Zaloguj się, aby obserwować  
MarekSI

rejestracja belarusa

Polecane posty

MarekSI    0

Witam słyszałem że są problemy z rejestracją belarusów. Co jest potrzebne aby taki traktor zarejestrować interesuje się belarusem 952.3 jest on z Opoczna może ktoś z was kupował go stamtąd, i jakie dostaje papiery jeśli kupie taki sprzęt.

Jak jest z tą emisja spalin ten co podałem ma silnik euro 1 czy taki można zarejestrować ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szklana    0

Aja właśnie jestem w trakcie kupna takiego ciągnika i jakoś diler nic mi nie mówił o problemach z rejesracją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ten ma chyba już euro 3. Nawet jeżeli będzie euro 1 to on jest zarejestrowany na litwie a ciągnik zarejestrowany już w europie można u nas zarejestrować


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szklana    0

A może ktoś orjętuje się ile będzie kosztował mnie serwis takiego ciągnika? Ponoc po 30mth już trzeba wymieniac wszystkie oleje? Chyba tak szybko to to nie zużyje się olej w zwolejnicach i skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    1

kto ci tak gupot nagadal po 80h wxzystkie oleje a pozniej co 150-200h w silniku i co 1500h w skrzyni ale ja wskrzymni ine wymieniam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

pierwszy serwis robią szybko zeby zobaczyć czy wszystko jest ok a i tak jedynym bezpośrednim delarem belarusów w polsce jest PRONAR tam wszystko powinno być ok

 

 

 

kolega damian23199 niech nie cytuje poprzedniego posta


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

Ja 3 lata temu brałem Belarusa i żadnych problemów nie było wszystko ładnie gładko poszło to nie wiem skąd u Ciebie takie obawy z tą rejestracją...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

nie ma zadnych problemow kupujesz ciagnik dostajesz fakture o homologacje i idziesz rejestrowac.

dzis bylem w agromie i kolega ktory jest serwisantem mowil ze tylko belarus z najprostszym silnikiem odpalil dzis bo klient po niego przyjechal i mowil ze praktycznie sa one bezawaryjne nie tak jak pronary .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

Ja mam już 2 rusaki i jestem w nich w stu procentach zadowolony i polecam innym jak najbardziej z czystym sumieniem i następny to też będzie iwan tyle że większy...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Ja rok temu takiego belarusa rejestrowałem i nie było żadnych problemów, a z tego co wiem to on ma silnik euro 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PeriplPl    3

Jaskot Siekierczyn - www.jaskot.pl - tam gdzie ja planowałem kupić Belarus 820.3 ;) z silnikiem Euro 1 - do końca roku sprzedają i nie ma problemu z rejestracją - Pronar ma zgodę homologacyjną na rejestrację.

Ślązaka, który sam sprowadza i homologuje mówił mi ze do końca marca 2011 r. ma możliwość na rejestrowanie nowych sprowadzonych traktorów Euro 1.

A w Wałbrzychu facet sprowadza, już zarejestrowanie w Unii Europejskiej Nowe ! chyba z Łotwy i nie ma problemu z zarejestrowaniem traktora już zarejestrowanego w Unii...

 

To zależy czy w Opocznie firma bierze Belarusy z Pronara...

 

Ja się obecnie rozmyśliłem z zakupu Belarusa - czekam na rozwój sytuacji... może tańsze jeszcze będą :D

 

 

A tu pismo z Pronara - meilowo wysłane:

 

Witam.

Panie Krzysztofie ciągniki wyposażone w silnik EURO 1 są obecnie bez

najmniejszych problemów rejestrowane w Polsce. Owszem to ma się zmienić-

 

podobno od nowego roku, ale dostałem zapewnienie z dyrekcji PRONARU, że

jeżeli ciągniki będą sprowadzone do naszego kraju przed wejściem tego

zakazu

to będą one mogły być zarejestrowane. Więc jeżeli będzie duże

zainteresowanie tymi ciągnikami to zamówimy je z wyprzedzeniem tego

zakazu i

będą one w sprzedaży.


Chwytak do bel na jedne siłowym czy na dwa ? Co do czego.... ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

u mnie diler pronaru za pierwszy przegląd (30 mtg) wziął 500 zł i wymienili olej i filtry tylko w silniku, dokręcali głowice i różne podzespoły traktora, oczywiście regulacje zaworów i sprzęgła ale nastepny przegląd (125 mtg) ma kosztować 1500 zł bo trzeba wymienić wszystkie oleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PeriplPl    3

chyba dobrze mówisz :D - może się przeraziłem tym jak powiedział do mnie 1,5-2,0 tys. za przegląd - wymiana wszystkich olei...

 

Belarus tak ma - nie są docierana w fabryce tak jak Ursus czy tam zachodnie :D - CCC - cena czyni cuda


Chwytak do bel na jedne siłowym czy na dwa ? Co do czego.... ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Czyli jest prawdopodobieństwo ,że starego 820 nie będzie mozna zarejestrowac np. w drugiej połowie roku ? i ze znikną one z oferty sprzedazy :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Odświeżę temat. Minęło chwilę czasu jak teraz wygląda sprawa z rejestracją belarusów nowych? Żadnego już nie można zarejestrować tak normalnie jak każdy inny ciągnik. Wiem, że można kupić jakoś z zza granicy aby tam był tylko zarejestrowany a w Polsce wtedy już normalnie zarejestrują tylko pod program chyba takie coś nie może być.

Może ktoś wie jak teraz wygląda temat z nimi to niech się podzieli tą informacją :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuki88    0

Również podłączam się pod pytanie. Mój kuzyn chce właśnie teraz wziąć 920 na krzyżaku na młodego rolnika i też się właśnie obawia.

Kto wie jak to jest niech da znać. Kuzyn postawi browara za tą informację ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

Witam.

NIe ma żadnych problemów z rejestracją tych ciągników one są już rejestrowane na litwie ale sprzedający na fakturze normalnie pisze ciągnik fabrycznie nowy.

Ja wziełem taki i wszystko jest ok:), a co do przeglądu to po 50 godzinach wymienili mi wszystkie oleje i zapłaciłem 1000 zł. (oleje oczywiście sobie zostawiłem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj