leszekd

Zetor z silnikiem perkinsa

Polecane posty

leszekd    110

Witam

Czy ktoś się spotkał z zetorem w którym montowano silnik perkinsa 4ro cylindrowy??

Dodam że chodzi tutaj o maszynę wywodzącą się klasy np xx11 (np 6011) stary zetor z perkinsem.

Brak jakichkolwiek danych tabliczki pozrywane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian34    0

no a czemu nie kwestia paru przeróbek i zamontowania odpowiedniej przekładki do mocowania silnika ja kiedys na allegro widzialem t-25 z silnikiem perkinsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

Chciałbym dołączyć się do pytanie i zapytać czy do takiego ciągnika można założyć silnik od 3p?

http://allegro.pl/zetor-3545-naped-4x4-nie-ursus-mtz-case-mf-i1363930488.html

 

To nie jest 3p tylko oryginalny 3 cylindrowy silnik zetora. W u 4011 nawet można było taki spotkac

A do zetorów ze skrzynią taką jak w 4011 (czyli w starszych modelach) da sie zamontowac silnik 3p. tylko wiąze się to z kupieniem przystawki pomiedzy silnik a skrzynie, kola zamachowego od 3p, nie wiem tylko czy beda pasowaly walki sprzeglowe od c 360 3p bo sa dluzsze niz standardowe 360 no i trzeba bedzie dorobic przystawki pomiedzy os a silnik bo oryginaly nie beda pasowaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ale czy jest sens przerabiać ciągnik na perkins wiąże się to z dużymi kosztami z samą przeróbką nie wiem czy nie lepiej w takim przypadku nie załorzyć silnika od 5211 będzie mocniejszy a i ma standardowe wymiary cylindrów tj 102mm a w tamtym jest 95 mm także nie wiadomo czy będzie można jeszcze dorwać części a tak pozatym nie mówcie że perkins jest mistrzem oszczędności bo też lubi wciągnąc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Koledzy nie pytam o przeróbkę a o fabrycznie montowany 4-ro cylindrowy silnik perkinsa w zetorach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie raczej chyba takiego czegoś nie wyprodukowano w zetorze może tylko na prototypie jakimś się skończyło. widać nasi tylko z perkinsami eksperymentowali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu_33    8

moim zdaniem jest taka mozliwośc :D wystarczy wstawka od c-360 3p. Przecież obudowa sprzęgła i skrzyni biegów jest taka sama jak w zetorze. Problem byłby chyba z kołem zamachowym i nie wiem ja przód by pasował. Ale mozliwość jest na pewno :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

nie raczej chyba takiego czegoś nie wyprodukowano w zetorze może tylko na prototypie jakimś się skończyło. widać nasi tylko z perkinsami eksperymentowali

Mój kuzyn ma właśnie takiego zetora kupił sprowadzanego dokładnie symboli nie pamiętam coś 6718 czy 7048 nie pamietam ale jest to model z tych starszych z zaokrąglaną maską a w symbol miał na końcu literkę A 7048A i na pewno był to oryginalny model a nie jakaś przeróbka z 4ro cyl perkinsem coś około 70km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj