Skocz do zawartości
Kris5

Problem z układem paliwowym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kris5    1

Panowie mam mały problem zakupiłem ostatnio ciągnik case 1055 i są z nim małe problemy otóż jak ostatnio jeździłem zabrakło mi paliwa aż ciągnik stanął wiec wlałem paliw pod pompowałem pompką zasilającą i ciągnik elegancko zapalił bez żadnych problemów w następnym dniu ciągnik zgasł i pompka zasilająca nie zaciąga paliwa z baku chociaż jest w nim paliwo kupiłem nową ale jest ten sam problem też nie zaciąga paliwa z baku co może być przyczyną.

Proszę o odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6

jeżeli już kupiłeś nową pompę i żadnych efektów,to nasuwa mi się myśl,że przyczyną jest jakiś farfocel w przewodzie paliwowym został zaciągnięty z dna baku,jak brakło ci ropy,najlepiej jest pilnować tego oczywiście w miarę możliwości i nie dopuszczać do takiej sytuacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Podłącz sprężarkę do przewodu zasilania przy pompce i dmuchnij do zbiornika(odkręcony korek wlewu). Mam tylko obawę czy czasem na dnie nie było wody, która zamarzła w smoku. Wlej denaturatu z ćwiartkę na zbiornik a wychwyci wilgoć i dopiero dmuchaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kris5    1

dodam jeszcze że włożyłem do baku przez wlew wężyk i podłączyłem do pompki i wtedy pompka ciągnie paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

Z denaturatem nieradze kombinować bo w nim też jest woda. Lepsza już jest benzyna lub specjalne dodatki do paliw na niskie temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Jeśli tłoczek wciąga samoczynnie, to oznacza zablokowanie przepływu paliwa, robi się jakby podciśnienie i dlatego wsysa. Dmuchnij w przeciwnym kierunku i może pogoni ten szmulc do zbiornika. Podpowiadacza , przeciwnika denaturatu nie słuchaj, bo nie wie że denaturat to nic innego jak skażony 92% spirytus i jeżeli wchłonie taką samą ilość wody, to i tak nie zamarznie i o to tutaj chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    21

jesli pompka pompuje paliwo gdy zrobilesobejscie, to pozosaje ci wymienic filtry i przedmuchac cały układ paliwowy bo gdzies sie utworzył zator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

Panowie Pomocy!!!!!!!!

pojawił się nowy problem wszystko niby jest ok a ciągnik nie chce zapalić kręci i kręci i nic żadnego odzewu z silnika aż się akumulator rozładował i nic człowieka już sz.....trafia POMÓŻCIE co mam robić??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na spokojnie zobacz czy dochodzi paliwo do pompy, czy po wymianie filtrów zalałeś je paliwem, w zbiornikach od dołu nie wiem czy u ciebie ale u mnie są w baku na śrubkach metalowe siateczki i one często się zapychają i je należy czyścić następnie jak zaciągnęła brud pompka to ją też należy wymyć i filtry bo sądzę ze one są bardzo zabite. Sprawdź czy na przelewie w pompie paliwowej jest paliwo jak pompujesz czyli poluzuj śrubkę pod pompuj ręcznie i jak się przelewa lekko przez pompę to znaczy ze jest ok a jak wyczuwasz ze się ciężko pompuje i paliwo ledwo leci na przelewie z pompy to znaczy ze masz gdzieś zapchany układ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

to znowu ja teraz mam nowy problem podłączyłem papkę zasilająca i wszystko w porządku ciągnie paliwo z baku lesz wstawiłem również zaworek zwrotny na wężyku który idzie z baku do papki i jednak paliwo się cofie do baku co jest przyczyna dodam że to już drugi zaworek tamten też nie trzymał paliwa. co może się dziać???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

To znowu ja nie wiem co sie dzieje ten ciągnik jest chyba jakiś zaczarowany ;[ Otóż uporałem się z problemem układy paliwowego i wszystko jest ok lecz jest następny problem, ciągnik słabo pali jak jest zimny trzeba długo kręcić żeby go odpalić jak jest ciepły to nie ma problemu lecz też trzeba troszkę krecić, ale jak jest zimny np po nocy rano to jest masakra czasami trzeba ładowac akumulator bo sie rozładowuje :( Jaka może być tego przyczyna dodam że jak zapali to wszystko jest ok nie przerywa ani nic z tych rzeczy co mu może dolegać Panowie prosze o jakies rady od czego zacząc sprawdzanie i co sprawdzać bo już rece opadają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam przyczyn może być kilka lecz jeśli po nocy bez mrozu ma ciężko zapalić to może być rozrusznik - za wolno kręci, pompa paliwowa źle ustawiona, być może jakiś olej w silniku jest bardzo gęsty, ale sądzę że pompa ma źle ustawiony zapłon. Oczywiście uwzględniam dojście paliwa do pompy jest bardzo dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

Tak paliwo dochodzi było to sprawdzane dodam ze przed tymi problemami o których pisałem wczesniej wszystko było ok a teraz jest masakra ciągnik kręci z Tłumika wychodzi dym czyli tak paliwo dochodzi ale nie może złapać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

Panowie potrzebuje kompletny wtryskiwacz do tego ciągnika ale nie moge nigdzie znaleźć może macie jakieś namiary na sklepy w których bym mógł coś takiego dostać???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

Ciężko będzie znaleźć nowy wtryskiwacz(nr kat. 3218247R92 ), sklepy przeważnie ściągają takie części na zamówienie. Łatwiej będzie kupić wtryskiwacz z silnika sprzedawanego np. na części. Allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

Panowie jak spuścić płyn chłodniczy z chłodnicy bo chce wymienić na nowy i może ktoś wie ile wchodzi oleju do silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

Kupiłeś wtryskiwacz, napisz gdzie dostałeś go? Do silnika wchodzi ok. 13,5 litra oleju. Korek do spuszczenia płynu powinien być w lewym dolnym rogu chłodnicy, poszukaj dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FIWI    8

Podepnę się pod temat. Podobne jazdy mam aktualnie ze starym IHC 523. Jesienią padł mu rozrusznik. Kupiłem nowy litewski (YUBANA). Nawet to to kręci ale pali dopiero po kilku próbach a czasem i to nie pomaga (szczególnie jak ciepły). Stary rozrusznik padł chyba przez te jazdy z paleniem - palił lepiej ale zawsze z problemami. Ciągnik ma przerobione zasilanie paliwem na pompę elektryczną (podającą) akurat to działa. Wstawiony Filterek na wężach paliwowych FP02 (który nie wiedzieć czemu aktualnie nie zapełnia się paliwem w całości tak jak do tej pory). Do tego zamiast oryginalej pompy boscha ma wstawioną sekcyjną WZM identyczną z tą z linku http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa-sekcyjna-typ-pm-3a04-i2212270548.html. Co to za cudo i czy przypadkiem nie jest to powód, że ta stara wdzięczna maszynka tak cholernie ciężko pali i do tego jakoś tych nominalnych 52 km nie czuć. Ciągnik z 1972 roku. Czy ktoś ma może dostęp do specyfikacji silnika tego IHC? Silnik D-179. No i jaką ewentuanie pompę można by mu założyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×