lukano

Jak i ile docieracie swoje ciągniki po remocie generalnym

Polecane posty

czesio35    1

Jak zrobisz 49mth to nic się nie stanie  :P Podaj jeszcze ceny i co dokładnie wymieniłeś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Genius9872    401

ja jak docierałem silnik po kapitalnym remoncie od 72xx wstawiony do c355 to z 5mth jeździełm to tu to tam a to opryskiwacz 10mth tak bez forsowania później wóz :) troche nawozu przewieźć lekkie prace podgrabić siano:) bliżej 30mth to rozbijanie siana zwózka bel:) oczywiście z umiarem po 55mth śmigał już w sieczkarni xD w dzień połozył 1,1ha QQ na drugi dzień talerzówka i do oporu:) ma juz przekręcone prawie 300mth oleju zero ciśnienie na gorącym prawie 4:) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

Czesc . mam pytanie ile docierac c 360 po szlifie wału i wymianie pierscieni ??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ile docieracie ciagnik po remoncie kapitalnym tylko wał jest stary bo nie bylo potrzeby szlifu. Gora wymieniona caly zestaw naprawczy i regeneracja głowic. Mam nabite 30mth. Chodził caly czas w przewracaniu i zgrabywaniu. Moge ztalerzowac działke nim juz czy jeszcze poczekac do 40mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Można nawet na dotarciu. Docieranie to nie jazda bez obciążenia a rozsądna eksploatacja. Bieg niżej lub trochę odpoczynku i nie ma się co bać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsbil    29

Tutaj niektórzy popełniają kardynalny błąd z odpalaniem silnika i postojem godzinnym.

Ciągnik najlepiej docierać pod obciążeniem, wydłużając czas pracy jak i zwiększając obciążenie.
Praca w coraz większym zakresie obrotów. Do tego istotna sprawa to docieranie na oleju niskiej jakości, po dotarcia wymiana oleju i filtr na coś lepszego.
Aktualnie w naszej c360 po dotarciu zmieniliśmy olej na TURDUS  SHPD 15W-40.


Ursus C360
Ursus C330
Sprzęty stare ale jadą, po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Stanie i praca dla silnika nie zaszkodzi przez pierwsze 10 mtg po 2 przy docieraniu przy pierwszych motogodzinach grzeje się więc pyrkanie na obrotach 1000 obrotów 1200 nie zaszkodzi,potem zwiększać obciążenie i pilnować poziomu oleju.Tak gadają że docieranie i stanie to nie docieranie zgoda ale 10 mtg nie zaszkodzi aby nie przez 50.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba2017    1

A jeżeli u mnie w c360 była robiona głowica, wymienione wszystkie pierścienie na tłokach i wymienione wszystkie panewki między wałem korbowym a korbowodami to przez ile motogodzin powinienem docierać ciągnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba2017    1

Uu, to dużo. A mój mechanik mówi że nie trzeba docierać, że można nim teraz spokojnie pracować. Może będe wolniej jeździł z pługiem i mniej ściskał bele prasą to może będzie ok. W instrukcji pisze że po każdej wymianie panewek trzeba docierać ale miałem nadzieję że nie aż 50 motogodzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To lepiej zmień mechanika bo nie dość że wszystko się układa to jeszcze zwiększona temperatura silnika i te pierwsze 10 motogodzin obciążając silnik na postój lub na jazda po 10, od 10 do 20 dawać ładunki max 2 ton od 20 40 obciązać na połowie czy 3/4 mocy.Po drugie nie wiem jak czytałeś że nie zauważyłeś rozpiski co przy ilu mtg można obciążać.Remont silnika się robi z planowaniem na dotarcie a nie kiedy najbardziej potrzeby 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba2017    1

Nie spodziewałem się że do wymiany pójdą też panewki, bo same pierścienie nie trzeba chyba długo docierać. A tej rozpiski nie widziałem i nie było jej chyba a patrzyłem instrukcję na instrukcja.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba2017    1

Witam. Chciałem Was zapytać przez ile godzin i z jakim obciążeniem docierać Ursusa c-360 po zrobieniu głowicy, wymianie pierścieni tłokowych i wymianie panewek które są między korbowodami i wałem ? Tłok i tuleja pozostają te same. W instrukcji obsługi i instrukcji napraw c-360 jest napisane tylko że po każdej wymianie panewek trzeba docierać ale czy aż 50 godzin jak przy remoncie generalnym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

ja swojego zetora docieralem 15 mtg i poszedł w konkretna robotę i jak narazie jest ok ;)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Witam. Chciałem Was zapytać przez ile godzin i z jakim obciążeniem docierać Ursusa c-360 po zrobieniu głowicy, wymianie pierścieni tłokowych i wymianie panewek które są między korbowodami i wałem ? Tłok i tuleja pozostają te same. W instrukcji obsługi i instrukcji napraw c-360 jest napisane tylko że po każdej wymianie panewek trzeba docierać ale czy aż 50 godzin jak przy remoncie generalnym ?

Po co zakładasz nowy temat skoro pytałeś już o to w innym temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba2017    1

Bo w tamtym był bardzo mały odzew - tylko jedna osoba odpowiedziała. Chciał bym żeby więcej osób to zobaczyło a szczególnie niektóre osoby mające doświadczenie w naprawie ciągników których opinie cenię. Tam niepotrzebnie pytałem o to bo mój przypadek raczej nie jest remontem generalnym, więc nie na temat pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba2017    1

Mój mechanik mówił że od razu można normalnie pracować, ale nie dowierzałem. Olejem tylko trochę rzyga z miejsca w którym zaczyna się tłumik. Dziś pochodził na pusto 20 minut ze zmiennymi obrotami od 600 do 1550 i wyleciało tamtędy oleju mniej więcej tyle ile by weszło w półtora kieliszka, ale podobno na dotarciu może brać olej więc zobaczę co będzie dalej.

 

Czytając różne tematy tutaj widzę że muszę uważać żeby nie przegrzać pierścieni na początku. To jaką temperaturę powinienem utrzymywać przez te pół dnia ? Wskazówka powinna być na białym, nie przekraczać połowy zielonego pola czy nie powinna wchodzić na czerwone pole tylko ?

Edytowano przez seba2017

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Stare tłoki zostawiłeś to się nic nie zatrze, panewki na starym wale to samo. Wymieniłeś tylko pierścienie i to one muszą się ułożyć i złapać szczelność. Według mnie głupota było komplety dać nowe. Specjalnie się z nim cackać nie musisz może pluć olejem zanim dopasują się pierścionki. W pole jedź.

 

Kuźwa pisane na telefonie to porażka. Poprawiłem tekst.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Jak kolega wyżej napisał od razu do roboty w pole.Na zimę i tak jeszcze raz bedzięsz rozbierać do wymiany tulei i szlifowania wału.W tym ciągniku wymiana pierścieni i panewek to autidotum na krótko.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez Pawel197890
      Witam...Mam problem z C 385 nie wyłącza womu ...Panowie co może być za przyczyną.
    • Przez adikpl1
      Silnik powstały z uwielokrotnienia S-312 (w C-325)
      Dane techniczne które znalazłem:
      moc: 58 KM przy 2000 obr/min
      ciężar: 403 kg
       
      Wspomniano o nim w książce XX lat produkcji ciągnków w Polsce Ludowej Zakłady Mechaniczne Ursus 1893-1967 na 41 stronie.
       
      Czy wiecie coś więcej o tym silniku???
       
      Na stronie 43 pisze że Polska utrzymując produkcję ciągników Ursus C-328 zrezygnowała z uruchomienia produkcji następnych ciągników z rodziny Ursusów i przyjęła do własnej produkcji ciągnik Zetor 4011.
       
      Czyli były jeszcze inne prototypy oprócz tych z rodziny U (U 710-U 310)???
    • Przez Kamil_N
      Witam,
      zabrałem się za wymianę oleju i okazało się, że do korka miski olejowej mam przyklejone 3 kawałki metalu jak na zdjęciach, jakiś pomysł co to może być zanim ściągnę miskę?
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi



    • Przez Jasioodtraktora
      Witam. We wcześniejszym forum miałem problem ze szczelnością zaworu hamulca pneumatycznego w c330 i ktoś polecił mi kupić zestaw uszczelnień, ale jak rozebrałem mój zawór to tam nie ma miejsca na takie uszczelki chyba że ja nie wiem gdzie to wsadzić. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj