Skocz do zawartości
emonkey

Pompa hydrauliczna Massey Ferguson 30XX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
emonkey    0

Witam, mam takie pytanie, jak można sprawdzić czy pomna w mf serii 3000 na oba wyjścia daje ciśnienie? I jaki ich jest podział, jedno na wywrot i podnoszenie a drugie na wspomaganie?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutek22kret    0

nie wiem czy powiem ci prawdę ale chyba w tych MF jest montowana duo pompa, w jednej obudowie jest dwie pompy jedna na wspomaganie a druga na hydraulikę i centralne smarowanie skrzyni a jeśli się mylę to sory,;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    164

no trochę się mylisz jedną sekcję sprzawdzisz po protu wpinając się w gniazdo gydrauliki i mierząc tam powinieneś mieć około 180 bar jedna idzie .Jedna sekcja daje na podnośniejk i hydraulikę w kolejności najpiierw rozdzielacze poźniej podnośnik a dróga daje w kolejności orbitrol trójdział i obsługa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

emonkey    0

A jest taka możliwość żeby jedna sekcja dawała ciśnienia a druga nie? Bo na wspomaganiu nie mam, nowa pompa też nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Mariusz, w przyszłości muszę kupić pompę to jaką radzisz kupic, bo spotkałem jakąs włoską, czy najlepiej orginał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    164

to zalerzy ja mam zaufanie do dwóch rexrotcha i włoskiej ale ich jest też pare rodzajów z regóły pompy są ok nawet polski producent je robi brałem i też chodzą być może twoja była wadliwa od początku takie cos się też zdarza raz miałem taki przypadek że w nowej jedna sekcja nie działała i uznali mi gwarancję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emonkey    0

Jaki polski producent je produkuje? Albo gdzie można dostać te włoskie?

Bo ja kupiłem rexrotcha tylko teraz jak tak czytam, to ja nie mam ciśnienia na obu sekcjach, bo na wspomaganiu i podnośniku, stara pompa też tak miała...

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    164

kolego szukasz po omacku i robisz sobie koszta dawaj go zrobię ci i będzie śmigał chyba ze wolisz wersję na hybił trafił kupiłeś już pompę wątpię ze ma obie sekcje uszkodzone wydałeś już 1500zł albo więcej na rexrotcha i szukasz dalej jak się nie znasz na tych ciągnikach to nie zaczynaj dłubania bo z reguły wychodzi to drożej niż taniej tak jak się wielu wydaję ze zrobią sami a później nie wiadomo odczego zacząć tak są popieprzone bo zaczyna się kręcić wszystkim co się da bez rozeznania do czego to służy i ile można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tworkowiak    103

Skoro to temat o pompie to mam pytania. Czy przyczyną słabego wspomagania (ciężko skręca sie kierownicą) może byc słaba pompa? Facet twierdził,że olej nierozgrzał się jak należy i ciągnik stał długo pod chmurką, ale podejżewam pompe.

Jeżeli tak to jakie byłyby koszty jej kupna i wymiany?

Czy przy tej operacji jest dużo pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2
Napisano (edytowany)

nowa pompa kosztuje ok 1400zł porządna ale najpierw bym spytał kiedy filtr od wspomagania był wymieniany

Edytowano przez ariss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tworkowiak    103

Ok, ale załóżmy, że z nim jest wszystko w porządku i dalej moze byc to pompa. Gdzie ona tak dokładniej się znajduje?

Czy dużym problemem jest jej wymiana? Poradzi sobie mechanik bardziej znający się na małych ciagnikach czy szukac pomocy gdzieś w serwisach, czy większych warsztatach?

Bardzo ciekawi mnie to, bo jeśli to nie jest ogromny problem i tylko kwestia jakichś 2000zł (pompa+ robota), to poważnie zastanowię sie nad tym obejżanym 3070. ...Tym bardziej poważnie, z powodu wpłynięcia dopłat na konto :D (w końcu <_< ) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

trzeba odkręcić prawe koło tylne (patrząc od tyłu) i jedna kapę i jest wszystko jest tam trochę elektroniki i trzeba wiedzieć co skąd się odkręciło odłożyło u mnie mechanik przy zmianie pompy kompa zresetował nie wiadomo jak i bawił się rewersem i go rozkalibrował(elektrohydrauliczny mam) mechanik niech ma kontakt z podobnej generacji ciągników najlepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

podczep jakąś ciężką maszynę do niego i będziesz wiedział czy to wina pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

Witam. będę zmieniał pompę w MF 3095 i jak ktoś kto się na tym zna mógł by mi polecić jakąś pompę, bo tyle tego jest że nie wiadomo co kupić. Chciałbym mieć pompę przed demontażem starej. To dobry pomysł czy należy zdemontować starą i zobaczyć jaka ona jest?

Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

po co patrzeć jaka jest jak wiadomo. Polecam bosch rexroth, żadnych gówien innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

bosch rexroth oni się połaczyli i teraz pod tym szyldem sprzedają np pompy. Samego boscha już nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    58

Ja uzytkuję pompy caproni zębate do rębaków. Jakościowo dobrze i cenoweo też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

Jak długo je użytkujesz? Bo jak mi wysiądzie po dwóch sezonach to lepiej kupić droższą i lepszą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    58

Ponad półtora roku - ciągłej eksploatacji.

Wg mnie - Caproni jest okej jakościowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

No nie wiem u mnie ciągnik robi ok 250 mth rocznie i to większość orka, siew tu pompa ma najciężej. No nie wiem może zaryzykuje bo jest o ponad połowę tańsza od rextrotha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim0n    26

Ja wymieniałem w MF3085 pompę na Caproni to padła po 2 miesiącach, powód? ukręcił się wałek w pompie, gwarancja uznana, za zwrot kasy dołożyłem 400zł i kupiłem Bosch Rexroth i jak na razie ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×