Skocz do zawartości
yacenty

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych

Polecane posty

Według mnie lista będzie dopiero w poniedziałek, dziś mija 9 dzień a dużo wolnych dni było więc nie sądzę żeby tak im się spieszyło z aktualizacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekUA    16

Oglądaliście agrobiznes?; nic nie mówili że dołożą dla tych z białej listy a przecież jest bardzo długa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sacrable    17
adrian106    1

brakowalo mi 5X pozycji do zielonej listy a po aktualizacji spadlem jeszcze o jedną pozycje. Porażka :( juz pewnie poszla kasa do kieszeni i jedna osoba wcisnieta zostala na zielona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kormoran    1

Chłopy bierzcie się do roboty a nie czekacie na zbawienie Starsze pokolenie wiedziało ze co się własnymi rekami nie urobi tego nie ma to samo radze i wam wszystkim cięzka praca i pomyslunek to jest recepta na sukces a nie czekanie na zbawienie pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaczmarek    265

a co myśleliście że po 10 dniach awansujecie o 100 miejsc ?? :D

Na poprzedniej liście przez pół roku przesunąłem się może o 20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    3

No może nie o 100 miejsc ale chociaż o 1 w góre a nie w dół jak w moim przypadku. :(

Edytowano przez romet737

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W agencji pracują tysiące osób ale jakoś ich efektów pracy nie widzę, utrzymanie tego molocha kosztuje więcej niż całe te dopłaty i dotacje:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cheesburger    1

w sprawie ostatniej aktualizacji: np w łódzkim w pierwszej wersji Sławomir Ryszard Młotkowski był ostatni na zielonej liscie. Po aktualizacji z 7 czerwca jest juz na buałej liscie. Tzn ze nie dostanie dotacji?

Pytam bo jestem pod koniec zielonej listy - ktos napisał ze aktualizacje maja byc co 10 dni - wiec jak bede spadał o oczko co aktualizacje to za 100 dni moze mniej juz nie byc na zielonej liscie.

A plany poczynione. Paranoja troche jakas chyba co nie? Tzn ze ta lista tak naprawde nie jest nic warta? Kiedy bedzie ostateczna z ostatecznych list zeby miec pewnosc ze juz mozna cos kupic?

Dzieki za info :)

Edytowano przez Cheesburger

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    0

Dziwny ten ostatni nabór.W woj.Łódzkim w pierwszej 20 są dwie moje znajome które mają gospodarstwo zaniedbane pola nie obsiane na dzień dzisiejszy a w oborze pusto mimo to widnieją w pierwszej 20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Widzę że niektórzy na tym forum czekają na dofinansowanie jak na zbawienie z nieba i chcą od razu mieć kasę po złożeniu wniosku, ludzie tak się nie da, trzeba odczekać swoje, agencja ma na to określony czas, bodajże do 4 miesięcy, ale zawsze ten termin się wydłuża i nie da się tak od razu tak jak niektórzy chcą, że za 10 dni od wyjścia pierwszej listy chcą już mieć kasę. Np jak w danym oddziale jest 10 osób zajmujących się modernizacją to biorą pierwsze 10 wniosków po kolei i je rozpatrują, wysyłają pisma itp, i później następni, to nie jest tak że chop siup byk na krowę i jest ciele, zagonisz byka do krowy też musisz odczekać żeby się krowa ucieliła, chyba że wy macie inne krowy... Niektórzy piszą że nie maja czym w polu robić, ale czyj to jest problem, tych z agencji czy gospodarzy że nie mogą kupić sobie sprzętu za własne pieniądze? Inni piszą że składali pierwszy raz i nic z tego, nabory są od 2004 roku, dlaczego wcześniej nie składali jak była kasa tylko wszyscy teraz na ostatnia chwile czekali i na resztki kasy? Bo się bali, a jak zobaczyli że inni biorą już któryś raz i im się szkoda zrobiło bo sąsiad ma a ja nie, bo sąsiad się nie bał i zaryzykował i wziął....

 

Po mojej wypowiedzi na ten temat mogą na mnie naskoczyć niektóre osoby, ale napisałem prawdę.

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chomik111    18

W agencji pracują tysiące osób ale jakoś ich efektów pracy nie widzę, utrzymanie tego molocha kosztuje więcej niż całe te dopłaty i dotacje:)

 

Tak czytam te wypowiedzi i utwierdzam się w przekonaniu że ten portal zszedł na psy.... Ludzie albo wam się nie chcę poznać zasad warunkujących modernizację i działania agencji albo te posty piszą dzieci bo nie mogą doczekać się spełniania marzeń jakimi są maszyny kupowane przez rodziców...

 

Ta aktualizacja nie ma nic wspólnego z rozpatrywaniem wniosków pierwszych efektów możecie się spodziewać minimum po 21- 30 dniach a nawet do 3-4 miesięcy, przecież agencja dopiero zaczęła rozpatrywać wnioski muszą powysyłać wezwania do poprawek i to dopiero od ludzi zależy jak szybko się dostarczeniem poprawek uwinął, a w tym naborze mamy czas maksymalnie 30 dni a jak nie to wypad z listy...

 

Trzeba się interesować programem na jaki się złożyło a nie tylko narzekać dziecinnymi wpisami na forum...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinek192    8

nie zaglądałem do tego tematu ostatnio i tak jakoś mnie natchnelo i poczytalem teraz kilka ostatnich stron...kubeł zimnej wody na 50% zainteresowanych . . . Wielu uważa że dotacja musi być! Musi być i koniec . . tak to nie działa. . . Odrobina pokory koledzy! Chamstwo do koryta się nie może dopchac i robi hałas!( nie obrażając rzeczy osób podchodzących do sprawy ze spokojem i ogólną świadomoscia)

Edytowano przez marcinek192

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateo11441    3

ostatnio czytałem to 2 msc. temu no i jest jak jest, tylko zee bardzo dawno nie sprawdzałem listy z podlaskiego i nie moge teraz jej znalesc ma ktos moze link jaikis????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cheesburger    1

w sprawie ostatniej aktualizacji: np w łódzkim w pierwszej wersji Sławomir Ryszard Młotkowski był ostatni na zielonej liscie. Po aktualizacji z 7 czerwca jest juz na białej liscie. Tzn ze nie dostanie dotacji?

Pytam bo jestem pod koniec zielonej listy - ktos napisał ze aktualizacje maja byc co 10 dni - wiec jak bede spadał o oczko co aktualizacje to za 100 dni moze mniej juz nie byc na zielonej liscie.

A plany poczynione. Paranoja troche jakas chyba co nie? Tzn ze ta lista tak naprawde nie jest nic warta? Kiedy bedzie ostateczna z ostatecznych list zeby miec pewnosc ze juz mozna cos kupic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vrykoulakas    11

Lista jest tylko informacją, że dla tych na zielonym są obecnie przewidziane środki (kasa) lista do niczego nie zobowiązuje ani agencje ani starającego się o dotację, pewność żeby kupować będzie wtedy kiedy się podpisze umowę z agencją, a pewność o kasę będzie wtedy gdy minie 5 lat od jej otrzymania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    245

Widzę że niektórzy na tym forum czekają na dofinansowanie jak na zbawienie z nieba i chcą od razu mieć kasę po złożeniu wniosku, ludzie tak się nie da, trzeba odczekać swoje, agencja ma na to określony czas, bodajże do 4 miesięcy, ale zawsze ten termin się wydłuża i nie da się tak od razu tak jak niektórzy chcą, że za 10 dni od wyjścia pierwszej listy chcą już mieć kasę. Np jak w danym oddziale jest 10 osób zajmujących się modernizacją to biorą pierwsze 10 wniosków po kolei i je rozpatrują, wysyłają pisma itp, i później następni, to nie jest tak że chop siup byk na krowę i jest ciele, zagonisz byka do krowy też musisz odczekać żeby się krowa ucieliła, chyba że wy macie inne krowy... Niektórzy piszą że nie maja czym w polu robić, ale czyj to jest problem, tych z agencji czy gospodarzy że nie mogą kupić sobie sprzętu za własne pieniądze? Inni piszą że składali pierwszy raz i nic z tego, nabory są od 2004 roku, dlaczego wcześniej nie składali jak była kasa tylko wszyscy teraz na ostatnia chwile czekali i na resztki kasy? Bo się bali, a jak zobaczyli że inni biorą już któryś raz i im się szkoda zrobiło bo sąsiad ma a ja nie, bo sąsiad się nie bał i zaryzykował i wziął....

 

Po mojej wypowiedzi na ten temat mogą na mnie naskoczyć niektóre osoby, ale napisałem prawdę.

 

Święte słowa.

 

Umiecie liczyć?? Tak!?

 

To liczcie na siebie.

 

ps. Jeśli w obecnej chwili nie "śmierdzicie groszem" to jak macie zamiar kupic jaki kolwiek sprzet. Przeciez UNIA nie da za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    3

Chyba większość ze składających wnioski na PROW liczy się z tym że od razu kasy ze zwrotu nie będzie miała i ja się z tym licze ,ale każdy chciałby wiedzieć czy jest sens czekać z tąd taka nerwówka. Wam co macie już operacje PROW za sobą łatwo prawić kazania choć pewnie sami trzęśliście gaciami o pomyślne zakończenie inwestycji. Z moich obserwacji po mojej i okolicznych wioskach wnioskuje że ten cały PROW był dla bogatych gospodarstw które nabrały maszyn i teraz się śmieją z tych co ,,nie śmierdzą groszem ''. Lepszym rozwiązaniem były by nisko oprocentowane ,długoterminowe kredyty na dogodnych warunkach ale dla każdego chętnego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do kolegów mówiących w stylu czemu wcześniej nie składali, otóż nie wszyscy byli właścicielami gospodarstw, ja przejąłem dopiero w tamtym roku, także jak mogłem się starać o dofinansowanie, jako że wpisałem na mgr kupno ciągnika moje gva było strasznie mizerne, swoją drogą jak inwestycja w stylu kostka na podwórko zwiększa gva, może ktoś mi wytłumaczyć. Także z swoimi 3,35 ha będę dalej produkował i walczył aby nie dać się wygryźć z rynku, i czekam może się doczekam czas pokaże. Wszystkim na zielonej gratuluję niech sprzęty zakupione pracują jak najdłużej. Wszystkim na białej polecam napar z ziółek na uspokojenie i uzbrojenie w cierpliwość. Ps. sąsiad przyprowadził dzisiaj nowego Fergussona, to już jego 5 traktor, zaistniał mu nowy problem ma tyko 4 kierowców, także jednego mają brać na sztywny hol i wio w pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×