Zaloguj się, aby obserwować  
coffey23

Mtz 82 ts

Polecane posty

coffey23    21

Witam ma mtz 82ts z 1996 roku dzisiaj coś się stało i nie da się go zapalić na stacyjkę jedynie na krótko przy rozruszniku jak przekręcam kluczyk to wskazówka na amperomierzu opada i kontrolki gasną a rozrusznik sie nie odzywa gdzie szukać przyczyny ??

Akumulatory są dobre bo pali na krótko przy rozruszniku czujnik w skrzyni dobry rozruch mam na 12v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wloda    12

sprawdź wszystkie bezpieczniki i stacyjkę jak nie to pewnie jakiejś masy nie ma B) ;)


PRONAR 1025_________URSUSc360__________MTZ 82_______bizon______i nowy zakup Massey ferguson 7256_________i wiele innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    104

no tak samo było i u mnie w Jumzie.. był kabel przetarty od aku i dawało masę na co innego a nie na stacyjkę albo był potem lużny kabel to się mocniej skręciło i było git B)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

bezpieczniki są dobre kable przy akumulatorach też ok przy stacyjce tak samo jak próbowałem zapalać to tak jak by stukanie jakiegoś przekaźnika było słychać pod deska rozdzielczą tylko nie wiem dokładnie który to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wloda    12

to tak pytałem się taty i są propozycje

takie jak :

1 słabe akumulatory

2 gdzieś nie mam masy najprawdopodobniej

3 coś z rozrusznikiem


PRONAR 1025_________URSUSc360__________MTZ 82_______bizon______i nowy zakup Massey ferguson 7256_________i wiele innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk90    5

sprawdz te przekazniki ja miełem takie cos w pronarze 82sa II i wymieniałem przekazniki pod deska rozdzielcza. Były stopione i dlatego tak sie dzialo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ja maiłem podobnie w C-360, tylko u mnie w ogóle nie chciał odpalić ani na stacyjce(przygasały światła) ani na krótko, a przyczyną były szczotki które nie dotykały wirnika (tylko 2 a 2 nie dotykały) i przy próbach uruchomienia też występowało stukanie.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

prąd (tzn +) idzie z akumulatora do przełącznika a on przekazuje go do przekaźnika a dopiero zasila rozrusznik . A ten przekaźnik masz w starych przed samą kabiną na tej pokrywie od zbiornika hydrauliki sprawdź czy stamtąd wychodzi prąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Przekaźnik wyzionął ducha, 32A, pod deską rozdzielczą od strony wejścia bodajże pierwszy od góry. Wymień na jakiś samochodowy 60A.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj