Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Adimko

Nadmierne dymienie i słaba moc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Adimko    0

Na starcie napisze że jestem laikiem jeśli chodzi o mechanizacje.

Mamy ciągnik pronar 82 TSA od czasu gdy dokręcali coś przy|obok pompy wtryskowej bo olej ciekną, nasz ciągnik zaczą nadmiernie dymić ( niebieskawy dym), stracił moc i ciężki ma zapłon . Jak wiecie o co chodzi to bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Zapewne przestawili zapłon :) Lecz jak ustawić prawidłowo to ktoś musi się wypowiedzieć co robił takie rzeczy ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mateusz582    16

A może wtryskiwacze.

Ich nieregularna praca przynosi:

Spadek mocy, wzrost zużycia paliwa, nadmierne dymienie, przegrzewanie się silnika.

Bynajmniej takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adimko    0

A może wtryskiwacze.

Ich nieregularna praca przynosi:

Spadek mocy, wzrost zużycia paliwa, nadmierne dymienie, przegrzewanie się silnika.

Bynajmniej takie jest moje zdanie.

 

Wtryskiwacze raczej odpadają bo były robione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

to jest tylko jedna wersja ruszyli pompą i trzeba od nowa zgrać zapłon albo jest za wczesny albo za późny ale raczej to 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Ja bym wyciągną pompę i dał do sprawdzenia.Zapłonu to raczej nie mogli przestawić bo to jest trochę skomplikowana rzecz.Pompę się wyciągnie i założy w to samo miejsce i nie ma tam co szukać.

Szybciej będzie coś z korektorem od turbo.Może rurka się zapchała co idzie z pompy do kolektora ssącego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez BeniaminGrodek
      Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
×