aro321

Podgrzewacz, grzałka płynu w Belarusie 952,2

Polecane posty

Luc826421    4

My swoją montowaliśmy przy -10 st :lol: z uwagi, że była baaaardzo potrzebna bo aku siadło a prostownik niby na 24V a ładował jakby chciał a nie mógł B) na dodatek urwała się jedna śruba bo się przedobrzyło (ciekło, a powodem tego było niedokładne doleganie grzałki spowodowane niedostatecznym zdemontowaniem mocowania od zbiorniczka spryskiwaczy), ciężko było nawiercić i wykręcić wykrętakiem resztkę śruby bo tur przeszkadzał, dało się potem wszystkie wzmocnione śruby, deko silikonu, zalało płyn i do tej pory jest git. Już 3. rok trzyma i nie odpadła, nie cieknie, ale za to cieknie mi kranik od spuszczania płynu z nagrzewnicy :lol: , który muszę zastąpić innym patentem. Więc warto zabrać się za montaż grzałki w inną porę roku niż zima chyba, że występuje taka konieczność. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcon    7

Właśnie jeszcze nie mam grzałki w belarusie gdyż bałem się że te grzałki będą przeciekać lub pękać od drgań silnika. Ponieważ u większości urzytkowników sprawdza się nieźle to jednak zaryzykuje. Zastanawiam się nad tą co wszyscy mają a tą co wyżej podałem bez przewodu. Najpierw nie było prądu do świecy a jak się znalazł i dochodzi do świecy to świeca i tak nie działa więc nowej nie będe kupował tylko zafunduje sobie grzałkę. Na pewno pewniejsza w działaniu choć problem z uruchomieniem silnika był dopiero przy większych mrozach to lepiej być przygotowanym na każde warunki.

 

Ja mam i grzałkę i świecę. To już całkiem dobrze pali. U mnie to już druga świeca, pierwsza się popsuła, musiałem też zmienic włącznik świecy. Tak czy inaczej jeżeli Myślisz nad tą grzałką to nie zastanawiaj się bo to naprawdę pomaga przy grubszych mrozach i wg mnie oszczędza akumulatory. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy1925    1

ale za to cieknie mi kranik od spuszczania płynu z nagrzewnicy :lol: , który muszę zastąpić innym patentem.

 

 

 

 

ja tam wsadziłem zwykły kran kulowy i już nie cieknie tylko nie wiem jak teraz odpowietrzyć układ bo coś nie chce mi za bardzo grzać przy odkręcaniu uleciało troszkę płynu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do odpowietrzenia nagrzewnicy przede wszystkim musi być sprawny termostat. Na wolnych obrotach silnika tez może się nie odpowietrzyć. W swoim zlewałem płyn i nie było problemu z odpowietrzeniem nagrzewnicy. Sama się odpowietrzyła w czasie pracy silnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kgal    3

Kupiłem grzałkę i zamontowałem  niestety przecieka. Rozkręciłem i przecieka  na gwintach co jest grzałka przykręcona, (podkładki były) próbowałem uszczelnić silikonem i nic,  nadal przecieka. Jak uszczelnialiście to dziadostwo?

Generalnie grzeje i jest rewelacja z odpalaniem, ale to przeciekanie  - opadają ręce.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A jaka masz grzałkę? Ogólnie to chyba pierwszy przypadek żeby grzała ciekła a przynajmniej ta z niebieskim deklem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Powiem ci szczerze że nie wiem jak ona jest uszczelniona. Ja nie miałem z nią problemów. Będziesz miał kiedyś rozebraną podrzuć fotkę przecież nie jest to skomplikowane. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kupiłem grzałkę i zamontowałem  niestety przecieka. Rozkręciłem i przecieka  na gwintach co jest grzałka przykręcona, (podkładki były) próbowałem uszczelnić silikonem i nic,  nadal przecieka. Jak uszczelnialiście to dziadostwo?

Generalnie grzeje i jest rewelacja z odpalaniem, ale to przeciekanie  - opadają ręce.

Wiesz, że istnieje takie coś jak reklamacja? Zamiast uskuteczniać swoją radosną twórczość trzeba było po prostu reklamować towar, a nie teraz płakać na forum jak to naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Ja sobie też taką musiałem naprawić. Ciekło tam gdzie wchodzi grzałka, ewidentny brak  kontroli, jak się uda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kgal    3

Wiesz, że istnieje takie coś jak reklamacja? Zamiast uskuteczniać swoją radosną twórczość trzeba było po prostu reklamować towar, a nie teraz płakać na forum jak to naprawić.

 

Wiem, tylko że to wiąże się z unieruchomieniem ciągnika na dość długi czas - a jest potrzebny codziennie i koszty przesyłki.

 

hemi - jak uszczelniłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Powierzchnia do której przylega obudowa grzałki, była po prostu krzywa i cienki o-ring nie przylegał dobrze. Splanowałem obudowę pilnikiem + silikon victor reinz, trzyma parę lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj