caseih4230

Problem z napędem - Case 4230

Polecane posty

case4230lp    0

co tu wiele pisać albo pompki do wymiany olbo olej bo może kiedyś dolewałes innego i jet za gęsty . Hamulce ma hydrauliczne nie na powietrze jak coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Jak pompki suche są to uszczelniacze na tłoczyskach muszą już puszczać a olej jest też ważny ale zapowietrzania raczej nie powoduje


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Da rade to nie zima a przecież napisał że jak odpowietrzy to jakiś czas jest ok wiec musi być to wina nieszczelności


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case4230lp    0

Mam problem z przednim mostem. W moście jest wybite jakieś 2 cm i koło krzywo stoi. Mam już je zdjęte i chce wsadzić tam tuleję i tam gdzie jest wybite zaspawać na równo. Czy mi to wytrzyma bo mi się zdaję że tak ponieważ w dole w zwrotnicy przed zakupem francuzi mieli wyrwane i zaspawane. On dźwiga ciężary cały czas na tartaku. I jeszcze jendo pytanie czy wy teżmacie 2 inne felgi z przodu w case 4230

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Mam Jeszcze jeden problem bo kupiłem te łożysko podkladkę i strzoneń i nie wiem jak mam te łozysko wsadzićbo skada się z 2 części i nie wiem jak boje się że wsadze je odwrotnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Najlepiej tak jak było a jak się nie wie to się dzwoni do kogoś kto się na tym zna


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Mam pytanie proszę o szybką odpowiedź czy da się sprawać w moście normalnie spawarką czy to jest jakiś inny stop metalu? Chodzi o case 4230 przedni most z napędem. Bo mam wybite i chce to zaspawać ale nie wiem czy to sie da ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

A jaki ma być stop chyba normalne że to żeliwo albo szare albo sweryczne albo jaKIEŚ INNE ALE ŻELIWO I TO SIĘ BARDZO CiĘŻKO SPAWA , bo będzie strzelało jak mogłeś nie zauwarzyć aż tak wielkich luzów??


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    28

panowie jaki olej do skrzyni do maxxuma?STOU czy UTTO?jakiej marki i ile go potrzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

to był moment na początku nie miał luzów ale najlepsze to że jak rozkręciłem i nie było żadnej tulei tylko wybity stworzeń na maxa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

No tak w moment to to się raczej nie wybija :rolleyes:


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

co do materiału to nie jestem pewien ale raczej staliwo a to już się da normalnie spawać i najlepiej to zrobić migomatem ale trzeba się przygotować że spaw będzie twardy do obróbki,żeliwo też się daje spawać ale odpowiednie elektrody-najlepiej fachowiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Pospawane pierw elektrodą do żeliwa ale potem spróbowaliśmy zwykła różową . Trzyma jak gupie klepaliśmy młotkiem normalnie i nie spadło. Teraz mam problem bo wychodzi mi z koła tylnego prawego jakby tawot ale taki miękki. Teraz mam pytanie czy jak to całe rozkręcę czy dam rade to złożyć ( robiłem w nim tarczki rewersu jak coś )czy poleci jakiś olej. i czy tam się oddzielnie leje olej czy bierze że skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Kolejny problem ponieważ chce kupić opony(do case 4230) bo mam za duże z przodu i mielą koła. Są tam o rozmiarze 13.6r24 a powinny być 12.4 r24.I teraz mam problem bo koleś podaje na allegro że 12.4 r24 to 320/85R24, sprawdzałem to na goodyear.pl i wogle rozmiary nie są te same. te 2 przednie to każda z innej parafi na continentalu pisze 13.6 r23 i 340/85 r24 . Patrzałem na machineryzone.pl i kolesie podają różne 340/85 r24, 320/70 r23, 360/85 r24 i tak dalej. Teraz zgłupiałem i nie wiem co mam kupić dodam że z tyłu mam 16.9r24 Najgorsze jest to że w moim CASE 4230 jest tur, pracuje na tartaku i w ciągle nosi ciężary sam case waży 3,5t + tur 900kg + obciążenie na tył 1100kg + ładunek na przodzie około 1800kg= 7,2t i te opony dostają w piz*e ponieważ mi tył podnosi i nie raz miałem tak że mnie prawie przewaliło. A to są zwykłe opony o nośności około 1400kg to razem 2800 a razem nacisk cały czas to średnio 6,5t. I czy da jakies które mają ładowność około 3 t w góre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Witam chce sprawdzić cinienie na pompie w case 4230 i pytanie czym to mam sprawdzić ?? gdzie można to kupić. Czy to się podłancza na wyjście hydrauliczne ?? z tyłu ciągnika czy jak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

katalogi podają ciśnienie hydrauliki 180atm mi w prasie -manometr prasy na dużych obrotach pokazywał 190atm myślę że trzeba podłączyć do złącza z tyłu ciągnika nie robiłem tego w case ale sprawdzałem w ursusie za pomocą manometru do 250atm i kombinacji złączek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

należałoby zapytać bo manometr na zdjęciu ma zakres 400atm a w opisie co innego ,a może masz możliwość podpiąć jakąś maszynę z manometrem niekoniecznie własną zwracając uwagę na gatunek oleju w hydraulice ,mój case pracuje z prasą rollant 44 która posiada zamki hydrauliczne i w momencie domykania komory manometr prasy pokazuje ciśnienie jakie rzeczywiście może osiągnąć hydraulika ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Witam mam pytanie bo chce zabezpieczyć mojego case 4230 przed kradzieżą. Tak żeby ciągnik był uziemiony i nieszło go odpalić i ruszyć wogle ??. co najlepiej zrobić?

Bo wiem że najszybciej odpala się go na zwarcie bez kluczyka i chodzi xDD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzmot    0

Witam, mam kilka pytań dotyczących Case 4230. Wujek niedawno nabył taki ciągnik rocznik 96 i prosił mnie o znalezienie pewnych informacji, bo on internet ogarnia tylko do wyszukiwania na allegro i otomoto :P.

Sprawa wygląda tak że nie ma półbiegów a powinny być, normalnie jest ten guzik przy lewarku i lampki z żółwiem i zającem, dzisiaj patrzyliśmy i znależliśy chyba czujnik od półbiegów na dolnej pokrywie skrzyni biegów od storny silnika to to ? Jak ktoś ma jakiś pomysł co z tym to proszę pisać ;)

Po drugie to też w sumie dotyczy skrzyni: podczas jazdy do przodu pod górkę kiedy wciśnie się sprzegło to ciągnik się zatrzymuje i nie leci co tyłu tak jak powinien i do tego jeszcze nie da się wybić z biegu, trzeba to zrobić kiedy jeszcze koła się kręcą. I pytanie jest takie czy to normalnie, bo ktoś nam tak powiedział, że w niektórych modelach może występować taka blokada, a jeśli nie to co z tym zrobić bo to jest uciążliwe podczas pracy w polu w górzystym terenie, albo dojeżdżając do brzegu czy granicy.

I ostatnia sprawa to czy ma ktoś z was instrukcję obsługi po polsku to pewnie nie istnieje, ale chociaż po angielsku ;) jakieś linki bym poprosił

Z góry dziękuje i pozdrawiam wszytkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

ale jakoś głupio to napisałeś. Ja zrozumiałem tak :Że jak wciśniesz sprzęgło to ciągnik się zatrzymuje i że nie jedzie do tyłu jak powinien i że biegu nie możesz wyłączyć. Napisz to dokładnie bo to takie jest ogólne i tylko ty wiesz o co chodzi :/ . U mnie w moim 4230 normalnie biegi działają wszystko ładnie chodzi. Rozpisz to lepiej okk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
    • Przez ruciak24
      Cześć mam problem z ładowaniem i dwoma regulatorami napięcia już tłumaczę wraz z końcem szczotek w alternatorze oddaliśmy go do regernacji i części były wybrakowane że trzeba było regulator napięcia dodać po zamontowaniu nie mam ładowania w ciągniku po każdym odpaleniu i zgaszeniu muszę ciągnik ładować i pytanie jest takie jak zmostkowac ten regulator napięcia aby było dobrze opisy wtyków na regulatorze napięcia to Df d- i d+ które połączyć razem a które z czymś innym żeby było dobrze i pytanie jeszcze jedno czy jest osoba która robi instalacje elektryczne od zera do ciągników typowo u klienta? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj