Skocz do zawartości
yacenty

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych

Polecane posty

skoti22    0

Farmtrac 675DT 75 KM też jest w porządku mam go juz jakiś czs a cana teraz to 107 tyś brutto

Edytowano przez Matey
post nie na temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    10

Elo.. czy te 100mln euro podzielą wg dotychczasowych zasad na województwa czy też tylko na te którym brakuje kasy ??

 

Czy zachowają limity tak jak do tej pory , że tyle i tyle na te województwo ?

 

Np Mazowieckie po zwiększeniu puli o 900mln zł otrzymało 1500 wniosków do przodu to teraz po zwiększeniu o 450mnl zł kasa dotrze do ok 800 wniosków ??

 

Macie jakieś wizje ??;D

 

Czy Mam dzwonić do ludzi Marka eS ??


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

garek    67

robił ktoś z was tak że kupił traktor czy jakąś maszyne a był jeszcze na białej liście??? czy były ztym jakieś problemy???

a jaki związek ma bycie na białej liście z kupnem traktora ? przecież dilera lista nie obchodzi


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolu    1

Koledze nie chodziło o dilera tylko o dofinansowanie z ARiMR, ja osobiście znam człowieka który jeszcze jest na białym a już dużo maszyn zakupił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik22    2

Chciałem zapytać, pewnie niektórzy mieli podobny dylemat. Jak miałem w specyfikacji napisane zakup prasy zwijajacej o szerokości 2m a teraz chciałbym zmienic na 2,10 bo wydaje mi sie lepsza to nie wiem co mam zrobic. Czy mogę ja kupować? Jak tą sprawę rozwiązać? Z góry dzieki za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody0239    1

wielkie dzieki za podpowiedzi. no wiec poczytalem na forum i odrzucilem zetora i ursusa... i teraz mam takie pytanie co do farmtraca. Mam dylemat czy brac 675 dt 75 KM i napedem czy 685 dt 82KM tez napeedem roznica jest 15 tys, bedzie uzywany do orki plugami 4x35 rolki i agregatu 3,6. Nie mialbym dylematu, ale niestety mialem wystawiona oferte na belarusa na nie cale 100 tys i teraz nie mieszcze sie i musze kroic koszty na innych sprzetach. Jak myslicie spokojnie sobie poradzi przy tych sprzetach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    15

Zapomniał dać przecinek...

Pewnie mu chodziło o " ... plugami 4x35 , rolki i agregatu 3,6

 

Jeśli chodzi o agregat to max 3 metry ( pod 82 KM ) moim zdaniem. Ja mam unia kombi 3,7 BH i chodzi pod 110 KM, i wcale nie ma za lekko pod górkę czy na zwięzłej glebie,w przypadku głebszego spulchniania,predkość jazdy od 6.5 km/h do 8 km/h.

 

Elo.. czy te 100mln euro podzielą wg dotychczasowych zasad na województwa czy też tylko na te którym brakuje kasy ??

 

Czy zachowają limity tak jak do tej pory , że tyle i tyle na te województwo ?

 

Np Mazowieckie po zwiększeniu puli o 900mln zł otrzymało 1500 wniosków do przodu to teraz po zwiększeniu o 450mnl zł kasa dotrze do ok 800 wniosków ??

 

Macie jakieś wizje ??;D

 

Czy Mam dzwonić do ludzi Marka eS ??

 

Moim okiem mechanizm podziału będzie taki sam jak poprzednio. Euro liczyłbym raczej po około 4,3 zł tak jak do dopłat wyszło.

Na pewno będą nieco większe przesunięcia gdyż są woj. gdzie wnioski są wszystkie " zielone " jak np: podkarpacie, lubuskie, opolskie, pomorskie a w lubelskim i łódzkim brakuje odpowiednio 88 i 40 wniosków do " full zieleni " więc pozostałą kasę dadzą na inne województwa.

Narazie Bruksela musi się zgodzić, to może potrwać do 3 miesiący aż listy się powiększą.

Edytowano przez Marl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skoti22    0

ja też miałem ten sam problem oferte miałem na bearusa i jestem jakieś 10 tyś do tylu u mnie bedzie chodził w 4x 35 nawet ostatnio kawałek zaorałem tak dla próby i dobrze sobie radził na III klasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slomek    184

Jak wygląda sytuacja w kuj-pom? Jakie numery podpisują umowy, ale może tak jakie numery teraz dostają poprawki czy coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    5

A mnie zastanawia ile czasu trwa przyznanie płatności za zakupione maszyny, wniosek złożony był na początku grudnia i do dziś cisza.


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin133    21

o czyli zdarzają sie wnioski o płatność które nie mają poprawek....no ale znając moje szcZęście bez poprawki sie nie obędzie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    871

Poprawki były ;) a raczej jedna poprawka bo nasz region ma zamieszanie z zawieszoną pocztą. Kiedyś mieliśmy kod "00-000 Miejscowość 1" a rejon w okolicy siedziby gminy miał "11-111 Miejscowość 2" I teraz po zawieszeniu tej pierwszej ludzie różnie podpisują, a i tak wszystkie listy dochodzą. A wg. Poczty Polskiej powinniśmy mieć kod ten stary a miejscowość tylko inna czyli "00-000 Miejscowość 2"

Trochę pogmatwane :lol:

I dlatego były poprawki bo to mogło wyglądać tak że faktury są na inną osobę niż ta, która składała wniosek (na fakturze inny kod a we wniosku inny ;) )

Edytowano przez danielhaker

Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

SPRZEDAM:

ROZRZUTNIK DWUOSIOWY

KOMBAJN ANNA

SADZARKA DO ZIEMNIAKÓW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kisiel123    1

koledzy wiecie może na którym numerze są w dolnośląskim ? tzn jakie numery podpisują umowy ? Z góry dzięki za odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podpisał ktoś umowę w śląskim? Ja jestem 5x na liście, miesiąc temu(około) przyszło pismo ze wniosek będzie rozpatrzony do 10 stycznia 2012r a tu dzisiaj 15 stycznia i nic cisza ;[ .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kisiel123    1

gdzieś kiedyś już pisał że chyba ciągnik pomocniczy i przyczepy

Chłopaki taka korespondencja to na PW a nie na forum.

Edytowano przez milanreal1
OT i cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arekpl3    8

Lubelskie nr 353x dzisiaj przyszły pierwsze poprawki ( wniosek składany 20 stycznia - prawie rocznica <_< )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry28    4

Może będziesz miał więcej szcześcia z rozpatrywaniem wniosku, u mnie mija 9 miesięcy od złożenia poprawek i cisza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekSI    0

Dowiedziałem się dzisiaj pewnej rzeczy od pani która mi składała wniosek że komputer losuje osoby a następnie te osoby mają rozpatrywane wnioski i taki pytanie czy to prawda ?

 

My mamy numer 388x a koleś od nas z numerem 426x miał już poprawki kilka dni temu ta pani powiedziała że należy się spodziewać do miesiąca ciekawe jak to będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arekpl3    8

Kolego Jerry28 - gdzie rozpatrują Twój wniosek. Bo ja jestem też z powiatu bialskiego, poprawki przyszły z Elizówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kicu
      Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.
      Proszę o pomoc!!!
    • Przez carmine2812
      CO zrobic jak nie ma cisnienia w pompie olejowej w u 2812????
    • Przez yacenty
      Aktualna dyskusja o cenach ciągników w 2014 roku przeniesiona tu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/72475-ceny-ciagnikow-2014/page__view__getlastpost
       
       
      Dyskusja o cenach we wcześniejszych latach w poprzednim temacie: http://www.agrofoto....nikow-20102011/
    • Przez danielhaker
      Wrzucam cennik który będzie obowiązywał od początku przyszłego miesiąca.













       
       
      Widzę, że fotki wygasły. Jak będę miał czas to uzupełnię jeszcze raz, ale zaznaczam, że nie mam 2015 (ewentualnie piszcie pw podając maila).
      Jeśli ktoś ma aktualny i zechciałby się nim podzielić na forum to zapraszam do kontaktu
    • Przez karolr2
      Witam chcę założyć nowy temat poświecony modernizacji małych gospodarstw na terenach południowowschodniej części Polski.Słuchałem dzisiaj ministra Kalemby i podobno sie szykuje jakaś dla nas pomoc.Jeśli ktoś coś wie to proszę niech się wypowie w tym temacie. Z tego co wiem ja to ma być pomoc dla gospodarstw o wielkości średniej wojewódzkiej ilości posiadanych ha
×