilem dwa silowniki wspomagające podnosnik, zalozylem 2 dodatkowe halogeny z tylu i 2 z przodu tam gdzie kierunkowskazy a i koguta jeszcze zalozylem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Radio i głośniki, lampy przód, kontrolka od blokady tylnego mostu i przedniego napędu, rozrusznik i podgrzewacz bloku, tylne siłowniki wymienone na dłuższe, delikatnie przerobione mocowanie tylnej szyby,tyle;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Kontrolka blokady mostów powinna być fabrycznie. NIe raz jechałem po jezdni z włączoną blokadą :lol: Dobry pomysł, trzeba sobie założyć :lol:


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beatles1114    0

koledzy wie może ktoś z was czy koła od bizona z 56 te duze bendą pasowały razem z felgami do mtz 82 do tyłu? prosze o w miare szybko dopowiedż,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

koledzy wie może ktoś z was czy koła od bizona z 56 te duze bendą pasowały razem z felgami do mtz 82 do tyłu? prosze o w miare szybko dopowiedż,

NIE (inny rozstaw szpilek)i chyba rozmiar opon też nie zpasuje z przodnim napędem...


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

ktoś może zakładał zegar od ciśnienia doładowania w rusaku, interesuje mnie jak podłączyć bo puste miejsce w licznikach jest ;)


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak to jak. Kawałek węża, zegar i wpiąć się trzeba między turbo a głowice w kolektor.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

to trzeba by było nawiercić i gwintownikiem nagwintować w dolocie


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie chyba że istnieje inny otwór zaślepiony. A jeśli nie to dziura malutka przyłącze na węża gumowego i po sprawie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

może się coś wykombinuje bo zestaw taki zegar węzyk na allegro po 70-80 zł chodzą


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7957

a od czego w belarusach sa zegary jeszcze ?

ja u siebie w pronarze mam od cisnienia oleju, paliwo, cisnienie pneumatyki i temperature plynu ale w belarusie to chyba cos jeszcze jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

standardowo: paliwo, ciś. oleju, temp. cieczy, napięcie w instalacji, pneumatyka i jedno wolne miejsce jest


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A widzisz. Nie wiedziałem. Dzięki za info znów sie coś dowiedziałem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No widzisz sam jestem zaskoczony. Widocznie ruski nie są tego pewni skoro założyli. Albo poloki w pronarze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

@greg najlepiej się wpiąć obok świecy płomieniowe, u mnie jest podpięty zamiast świecy płomieniowej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

Ja do swojego dorobiłem radio, kogut, kontrolkę od napędu, wyciszenie maski, w tyle tuz automatyczny uruchomiany dzwignią, automatyczny zaczep, rewers z lewej strony dla ułatwienia prac z ładowaczem i to jest najlepsze co przerobione było w nim bo bardzo szybko się teraz im operuje ale automat zaczep i tylna dzwignia od podnośnika też dużo pomaga automa pomaga w szybkim podczepianiu a dzwignia w tym że nie trzeba wchodzić do kabiny a reszta to tylko komfort w pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj