Skocz do zawartości
yacenty

PROW 2007-13 Modernizacja Gospodarstw Rolnych

Polecane posty

przemol87    41

jestem z łódzkiego i mam 27ESU,skladam po raz pierwszy i wiosek opiewal na ponad 230 tys wzrotu

 

Na stronie ARiMR sa nowe dane dotyczace MGR, nie porównywalem jak w innych województwach ale w łódzkim przybyl tylko jeden wniosek:D

Edytowano przez przemol87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fortera    0

Witam! Jestem ze Swiętokrzyskiego mam 40ha i wyszło mi 8 esu, sama produkcja roślinna. Dkładam pierwszy raz i jestem młodym rolnikiem. jak myślicie jakie szanse? ten facet co pisal wniocha mówił ze bardzo dużo było poniżej 8esu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też jestem z kieleckiego około 800 musi wniosków musi odlecieć myśle że odleci każdy poniżej 10 esu lub nawet 12 ale jak będzie to się okaże dobrze że mało było mleczarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotr1313    0

witam :rolleyes: ja również z kieleckiego mam 11,62 esu i jestem dobrej myśli B) a nawet jeśli nie dostane to trudno, jest to mój pierwszy wniosek o refundację, do tej pory nic mi nie przysługiwało i jakoś żyłem to i teraz przeżje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

Coś ponad 2 tys. ale nie wiem dokładnie. Takie informacje krążyły ok. 17.01 kiedy kończył się nabór tylko do tego doliczyć trzeba te co wysłane pocztą

 

 

Witam.

Na sektor mleczarski w mazowieckim było ponad 3000 wniosków 17.01 + poczta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Ja jestem z łódzkiego 25h moje ESU to około 8,5 sama chodowla roślinna. Wniosek na ponad 250tys zł. Z tego co czytam to szanse mam średnie ale czas pokaże :D

Proponuje żebe wszyscy napisali jakie mają ESU. Dzięki temu będziemy wiedzieli jaka jest miej więcej średnia i jakie mamy szanse na dotacje B)

Edytowano przez ozon87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    10

Dziś dzwoniłem do Wawy i sytuacja wygląda tak : Wniosków od mleczarzy jest ok 3300 , także jeśli wniosek był ok to mleczni dostaną wszyscy . dla reszty trochę kasy zostaje z puli przeznaczonej i ile wniosków dostanie zwrot zależy jaką sumę dorzucą .także marny los pozostałych . i lista bedzie jedna wspólna po 10 marca.

 

Pracownik co wstępnie weryfikuje złożone wnioski powiedział , że bardzo bardzo dużo jest wniosków poniżej 10 ESU.

 

Jestem z Mazowieckiego ,mój wniosek w turze dla pozostałych , 17 ESU i 17 hektarów , młody rolnik , pierwszy raz MGR , kwota zwrotu 140 tyś.

Edytowano przez vicia1223

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo2011    0

to jak myslicie ile esu w województwie łodzkim wystarczy?:)ja mam 17 esu ponad..

 

1.kto na jaką kwote złożył wniosek?2.ile zwracaja rolnikowi ryczałtowemu 40% czy 41%?3.czy ktos z was jest na vacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    10

Jak to możliwe ,że w połowie miesiąca jeszcze dochodzą wnioski wysłane pocztą , listem priorytetowym do ARiMR ?? ktoś tu w ch.. wali jednym słowem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo2011    0

kolego vicia moze jakos opoznienia poczty...i dlatego...ale troche to dziwne bo priorytetem to powninna dojsc w dzien max dwa dni..co nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo2011    0

heheh nio jak ktos ma znajmoych na poczcie to mozna duzo :P powiedzcie mi koledzy ILE KOSZTUJE NAJMNIEJSZY KOMBAJN Z NEW HOLLAND?NP TC 5040 ??ALBO TC 5050???albo podajcie linka gdzie to znajde na forum..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zmija2a    1

Jak to możliwe ,że w połowie miesiąca jeszcze dochodzą wnioski wysłane pocztą , listem priorytetowym do ARiMR ?? ktoś tu w ch.. wali jednym słowem .

No z tym to podejrzana sprawa. Ale lepsze czyste sumienie.

 

U mnie ESU ok 14,13, zwrot na około 40tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznan1991    1

Cześć. Może ktoś wie ile było wniosków w KUJ-POM od mleczarzy i na jaka kwotę??? Czy coś zostało dla reszty rolników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    802

Witam.

Na sektor mleczarski w mazowieckim było ponad 3000 wniosków 17.01 + poczta.

Może i tak ;) Ale to na prawdę widać gołym okiem że coś było kombinowane. Jak 2 tygodnie mogą dochodzić wnioski pocztą? Przecież to śmieszne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tpopus    0

panowie mam takie pytanko.... wie ktos z was ile przyjęto wniosków na MGR w małopolsce bo coś niemoge otworzyć tego na stronie ARiMR...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tpopus    0

dzięki wielkie... mięli kasy w malopolsce na 1300 wniosków po 300tys. to może się załapie większość bo przeciez niekażdy pisał na całośc, ja np. tylko na 70tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr6340    0

tpopus nie do końca bo w Małopolsce mieli kasy 149 547 562,6 i to dawało około 1 374 przy wnioskach składanych na jakieś 100 tysięcy zwrotu. A jest zebrane 1 828 wniosków na kwotę 230 982 023,29 czyli średnio wniosek jest złożony na 128 tys zwrotu

Edytowano przez piotr6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
justynkas    4

nie wiem czy będzie tak dobrze... małopolska ma 149 547 562,6 zł a te 1 828 wniosków zawiera kwotę wnioskowaną 230 982 023,29 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tpopus    0

aha to możliwe że mam jakieś złe informacje... to dzięki za wiadomości...choć musze przyznac że niesą za ciekawe... ja niby pierwszy raz składam i mam coś około 8 ESU boo jako młody rolnik to niby zkąd mam wziaść więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najnowsze dane o wykorzystaniu kwoty w procentach.

Dolnośląski 241,6

Kujawsko - pomorski 445,7

Lubelski 140,7

Lubuski 193,4

Łódzki 137,4

Małopolski 154,5

Mazowiecki 238,8

Opolski 178,3

Podkarpacki 89,8

Podlaski 627,4

Pomorski 213,1

Śląski 187,9

Świętokrzyski 191,7

Warmińsko - mazurski 411,5

Zachodniopomorski 213,6

Razem Działanie 209,6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×