Skocz do zawartości
max2505

TD5040 / T5040 rewers, pomoc w wyborze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T5040
max2505    1

Zamierzam zakupić nowy ciągnik, mam niewiele czasu do namysłu i wybór padł konkretnie na NH.

Zastanawiam się tylko którego wybrać, gdyż do tej pory nie miałem do czynienia z rewersem elektrohydraulicznym, dodam ze ciągnik będzie często pracował zimą, jednakże najczęściej nie zdąży się nawet dobrze rozgrzać (prace przy oborze i etc)

1)Zastanawiam się jak się sprawuje rewers elektrohydrauliczny zimą np przy - 20 C?

2)Czy trzeba czekać na rozgrzanie oleju, czy można nim nawet na zimnym oleju normalnie pracować

3)Czy rewers elektrohydrauliczny nie przysparza w takich warunkach problemów

4)Jaka jest awaryjność rewersu elektrohydraulicznego i jak się to ma do rewersu mechanicznego?

5)Jak ciągniki z serii T reagują na mieszanie olei hydraulicznych?

 

Nie ukrywam iż pytania są skierowane do użytkowników lub ludzi obeznanych z tematem, a nowy temat założyłem ponieważ nikt jak na razie nie pisał konkretnie o poruszanych przeze mnie problemach.

Z góry dzięki za fachowe rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bierz t5040 rewers ehr sprzęgło mokre wiec nie kończy się szybko tak jak zwykłe w td5040 zwłaszcza przy ładowaczu fakt jest droższy ale czasem warto wydac wiecej zeby póżniej miec spokój też miałem ten dylemat ale wybrałem serie T. a co do niskich temperatur zawsze musisz ciągnik rozgrzać z 10 min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

JA wybrałem TD. Przy rewersie elektrohydraulicznym nie możesz zmieszać oleju. Zapalą się wszyskie kontrolki i cały olej w skrzyni do wymiany.

Jest na pewno wygodniejszy zwłaszcza przy TURZE. Ale skoro mówisz że nie będzie długo pracował to mechaniczny wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

max2505    1

A jak jest z żywotnością obu rozwiązań? Testując obydwa u dilera irytował mnie zgrzytający rewers mechaniczny w TD, czy są szanse ze się jeszcze ułoży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    12

U mnie w td5030 przy rewersie nie ma żadnych zgrzytów nawet najmniejszych ... przy zamianie biegów również nie ma żądnych ale przy zmianie zakresów czasem to występuje ... tak więc myślę że to może jakiś wadliwy egzemplarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

A jak jest z żywotnością obu rozwiązań? Testując obydwa u dilera irytował mnie zgrzytający rewers mechaniczny w TD, czy są szanse ze się jeszcze ułoży?

pracuje już kilka lat tdd i rewers jeszcze ,mi nie zgrzytnął, co do żywotności to elektrohydrauliczny będzie trwalszy od mechanicznego, skrzynia mechaniczna będzie bardziej odporna na zmieszanie olei, lecz jak się zrobi piana to jaka by nie była i tak będziesz musiał wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

@ursuss nie tylko u ciebie są zgrzyty przy zmianie zakresów bo u mnie w TD5050 też są, ale to jest spowodowane tym, że są duże różnice prędkości na każdym zakresie i jak staniesz lub prawie staniesz to wchodzą bez problemu... rewers mechaniczny nie stwarza takich dużych problemów, a po kilkunastu latach powinien działać tak samo, a co za kilkanaście lat będzie z EHR to nikt nie wie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

A moze wie ktos czy jest w Nh z seri T5000 mozliwosc zamowienia siedzonka pasazera przy wyborze rewersu e-h bo przy rewersie mechanicznym to napewno sie nie da, ale wlasnie jak to jest w polaczeniu z rewersem e-h?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Siedzenie w T5000 jest na błotniku za kierowcą [pasażer siedzi bokiem, nogi za siedzeniem kierowcy]

Bynajmniej w 2 szkolnych NH tak jest :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

W serii T5000 można dołożyć siedzenie pasażera bez problemu przy rew-ehr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

chyba jakby zamówiło się do TD EHR rewers, to siedzenie tż byłoby, ale założenie takiego rewersu, to wydatek w granicach 30tys zł, więc lepiej wtedy kupić już wersję T :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Wez pod uwagę jeszcze komfort pracy jaki daje większa kabina w T.TD nie kupiłem bo właśnie rewers mechaniczny mi nie odpowiada i umieszczenie dźwigni mi przeszkadzało, po prostu jak wsiadłem do T to od razu zapomniałem że jeździłem TD :lol: .Do tura to ja innej opcji jak elektrorewers to ja nie widze.Pozatym w żadnym ciągniku niemożna mieszać olejów, nauczką mogą być naprawy za nawet kilkadziesiąt tysięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    15

Jeśli masz możliwość kupuj T5040 o wiele lepiej się takim pracuje i w ogóle jakoś lepiej wszystko jest umiejscowione. No i masz w nim półbiegi załączane bez sprzęgłowo. A najlepiej jedź do jakiegoś dilera i weź sie przejedź takim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian1992    72

Z tym zgrzytem w rewersie mechanicznym w TD to jest tak że linka sprzęgła może byc luźna i dlatego ciężko wchodzi, podciągasz linkę i po problemie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

Bylem u dealera i własnie dlatego powstał ten topic. Mi też bardziej podchodzi T, w szczególności obsługa hydrauliki tylko obawiam się w nim troche rewersu EHR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

a to z tym musisz się popytać użytkowników tych ciągników, co mają je już kilka lat (EHR rewers), niech oni ci powiedzą, ale chyba nie jest aż tak źle, że zaraz będzie się spuł, wiadomo po 15 czy 20 latach coś musi się psuć ale chyba nie teraz, chociaż wyjątki się zdarzają:blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Z Tego co słyszę to sprzęgła z EH rewersem wytrzymują dłużej od tych na mechanicznym rewersie.Drugim plusem seriT jest brak zwolennicy.Ciągnik jest bardzo zwrotny i do tura super się nadaje, posiadam taki od roku i jestem bardzo zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Człowieku, za 20 lat ?Ja myślę aby parę lat przechodził.Za 20 lat ciągniki nie będą potrzebne bo wszystko będziemy robić samolotami. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

no ty to może sobie zmienisz, ale jak ty sprzedasz, to ktoś musi kupić lub niejeden gospodarz, jak ciągnik będzie dobrze się sprawował to go nie sprzeda i zostawi sobie ;) samolotami już kiedyś pryskali, nawet w filmie "Nie ma mocnych":P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jacek472
      Nie znalazłem nigdzie więc zakładam nowy temat. Jaka jest różnica między modelami (T7.175 )a ( T7 .190 T7.150s T7.210 T7.225) Wiadomo że moc inna ale chodzi mi o konstrukcje czym jest spowodowana mniejsza masa T7.175 od reszty o 100kg, T7.175 6300kg reszta 6400 ? w prospektach dopiero teraz dojrzałem ten niuans, a chciałbym wiedzieć bo po to wziąłem 175 aby w przyszłości zwiększyć moc do poziomu modelu T7.210 i teraz zastanawiam się czy skrzynia nie jest przypadkiem słabsza bo tu znalazłem drugą różnice 175RC prędkość minimalna 2,4km/h, 190RC 2,2km/h, 210RC 2,0km/h. Skrzynia PC 175 minimum 1,9km/h, a PC 190 i 210 po 1,8km/h?
      Jak ktoś coś wie więcej Zapraszam do dyskusji.
       
    • Przez PiotrStaczak
      Witam. posiadam od 2 lat nowego New Hollanda TD5.95, Pojawił mi się dziś błąd 3842 i ikona oznaczająca " Defekt układu wydechowego, utrata mocy ciągnika". miał może kiedyś taki komunikat?
       
    • Przez podlach93
      Witam, mam nowy szarpacz do sześcio klawiszowe go new Hollanda tx. Może ktoś potrzebuje? 
    • Przez hassi37
      Od wczoraj zaczol wariowac pulpit wyswietlacza wlaczajac I wylaczajac wskakiwal na obroty wyswietlal kody awari a to silnika a to cos z fotelem rozlaczal przy tym skrzynie biegow  w koncu juz nic nie wyswietla masy sprawdzalem bezpieczniki glowne przy silniku tez w kabinie tez rece opadaja co to za zlomy produkuja ciagnik 2012  1200 mtg  moze ktos pomozeoze mial podobny przypadek
    • Przez franek1995
      witam po odpowietrzeni układu ciągnik nie odpala po odkrenceniu wtrysku paliwo dochodzi a ciągnik nawet nie puszcza dymku co moze byc przyczyną
×