Dawid18

Świeca płomieniowa

Polecane posty

Dawid18    2

Witam. Mam zamiar zamontować do c-385 świece płomieniową nie wiem jak to działa i na jakiej zasadzie i czy nie będzie od tego silnik cierpiał? Proszę o rady z góry dziękuje.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4    0

Jest wkręcona w kolektor dolotowy. Podczas rozruchu przepływa przez nią paliwo i zapala się od rozgrzanej spirali. Musisz mieć jeszcze pompkę do tego paliwa. Ręczną lub elektryczną.

 

Silnik nie będzie cierpiał.

 

A może lepiej elektryczną grzałkę w blok wmontować?

 

Sprawna C-385 powinna odpalać bez większych problemów nawet w silne mrozy bez grzałek i świec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

To jest na jakąś substancje spalającą się typu olej opałowy nafta pobudzane prądem czy coś w tym stylu tżeba to zapalać zapalniczką ? Moja c385 ma już gżałkę i cuda niewidy i nie pali.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

No dobra łapie. A jak przeprowadzić paliwo z zbiornika do świecy ?


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

paliwo nie ze zbiornika tylko z przewodu paliwowego przelewu,ze zbiornika za małe ciśnienie, opadowo raczej nie da rady, zresztą jest już tyle podobnych tematów,wpisz świeca płomieniowa i zobacz

albo podejrzyj w mf 255 czy ursus 3512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy filmik powyżej nie ukazuje jasno, że spływ grawitacyjny paliwa jest wystarczający? Tak pytam z ciekawości, było by to sporym udogodnieniem, dorobić malutki zbiorniczek nad świecą. Zamiast wpinać się w obwód zasilania pompy wtryskowej.

 

Tutaj jest przykład jak to jest rozwiązane w Fordzie Transicie: http://img20.imageshack.us/img20/4779/0054z.jpg

Zasilanie świecy pociągnięte jest z filtrów paliwa, przed świecą jest jeszcze mały elektrozawór. W podobny sposób można to rozwiązać w traktorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

elektrozawór jest niepotrzebny, świeca nie podaje paliwa gdy nie działa, a dodatkowy zbiorniczek to większy kłopot niż kawałek wężyka czy rurki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

No dobra coś wykombinuje, tylko mam jeszcze jedno pytanko. Na silnik o takiej pojemności to trzeba dwie takie świece czy jedna wystarczy ?


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Dobra dzięki wielkie za rady. Pozdrawiam wszystkich którzy mi odpisali.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

ale jak z grzałką nie chcę zapalać to poszukaj raczej winy w pompie wtryskowej, zaworach, lub tłokach z tulejami, oleju nie bierze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Silniczek to ma jak dzwon moc ma kopa ma tylko zimą niechce palić taka jest jego jedyna wada oleju od wymiany do wymiamy ani kropli nie weżmie.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4    0

Jak jest zdrowy to musi palić. Może już pompa wtryskowa siada, przy rozruchu nie daje wystarczającego ciśnienia i wtryski za słabo rozpylają.

 

Oleju jak wcale nie bierze to nie wiem czy tak dobrze... ten typ tak ma że lubi trochę oleju łyknąć.

Może wtryski leją i dlatego w misce nic nie ubywa?

 

Proponuję na początek sprawdzić wtryski i pompę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

na początek sprawdz kąt wyprzedzenia zapłonu, poszukaj na forum jak to się robi, pózniej wtryski,najszybciej i najtaniej a pompę zostaw sobie na koniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Panowie powiem wam tak że kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiałem, wtryski końćówki nowe, pompa jak by była na wykończeniu to by kopcił siwo, błękitno a kopci czarnym zdrowym dymem oczywiście po odpaleniu po rozgżaniu też. Może śmieszne ale ja tak zrobiłem. Jak podłącze mu grzałką i rozruch i jak suszarke od włosów włoże w kolektor i dostanie tam ciepłego powietrza na gary to od szczału poali, więc niechce latać z tą suszarką tylko zamontować coś takiego żeby na stałe było i chwilka się nagrzało i żeby zapalił.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4    0

A dajesz przy rozruchu gaz do dechy?

Czarny dym... to słabe rozpylanie... może jednak sprawdź pompę.. Nowe wtryski i przy rozruchu trudno jej przebić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Gaz ręczny i nożny przy odpalaniu mam zaciągnięty do sanego końca. A z wtryskami to troche się żle wyraziłom mają dokładnie pzrzepracowane ze 250 mtg więc są w miare nowe. Nad pompą się zastanowie, ale teraz musze coś wymyślić bo będzie mi potrzebny i nie będzie czsu na regeneracje pompy.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj