Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć z tym moim MF 3095 dopiero się zapoznaje bo mam go miesiąc dopiero. Podczas skręcanie kołami ciężko się skręca i zapala się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni. Wczoraj podczas orki też mi się zapaliła u wyłączył blokadę I nie chciał podnieść pluga . Mierząc ciśnienie na wyjściu hydrauliki przy 1000 obrotach zegar wskazuję 140 bar a przy 1500 obrotach 180 bar.
Do tego jeszcze mam pytanie gdzie w nim się wlewa olej do skrzyni? Z tyłu na środku mam śrubę na klucz 27 i to by mi pasowało ale patrząc na necie to niektóre ciągniki maja tam jakiś przewód podczepiony.

Opublikowano

Podepne się do tematu.

W moim MF 3060 po odpaleniu wspomaganie działa nawet dobrze. Lecz przy robocie w polu po godzinie czasu podnośnik słabo podnosi i pompa strasznie wyje, a i kierownicą się ciężko kręci. Musze trzymać gdzieś tak na 1300-1400 obrotów żeby kierownicą mógł kręcić. Co może być tego przyczyną ? Najbardziej niepokoi mnie ta wyjąca pompa.

Pozdrawiam  

Opublikowano (edytowane)

Odświerzę temat, mf 3060

Objawy typu ciężko obracając się kierownica, problemy z zapowietrzającym się sprzęgłem (szczególnie po zimie, zimny olej) sprzęgło rozłącza dopiero po przygazówce, na wolnych obrotach znika, rozłączanie WOM (mrugająca kontrolka) po np podniesieniu lub opuszczeniu podnośnika w trakcie pracy wom wskazuje na zużycie pompy hydraulicznej? 

Filtr hydrauliki wymieniony, znalazłem tylko jeden 

Edytowane przez armo
Opublikowano

I z tym by nie było problemu, ale kompletnie nie wiem jaki zegar i przede wszystkim jakie końcówki do przewodu trzeba nabyć, wdzięczny byłbym także za podpowiedź w jakich konkretnie miejscach należy podpiąć taki miernik

Opublikowano

Zegar 0-250bar i podpinasz w wyjścia hydrauliki z tyłu i zegar 0-25bar i podpinasz w miejscu pomiarowym na deklu pompy wykręcając szybkozłącze a wkręcając króciec łączący dekiel z przewodem i tyle

Opublikowano

Nie martw się... jak mu palcem nie pokażesz to i tak nie zakuma... ogólnie to co drugi temat sprowadza się do pomiaru podstawowych ciśnień no ale kolejny pacjent chce "naprawiać" ale przeczytać paru tematów już się nie chce

Opublikowano

Kolego sznajdik dzięki za pomoc, kolego lukbold - zakumałem, cytując klasykę "mądremu dość dwa słowa a głupiemu to i referatu mało" 

pisząc takie nic nie wynoszące komentarze uważaj żeby nie wyjść na tego drugiego

Opublikowano

Koledzy pomiar na przyłącz diagnostyczny na deklu pompy 25 bar na wolnych obrotach, coś za dużo, pomiar na zimnym silniku, jakieś pomysły? 

Opublikowano

W 3065 padło małe cisnoenie ,wynosi 3 na rozgrzanym oleju i wolnych obrotach  coś poradzicie czy pompa do wymiany  ,co się dzieje to szarpie szkrzynia, ciężko się kręci i wolno tur działa .

Opublikowano (edytowane)

Witam 

Jak mierze ciśnienie na wyjsciach hydraulicznych na 2 jest 170 bar a na 2 nic , czy na wszystkich 4 wyjsciach hydrauliki powinno być ciśnienie? 

Jak dokładnie zmierzyć pompe hydrauliczna czy jest dobra?

Edytowane przez krismaj18
Opublikowano

Wpierw instrukcja obsługi jak sterować wyjściami hydraulicznymi.... Podpowiem to masz dobre. A jak nie działa wspomaganie kierownicy (pierwsze co szwankuje) to kup se zawór dławiący, wepnij miedzy pompę a orbitrol i mierz w punkcie pomiarowym na pokrywie pompy

Opublikowano (edytowane)

Muszę się pochwalić że po rozdzieleniu pomp nie mam już problemu ze zdychającą sekcją niskiego ciśnienia dołożona pompa przy silniku obsługuje wspomaganie i resztę a pompa w skrzyni podnośnik i wyjścia śmiga od wiosny i bez żadnych zmian w eksploatacji. Wniosek, pęknięty dekiel na lub ta przystawka na otworach w deklu od pompy fachowej nazwy nie znam, fakt faktem musiało być przejście miedzy sekcjami pompy bo jak się używało podnośnika mierząc ciśnienie na sekcji niskiego ciśnienia zegar wskazywał wzrost ciśnienia co katowało pompę

Edytowane przez sznajdik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v