Skocz do zawartości
yacenty

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a

Edytowano przez romuald90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilrudy    7

mam podobny problem. i wiesz z agencją podpisuje twój stary umowe i to jest tylko wola agencji. Też mówił mi tak mój doradca. Jeśli się ładnie udokumentuje np od lekarza coś to może przejdzie :) ale jesteś młodym rolnikiem to czemu mają się nie zgodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

j88    0

witam czy ktoś z was dostał już pismo o poprawki albo o podpisanie umowy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
j88    0

u mnie tez nic nie słychać i nikt w mojej okolicy nic nie dostał agencja jak zawsze ma czas szukają błędów żeby nam popsuć humory

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam czy ktoś z was dostał już pismo o poprawki albo o podpisanie umowy

Tak, mój znajomy dostał dzisiaj wezwanie do poprawki, miejsce 5XXX  :)

Edytowano przez KrystynaLatosiska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    12

które województwo?

województwo nie gra roli, bo dużo wniosków np. z wielkopolski rozpatrują oddziały z innych województw, zależnie skąd dostało się informacje o konieczności aktualizacji !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

małopolskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Małoprawdopodobne, za szybko. W poniedziałek znowu bedzie aktualizacja i zaczynają ruszac z wysyłaniem.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    21

kobra89 Ciebie to już pewnie mają dość w tej agencji białostockiej. Skąd masz takie info? Z tego co do mnie dotarło to już wysyłają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    252

Małoprawdopodobne, za szybko. W poniedziałek znowu bedzie aktualizacja i zaczynają ruszac z wysyłaniem.

 

Jak dla Mnie Kolega jest najbardziej wiarygodnym informatorem w obecnym temacie :) 

 

Chyba faktycznie tak jak mówiłeś kiedyś  o pierwszej liscie a teraz utwierdzam sie  ze ARiMR zlicza te pkt. z aktualizacji tzw. paczkami po kilka tysiecy i na strone www. tak zeby rolnicy sie odczepili. A tu duzo psikusów juz nie jeden szuka banku na kredyt bo jest na zielonej a tu po aktualizacji zonk i biało w oczak i łezka WTF, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
freetaxi    172

Dokładnie. Tylko postawić się teraz w miejscu takich rolników to ciężka sprawa.


Wypełniam wnioski w ramach PROW. Doradzam w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych. 

Tel: 511-293-290.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    252

Niestety ale rzeczywistośc taka jest ze  jak ktoś z zielonej spadnie inny wskoczy.

Lekarstwo na Wszystko , "dać" wszystkim :) za piekne aby było prawdziwe  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Małoprawdopodobne, za szybko. W poniedziałek znowu bedzie aktualizacja i zaczynają ruszac z wysyłaniem.

Nie wiem co się komu wydaje i co jest prawdopodobne a co nie, piszę tylko, że znajomy dostał wezwanie do poprawki. I nie jest to żadna bajka, a Wy wierzcie sobie w co chcecie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kicu
      Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.
      Proszę o pomoc!!!
    • Przez carmine2812
      CO zrobic jak nie ma cisnienia w pompie olejowej w u 2812????
    • Przez yacenty
      Aktualna dyskusja o cenach ciągników w 2014 roku przeniesiona tu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/72475-ceny-ciagnikow-2014/page__view__getlastpost
       
       
      Dyskusja o cenach we wcześniejszych latach w poprzednim temacie: http://www.agrofoto....nikow-20102011/
    • Przez danielhaker
      Wrzucam cennik który będzie obowiązywał od początku przyszłego miesiąca.













       
       
      Widzę, że fotki wygasły. Jak będę miał czas to uzupełnię jeszcze raz, ale zaznaczam, że nie mam 2015 (ewentualnie piszcie pw podając maila).
      Jeśli ktoś ma aktualny i zechciałby się nim podzielić na forum to zapraszam do kontaktu
    • Przez karolr2
      Witam chcę założyć nowy temat poświecony modernizacji małych gospodarstw na terenach południowowschodniej części Polski.Słuchałem dzisiaj ministra Kalemby i podobno sie szykuje jakaś dla nas pomoc.Jeśli ktoś coś wie to proszę niech się wypowie w tym temacie. Z tego co wiem ja to ma być pomoc dla gospodarstw o wielkości średniej wojewódzkiej ilości posiadanych ha
×