Zaloguj się, aby obserwować  
Mucha

Jaki renault 4 cylindrowy i ok 80km

Polecane posty

Mucha    5

Panowie chciałbym zakupić jakiś traktor i słyszałem ze dość dobre są Renówki tylko ja chce taką żeby miała ok 80 km przedni napęd i jakie są te sprzęty twarde czy się psują spalanie i wgl. informacje i jakie to by byly typy bo jestem kompletnie zielony w tej marce traktorów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeno    13

Sam myślałem nad taką renówką 4 cylindrową ale one mają chyba 95km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Panowie: Renault Ceres 85 , kabina wygodna, silnik john deere , rewers, dużo biegów , mocny , moj sąsiad ma taką, dał z turem farluksa z osprzętem cos koło 60000-65000 zł, nie jest za wysoki, dobry w pom inwentarskich, drzwi się otwierają do przodu (180 stopni) dobre jak wjeżdzasz z otwartymi drzwiami do budynku to ich nie urywasz.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

Ja tez ogladalem renowki to fajne sa renault 85.14. 85 koni 4 gary, tylko ze te starsze renowki sa na silniku MWM Fendt a nie jak te nowsze cergosy czy inne na john deererze. Kabina TX bardzo fajna ladna, wygodna. przedni naped oczywiscie jest i cena okolo 90 roku +-30 tys PLN.! ps tylko czesci drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Tak tylko te mwm silnika to nie do zajechania i spalanie niskie w zime nie ma prblemu z odpaleniem a jd to paliwożerny. Stara renówka jest tańsza i prosta w naprawie budowie itp. itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

ja zamierzam kupic 106.14, w sumie wystarczyla by 103.14 tylko ona ma 4cyl i turbo ktore nikt nie wiem czy jeszcze jest czy tylko jego pozostalosc...poza tym 6cyl wolnossacy bedzie mniaj palil w ciezkiej pracy.

 

103.14 ma turbine ale juz 95.14 , 85.14 czy 85.34 badz 90.34 maja 4yl bez turba takze @Mucha pewnie te by Cie ineteresowały o ile trafiłem w roczniki o których myslisz


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

tak dokładnie wolnossący mnie interesuje a mam takie pytanie jak ma np. 7000h to silnik już trzeba robić czy jeszcze nie bo chciałbym żeby go nie przyprowadzić i odrazu go robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

to mysle ze w tej samej cenie co 80km reno bedzie 6cyl..ktory ma niecale 100km i wiekszy moment obr.

 

7000tys motogodzin to nie jest zbyt duzo jak na te ciagniki i silniki oczywiscie zalezy jak byly jezdzone ale problem jest inny......znajdz ciagnik który FAKTYCZNIE ma tyle nabite


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik765    0

ja mam renie 103.14 komfort pracy przedni napęd kabina TX itd.

renia 103.14 ma 95 koni i polecam.

Mam juz ją prawie rok bez 2 miesięcy i tylko wałek od przedniego napędu mi raz spad to wymieniłem łozyska, i jeszcze jak ją kupiłem to przegląd instalacji zrobiłem.

Pozdrawiam i zachęcam do kupna renowek ;) ;) :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Te silniki niby wytrzymują 20000mth. ale wiadomo że jak bedzie miała 10tys. to olej troche bedzie brać. 6cylindrow zawsze lepiej ale jak komuś nie potrzebny taki duży może różnica mocy nie robi takiego problemu ale np. wymiary, promień skrętu. Do tura zawsze lepszy jest krótki ciągnik i skrętny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

swoja droga to ciekawe jak by szły 103.14 i 106.14 z podorywkowym 2.6m, moc zblizona moment obrotowy wedlug konedata.net prawie jednakowy mimo ze silnik 2l mniejsza ma pojemnosc w 103.14...


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Ja posiadam dwie renówki i w 75.12 RS mam nabite koło 12740 godzin i silnik ładnie chodzi. A w drugiej 95.12 TX mam ponad 9,5 tyś godzin ale napewno ma więcej bo jak ją kupiłem to licznik już stał. Tak że śmiało możesz kupować taką z stanem 7 tyś, i jak ciągnik był wmiarę normalnie urzytkowany to powienien ci pochodzić spokojnie jeszcze drugie tyle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

właśnie się zastanawiałem między 103.14 o większym czyli 6 cyl ale po 1 on będzie pracował w turze i chce żeby był mocny i tez żeby był zwrotny. A mam takie pytanie gabarytowo jaki on jest większy od MTZ-ta czy podobny??chodzi mi np o 85.14 lub 95.14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Ja również myślę nad Renóweczką jedną już posiadam jestem bardzo zadowolony ma już prawie 9 tys mth i teraz bede musiał wymienieć końcówki bo leją troszkę. A tak to silnik żyletka, nie bierze oleju, z paleniem nie ma problemu jestem mega zadowolony. Teraz chciałbym kupić 90.34 chodził by w takich rzeczach jak rozsiewacz 1000l czy opryskiwacz. Ogólnie do lżejszych prac. Tylko najpierw muszę się pozbyć Ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

6 cylindrów do tura to troche duzo bo moja nie jest taka zwrotna. 4 cylindry jest krótsza więc zwrotniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brukarz    0

tez polowalismy na jakas renówke w granicach 85 koników. bardzo podobaja mi sie z wygladu no i te silniki fenda. ale wkoncu padło na case 4230 a jaki bedzie okaze sie w praniu... :lol: ale czuje lekki niedosyt....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

Witajcie panowie, ja aktualnie poluje na renówke tak w okolicak 70-80 koni wieksza mi raczej nie potrzebna, mogli byście mi powiedzieć które silniki są lepsze MWM Fendt czy John Deere, z tego co się oriętuje to silniki MWM Fendt byly tylko montowane do 95r. a puzniej już chyba tylko dzony, chciałbym żeby była z silnikiem MWM Fendt no i nie byla z kwadratową maska no i kabina chociaż trochę komfortowa mogli byście podać jakieś przykładowe modelw żebym się troche zorientował. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Wejdź na konedata.net i obejrzyj sobie wszystkie renaty. Jak ci która spasuje, takiej szukaj.

I nie ma silników MWM Fendt. Human legend.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj