Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
remik14

fendt farmer 106 turbomatik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
remik14    0

posiadam ciagnik fendt farmer 106 turbomatik z 1974 roku czy ktos zna sie na takich ciagnikach?konkretnie chodzi mi o to ze ciagnik przestal jezdzic,a wszystko chodzi tzn.silnik,tur tylko niechce jechac. lekko ruszy sie przy wyzszych obrotach i nadal stoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
;) kolego masz problem ze sprzęgłem,oberwała się albo zużyła tarcza sprzęgłowa tak wynika z twoich informacji,jeżeli wcale by nie ruszył to winny był by wałek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    492

Masz klapke z boku musisz obracać wałem az pokaże ci się śruba/korek w obudowie turbomatika. Oleju musi byc tyle aby się nie wylewał. Na fotkach to widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
remik14    0

witam ponownie.sprawdzilem olej w sprzegle i jest,ale wydaje mi sie ze to bedzie cos innego,poniewaz gdyby to bylo sprzeglo to nie obracal by sie walek ztylu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj czymś obciążyć go na wałku, będziesz wiedział że turbomatik sprawny.

 

To w czym sprawdzałeś olej to nie jest sprzęgło to jest przekaźnik mocy, sprzęgło jest za nim. Jeśli on jest sprawny to pewnie tarcza sprzęgłowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Znając życie i leciwy wiek ciągnika pewnie tarcza sprżęgłowa czy też tarcze się skończyły. Chociąż może też byc uszkodzenie jakiegos wałka czy tam trubu to temat rzeka. Coś mi się wydaje że bez wizyty u mechanika znającego się na rzeczy się nie obejdzie. Jak to się stało że przestał jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
remik14    0

jechal po prostej wmiare drodze,bez obciazenia,nie bylo nic slychac zeby cos peklo lub zazgrzytalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez komichal
      Dzień dobry zastanawiam się nad zakupem fenda 309/308 lsa prosze o opinie na jego temat ile pali czy sie psuje dostępność części i jaki ma sprzęgło
       

      Prosze o pomoc
    • Przez Verdi10
      Witam, poszukuję instrukcji napraw do Fendt 611 LSA z roku 89, mogę się wymienić za instrukcję napraw do Fendta 310 i 311 LSA w języku Niemieckim i Angielskim, posiadam również instrukcję obsługi do Fendt 611-615 LSA i 310-311 LSA w języku szwedzkim, jeśli by ktoś chciał to chętnie się wymienię za instrukcję napraw do 611.
       
       
    • Przez kosti68
      Posiadam profesjonalne , warsztatowe materialy napraw do ciagnikow firmy Fendt....moge powiedziec z praktyki a siedze w tych ciagnikach juz 13 lat ze bez tych materialow porzadna naprawa jest praktycznie niemozliwa. Posiadam rowniez instrukcje w jezyku polskim ( Fendt 700, 800, 900.....nawet do najnowszego Fendt 936) . W razie zainteresowania prosze o kontakt.
    • Przez mav
      Chciałbym żeby te wszystkie osoby które uważają że: "Fendt to najlepszy ciągnik pod każdym względem" podały logiczne i poparte czymś argumenty tego stwierdzenia :rolleyes:
       
      Może w końcu sie wypowiedzą ci co piszą tekst w stylu: Fendt bo Fendt lub podobnych obszernościach wypowiedzi hehe
       
      Jest tu sporo miejsca na dokładne zgłębienie tematu
    • Przez Fendt309lssa
      Witam. Wie ktoś jak ustawić wieksza dawkę pali w pon pie wtryskowej bosch w fendt 309 lsą 1986r.?
×