Skocz do zawartości
jan23

Świeca płomieniowa w zetorze 8145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
8145
jan23    1

Witam, czy ma ktoś z was zamontowaną świecę płomieniową w zetorze 8145, i może się podzieli jakimiś uwagami na ten temat czy ułatwia to odpalenie ciągnika podczas mrozów i jeszcze jedno pytanie skąd doprowadzone jest paliwo do świecy, może ktoś dołączy jakiś schemat lub zdjęcia?

Z góry wielkie dzięki za wszelkie inofmacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A aj zapytam o troche co innego ,ciężko ci pali zetorek ,np w lecie czy teraz w zimie?


Mocy dostarczają: -Massey Ferguson- & -Case- & -U-R-S-U-S-!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

swego czasu myślałem o wstawieniu świecy żarowej w kolektor i chyba to zrobię za jakiś czas jak będę robił kapitalkę silnika.

Płomnieniówka w tym silniku jakoś mi się nie widzi.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

asharot    183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

może ktoś z użytkowników, który z tego korzysta napisać co, gdzie, do czego jest doprowadzone, podłączone i umiejscowione, bardzo by się to przydało, wielu użytkowników o to pyta, a ja też chętnie bym skorzystał. Fajnie byłoby też gdyby pojawiły się zdjęcia.

Edytowano przez Marcin91

Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    14

lepiej zainwestuj w grzałkę cieczy do bloku, wydaje mi sie ze to lepsze rozwiązanie niż każda świeca. Zgodzę się że świeca pomaga ale tylko tłoki zasysają ciepłe powietrze ale nadal silnik jest zimny. Grzałka grzeje cały silnik i ciągnik odpala jak w lato bez żadnych oporów. Tylko trzeba poświęcić 1-1,5 godziny w duże mrozy(około-20) na zagrzanie) ale myślę że warto. Nie katuje się tak silnika, rozrusznika i akumulatora.

 

Na jakąkolwiek świece nie masz fabrycznego miejsca żeby ją wkręcić więc wiąże się to z przeróbkami a do grzałki wystarczy wybić brok (zaślepkę) w bloku silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Zgodze się że grzałeczka grzeje cały silnik ale ja mam grzałkę i mi nie chciał palić i zamontowałem świece płomieniową i polepszyło się ale jak go przez siłę zaczołem odpalać to mi popychacze zaworów pogioł bo miałem zaciśle ustawione zawory. I teraz mi odpala na samej grzałce.

 

Świeca dobra sprawa ale akumlatory stękały równo.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
    • Przez Atari
      Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
×