aro321

Podgrzewacz, grzałka płynu w Belarusie 952,2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukaczmarek    277

wczoraj zamontowałem grzałkę w pronarze 82 sa. Montaż nie jest taki łatwy bo jest mało miejsca na przykręcenie śrub. Minus jest taki że kabel nie jest odejmowany. Oprócz tego działa dobrze i ciągnik zapala lepiej ale bez rewelacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

Piotrze tak jak na zdjęciu tylko trzeba dokładnie oczyścić blok z farby bo może woda lecieć. Uszczelka z grzałką była tylko silikonem objechac i przykręcić. Przy dłuższym podgrzewaniu wskazówka na liczniku idzie do góry ;)


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Po 2h grzania cały silnik dość ciepły,zapłon natychmiastowy przy -9.Ja założyłem inną uszczelkę i trzyma bez silikony.Dłuższe grzanie to ile?


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

ja góra 40-50 minut to przy -15 nie ma problemu z zapaleniem


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Do aro321 montując grzałkę w taki sposób http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/256311-grzalka/ nie odpowietrzasz jej i jest zachowana samoczynna grawitacja płynu,a Ty z tego co przeczytałem zamontowałeś ją tą śrubką do góry,tym samym nie było samoczynnej grawitacji i spaliłeś grzałkę. Dziś -17st 2 godziny podgrzewania,i start jak w lecie.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

do @ s-piotr jak zamontowałem grzałkę tak jak Ty to mi przeciekała na dole nawet dałem grupszą uszczelkę i więcej silikonu i dalej ciekło więc nawierciłem inne otwory i zamontowałem ją tą śrubką do góry. Zalałem płyn i odpowietrzyłem grzałkę, podłączyłem prąd i grzała tylko kilka minut i koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Kolego, a może jakieś zdjęcie z montażu lub zamontowanej grzałki... w Twoim sprzęcie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Tak jak wczesniej pisalismy juz mamy w sprzedazy grzałki o róznych wymiarach, do różnych maszyn, wstawiam linki. Dla forumowiczów rabaty przy zamowieniach przez agrofoto :lol:

 

Wymiary są podane na jedynym ze zdjęć. W razie pytań prosze pisać.

 

wstawiam linki:

http://moto.allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-27mm-zetor-ursus-case-jumz-i1382280208.html

 

http://moto.allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-16mm-tdi-hdi-diesel-800watt-i1382280541.html

 

http://moto.allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-20mm-zetor-ursus-case-jumz-i1380976725.html

 

http://moto.allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-1800w-mtz-belarus-promocja-i1380976666.html

 

Wesołych Świąt Wszystkim. Pozdrawiamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

kolego @ s-piotr dzis przysłali mi grzałkę którą reklamowałem i nie mam żadnej koncepcji jak ją teraz założyć zeby jej nie spalić i żeby nie przeciekała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Jedyne poprawne zamontowanie jest na mojej fotce,zauważ że zbiornik grzałki jest pod ukosem co powoduje samoczynne napełnienie go płynem,jak i samoczynne odpowietrzenie (ale ja zanim podłączyłem pierwszy raz do prądu grzałkę to zapaliłem ciągnik po nalaniu płyny i trochę nim pojeździłem,aby na pewno układ się odpowietrzył)zauważ ze w otworze grzałki jest poprzeczna przegroda to ona odpowiada za samoczynną cyrkulację płynu.Aby uniknąć przecieków najlepiej by było zapodać uszczelkę z korka lub z mikrogumy po idealnym oczyszczeniu bloku z farby .I czekać na mrozy.Powodzenia


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

@aro321 i jak z grzałką,zamontowałeś czy ponownie uległa spaleniu :lol:


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

założyłem ale miała przecieki i musiałem sam ja uszczelnić, teraz jest dobrze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Czy polecacie jakąś konktretną grzałkę? Na allegro większość wygląda na identyczne więc chyba nie ma różnicy żadnej. Moc 1800W niektóre różnią się na zdjeciach poglądowych kolorem. Gdzieś czytałem że to Węgierski produkt zgadza się?

 

Ta mi się podoba bo jest bez przewodu. Ktoś już praktykował?

http://allegro.pl/rolnex-grzalka-podgrzewacz-plynu-mtz-pronar-1800w-i2870004594.html

Edytowano przez GoodFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Tylko zauważcie, że niektórzy producenci nie dają gwarancji, ja brałem z firmy GRAND i jestem zadowolony z zakupu ;) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcon    7

Nie wiem czy w MTZ-ah jest tak samo co w Pronarach ale chyba to jeden czort co nie? Z lewej strony ciągnika nad rozrusznikiem jest taka owalna trójkątna zaślepka. Trzeba ją wybić ale wcześniej spuścić płyn. Zamontować grzałkę i każdy mróz odpala bez problemu. Pytacie czy się nie odłamie. U mnie się nie odłamał całe lato przetrzymał nic nie pękło nie ciekło. Był traktowany myjką i nic. Oczywiście jeżeli mówimy o tym samym urządzeniu. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zaślepka jest okrągła. Czemu ma się odłamać? jest dobrze wykonane, nie jest podatne na drgania trzyma jak złoto.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

GoodFarmer jak kupisz to przed założeniem najpierw ją rozkręć i sprawdź na szczelność. U mnie nie obyło się bez pomocy szlifierki i silikonu , Sprzedają fabryczny bubel, ale grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Właśnie jeszcze nie mam grzałki w belarusie gdyż bałem się że te grzałki będą przeciekać lub pękać od drgań silnika. Ponieważ u większości urzytkowników sprawdza się nieźle to jednak zaryzykuje. Zastanawiam się nad tą co wszyscy mają a tą co wyżej podałem bez przewodu. Najpierw nie było prądu do świecy a jak się znalazł i dochodzi do świecy to świeca i tak nie działa więc nowej nie będe kupował tylko zafunduje sobie grzałkę. Na pewno pewniejsza w działaniu choć problem z uruchomieniem silnika był dopiero przy większych mrozach to lepiej być przygotowanym na każde warunki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj