Skocz do zawartości
ciapekc328

dylemat na temat pras

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

ciapekc328    0

czemu mętlik nie łapie za bardzo??

bo nadal nie wiem co wziąć

:blink:

 

poczekaj spokojnie może w najbliższym czasie jacyś użytkownicy sipmy tu zajrzą i się wypowiedzą ja jej nie mam więc nic nie mówię na jej temat a na temat metal fach pisałem wcześniej bo ją użytkuje. A może gdzieś w Twojej okolicy ktoś ma Sipme i wystarczy do niego jechać i pogadać bezpośrednio i obejrzeć sprzęt...

U mnie raz kolega prasował sipmą sianokiszonkę i od razu na początku się zapchało i wyciągał później coś się stało z zębatkami jakieś śruby się poodkręcały,a na koniec jeszcze obwiązywaczem a zrobił z 50 bel owiniętych siatką.A z nim nie gadałem o tej prasie to nie znam jego opini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ROPA    1

Witam miałem prase sipme clasic pisze ze miałem bo miesiac temu ja sprzedałem prasa zrobiła u mnie od nowego 22 tys bel w 5 sezonów i od poczatku byłem z niej nie zadowolony przy słomie nie podaje siatki, przy sianokiszonce sie zapycha, zrywa bezpieczniki, kiedys w sezonie z nerwow chcielismy przerobic na 10 bezpieczniki ale sa strasznie twarde koła zebate i był problem przewiercic, łozyska maja słabe smarowanie i i po 10 tys bel zaczely leciec jak głupie, łancuchy sie powyciagały nawet na osi sie tak wybiły ze musielismy wymienic cale piasty, hydraulika sie psuła ciagle byly wymieniane siłowniki, rozdzielacz a i tak uciekało cisnienie, wystarczy ze sie zapcha i zerwie bezpieczniki na podbieraku odrazu wygina caly blachy i aparat do siatki :blink: . Jedynym plusem jest tani zakup prasy i tanie czesci :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


ROPA    1

Szykuje sie na Krone Comprime F155 z półzmienna komorą prasowania ale w gre wchodzi też Welger tylko dobrze musze jeszcze zapoznać sie z ich ofertą i zobaczyć co zaproponują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamieniak89    27

Ja bym postawił na welgerkę, no ale cena jest adekwatna do jakości i wyposażenia, zresztą wiemy z doświadczenia że na takich rzeczach nie ma co oszczędzać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sebu12    1

A co sądzicie o nowej prasie metal-fach z rotorem?? Przystępna cena po małych negocjacjach mogę taka kupić nówkę za 50 000pln brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stachux    6

Tak jak wyżej pisałem ja jestem ze swojej metal fach zadowolony i mogę ją z czystym sumieniem polecić a co do rotora to raczej powinno iść szybciej ale też więcej kucy musi ją tachać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




pawi    0

ja jstem użytkownikiem sipmy i złego słowa nie moge powiedzieć mam model z279/1z szerokim podbieraczem,szerobim ogumieniem i mechaniczna blokadą komory która odciąża hydraulike mam ja 4 sezony i zero awari a raz mi się właśnie te bezpiczniki urwały ale wtedy mi wpadł kamień po między walce przy zwijaniu słomy,i co jest dobre to to że nie potrzebuje dużo mocy,w słome jadę c360 a w sianokiszonkę to U912 bo c360 to pierdzi,naprawdę polecam ten model :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kubu365    1

Ja tez jestem zainteresowany zakupem prasy rolujacej moim faworytem jest metal fach z-562 poniewarz sipma montuje prasy ze slabej jakosci czesci oraz łancuchy mniej sa odporne na zuzycie czyli wszystkie lancuchowe ida na boczny tor (sipma,warfama) zostaja metal fach i unia famarol rurznica w cenie jest duza jeszcze wyposarz ja w owijanie siatka centralne smarowanie i aplikator do zakiszacza i wychodzi niezla sumka wiec ja bym wybral metal fach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




Rafal2703    0

moze mi doradzić ktos z doswiadczeniem kto mial z tym stycznosc i wie co mowi?

czy NH TD5030 82KM poradzi sobie z belownica metal-fach z rotorem i nozami a jesli nie to moze chociaz z jednym z tych dodatkow(rotor lub noze)? z gory dzięki.

Edytowano przez Rafal2703

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kubu365    1

nh td5030 to to samo co moj case jx 80 i powiem ze poradzi sobie napewno z rotorem a jak ci zalezy bardzo tez na nozach to z bieda tez da rade tylko mnie to denerwuje ze u dilera case ojciec pytal sie o prase case rb344 z rotorem i facet mu powiedzial ze 60km sobie da rade to malo nie spadlem z krzesla ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez DominikPaweFilipczak
      Witam potrzebuje opinie na temat prasy ferabolli ff44 jeśli ktoś posiada ten model prasy proszę o opinie tzn wady zalety jak z częściami awaryjności itp?
    • Przez danekk
      Mam zamiar kupić prasę tylko jeszcze nie wiem jaką. Zastanawiam się nad Feraboli EXTREME 265 htc. Co o niej myślicie? Jaka jest jej cena i czy jest ona warta zakupu? :rolleyes:
    • Przez garos
      Witam mam zamiar kupić nową prasę. Moje pytanie brzmi jaka jest najlepsza? pasowa, łańcuchowa? "Prasa ma mieć zmienną komore. Robie ok 2,5 tys bel rocznie ok 1500 słomy i ok 500 siana suchego i ok 500 mokrego. Jakiej firmy polecacie? mam starą prase krone ale nie bardzo jestem z niej zadowolony. Prosze o pomoc a i jeszcze jedno pieniądze nie grają większej roli bo chce skorzystać z programu na usługi.
    • Przez gumis45
      Mam ogromna prosbe jesli ktos zna sie na prasach to niech wypowie sie cos na ich temat.Mam zamiar kupic uzywana prase Class Rolant 44 tak 120 x 120 do 20 tys. zl i chyba najlepiej walcowa.Jesli jestem w bledzie to niech ktos napisze ktore prasy sa lepsze moze lancuchowa pasowa czy walcowa i jakiej firmy zachodniej czy polskiej ale polaska chyba odpada.
    • Przez kamilsame1
      Ostatnio na usłudze prasowała u mnie prasa ferboli ff20 z 2004roku,i z byłem zadowolny z jej zbicia bel kształtu słomy,a na 2 lata temu prasowalismy sipma clasic i było wtedy 137 sztuk bołd,a w tym roku po prasie ferboli 113,I właśnie iż za rok bede zmuszony kupic prase i zaczynam juz powoli zbierac opinie,na af nie znalazłem tematów na te prasy,Na allegro jest prasa ferboli entry 120 za 48tys brutto!!!i w tym wyposazeniu jest,centralne smarowanie,owijanie 2 sznurkami,serokie ogumienie,panel sterujacy,szeroki podbieracz.I właśnie chciałbym znac wasze opinie o tych prasach,jesli ktos ma taki sprzet niech napisze jak chodzi ipt,bede wdzieczny
×