Skocz do zawartości
yacenty

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych

Polecane posty

rafik256    19

nie wiem jaki jest tego cel ale faktem jest ze musi tam być ilość mleka zdana w bieżącym roku kwotowym. Moze to właśnie służyć do weryfikacji produkcji, zeby zobaczyć kto jest tym "średniakiem". Tego już nie wiemy, możemy jedynie spekulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr82    0

a jak to jest z sumowaniem mocy ciągnika, bo ja nie mam na siebie żadnego ciągnika -mam 21 ha i w ODR powiedzieli, że spokojnie dostanę 140 km a z tego co piszecie, ze 4km na hektar to może byc kiepsko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafczyk chciałbyś przesunięć kasy na Podlasie a co mają powiedzieć nie mleczarze co w ich województwie wogóle dla nich nie ma naboru. Zaznaczam że czekali na młodych rolników a dla nich nie ma naboru jeśli nie jesteś mleczarzem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

werter    0

Rzeczywiście @rafik masz racje w zaświadczeniu z mleczarni lub ARR powinna być ilość mleka wprowadzonego do obrotu w danym roku kwotowym. Także miejmy nadzieję, że weryfikujący wniosek sprawdzi jak co niektórzy chcą się rozwijać (sprzedając wcześniej kwotę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    0

rafczyk chciałbyś przesunięć kasy na Podlasie a co mają powiedzieć nie mleczarze co w ich województwie wogóle dla nich nie ma naboru. Zaznaczam że czekali na młodych rolników a dla nich nie ma naboru jeśli nie jesteś mleczarzem

 

W niektórych województwach gdzie sektor mleczarski jest mniej rozwinięty niż w podlaskim to myśle że napewno nie wykorzystają swoich limitów pieniędzy. A teraz podobno nawet na renty strukturalne komu nie starczyło pieniędzy w danym województwie to mają z innych woj. poprzesuwać pieniądze gdzie wszystkie środki nie zostały wykorzystane. . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

Zobaczymy jak będą poprawki, przecież daje zaświadczenie z mleczarni że sprzedałeś np 500 tys l mleka i miałeś 500 tys kwoty a teraz od razu masz dziwnie 150 tys kwoty mlecznej :huh: Dla mnie cofanie się w rozwoju, chcesz zmniejszyć ilość mleka to my Ci nie damy maszyny, damy temu co się rozwija a nie zwija.

 

Przyjdzie weryfikacja to dopiero będą "cuda na kiju".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qmis    0

czy ktoś wie dokładnie jak wygląda sprawa ze składaniem wniosku na powiększenie gnojowni i budowę dodatkowego zbiornika na gnojówkę? Czy faktycznie nie ma możliwość otrzymania na to kasy czy jest jakaś opcja?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafczyk ja też chciałbym żeby w moim woj był nabór dla nie mleczarzy tak więc czemu mieli by przesunąć dla mleczarzy z Podlasia jak my nie mleczarze z tych 6 województw też nie mamy Pieniędzy dla nas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

złożyłem dziś wniosek w suwałkach podlaskie, kwota 103 tys szanse marne ale cóż 9punktów to nie 4,zero kolejki nawet można pogadać i sprawdzają czy wszystko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

poczytaj rozporządzeni ministra bo chyba nie jesteś w temacie rafczyk

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań w zakresie ochrony środowiska, higieny i warunków utrzymania zwierząt w gospodarstwie rolnym.

 

jakie zaświadczenia ma się przez to rozumieć??

 

z góry dziękuję za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    0

qazi ma racje. . . czytałem tylko nie dokładnie. chyba że rezygnujesz z produkcji mleka to wtedy dostajesz mniej punktów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    34

Rzeczywiście @rafik masz racje w zaświadczeniu z mleczarni lub ARR powinna być ilość mleka wprowadzonego do obrotu w danym roku kwotowym. Także miejmy nadzieję, że weryfikujący wniosek sprawdzi jak co niektórzy chcą się rozwijać (sprzedając wcześniej kwotę).

wiem z nieoficjalnego zródła że taki ktos jak sprzedał kwote to dostanie po łapach ale takich raczej nie wielu bedzie bo w osm piatnica duzo jest takich co ma mozliwosci sobie pomniejszyc a rzaden nie zrobil tego bo mierne szanse mieli i na synow nie mogli po 150tys pooddawac bo brali z rezerwy i nie mogo przez dwa lata zmniejszyc kwoty i to jest cala nadzieja rezerwa niejednemu drzwi zamknela a nie jednemu otwarła bo jak ktos dostał i przekracza 100tys to sie cieszy a ten co dostał i ma ponad 200 to nie za bardzo! Późnym popołudniem rozmawiałem z pracownikiem ODR KOLNO i powiedział mi że najwięcej wniosków jest u nich do 100tyś bo składają tacy co niebrali nigdy jeszcze z Prow mowił że najwiecej jest takich po 70tys to chyba dobrze dla wszystkich co maja ponad 100tys. Jeszcze mi powiedzieli ze ci co maja po 300-400 i wiecej kwoty mówią zeby dac kazdemu po trochu. jeszcze odnosnie mojej wczesniejszej wypowiedzi to z 30 osob co skladaja z moich stron zostalo sie 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

jeżeli ktoś dostał kwotę z rezerwy to może i tak sprzedać wcześniej jak przed upływem tych 2 lat, wystarczy napisać do ARR pismo w którym zrzekamy się przyznanej nam z rezerwy kwoty i potem można bez problemu sprzedać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7245    0

Panowie a ja posiadam Kwote 120 tyś , i dokłądnie Punkty 22 Esu . Jakie mam szanse >?;) Czekam juz tylko na Papierek z agencji o posiadanej kwocie mlecznej ;/ Ktury ma byc w piątek prawdopodobnie wiec złoze w pooniedziałek pewnie ;) odział toruń ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    34

na podlasiu ci co mieszkają za rzeką to właśnie gadają a nie mówią :) w jakich godzinach najkorzystniej udać się do agencji żeby nie było kolejek ?po południu ? do której pracuje agencja?

ja mieszkam nad rzeka ha ha ale nie na kurpiach okolice łomży gmina mały płock kiedys dawno temu to było mazowsze a teraz jest podlasie:-( a gdyby było mazowsze to by mi starczyła kwota ponizej 100tys

 

ESU jest nieistotne jak na mleko składasz powinienes dostac pomoc bo u was nie ma takiego nawału

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

za dwa miechy bedziemy wiedzieć więcej

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×