sql23

DF M615 Profiline czy JD 6630 Premium

Polecane posty

bigosek54    1

JD...niektórzy mówiaą że to za**** marka...sąsiad ma..założył do 6930 comfort ibisa 5 skib i wał wjechał na gline 2 metry przejechał i mu zgasł a ruszał z 1...drugim 100km wyrywał drzewko i też go zadusił i musiał iść po 6-tke bo duży john był na polu...nie wiem czy poprostu trafił tkie modele czy co...ja mam df i chodzi dobrze...wiem że zaraz ktoś będzie miał kontr argument ale myślę że df jest na równi z jd...pozdro^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3838

u mnie w okolicy 5 skibowe pługi chodzą z ciągnikami 200km a z tego co pamiętam 6930 ma ich tylko 150-160 więc biorąc pod uwagę wał wycgodzi tylko 25km na skibe - w normalnych warunkach u nas jest to ciut za mało do rozsądnej orki


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

To że ktoś zadusił ciągnik wcale nie musi być oznaką słabego silnika tylko piz*owatego kierowcy. Sam widziałem przypadek jak kierowca zadusił 140 konny ciągnik agregatem podorywkowym 2,6m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

Wg tego co słyszałem od dealerów i z doświadczenia kolegów do ok 100-110 KM płóg 3, 100-170 KM płóg 4, od 170 KM płóg 5. oczywiście w obrocie bo zagon Tur 4+1*45cm ja ciągam lambo 90KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Wszystko zależy od gleb bo na średnich glebach to 110km spokojnie będzie sobie radził z obrotowym 4x40, na 4x50 starczy 120-140. Na gliny to i 180km może być mało dla 4x50 ale to nie jest temat o pługach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

Ciągnik ten(mf 7475) będzie pracował z pługiem multi master 1125 nsh ze ścinaczami u nas lekkie ziemie są miałem 4kę na próbę to 101-konnym agrotronem go ciągałem z v=9,5km/h więc ten napewno da radę 5x45

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bigosek54    1

no w sumie wygodniej jak ma się 180 km...kumpel ma jd 190 km i ciągnie tyle co tym jd sąsiad...ja zamierzam do agrotrona m620 dokupić campella...a czym profi line to tak jak w jd premium?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
durek    0

jezdze mf 7480 dyna vt zrobione 300mth 200 mth w transporcie 100 mth w pracach polowych dziennie zaleznie od jazdy spalal 150 do 200 litrow na 10 mth pierwsza awaria to zawor hamulcowy nie odpuszczal hamulcow w przyczepie, druga sensor bardzo czuly ciagle smarowanie sie swiecilo, trzecie to co opisujecie gasniecie to jest tez bardzo czuly sensor komory raila niedopuszczajacy zapowietrzeniu ukladu wychodzisz dymasz pompka paliwowa i jedziesz dalej pozatym ok fajna maszyna po jazdach df ttv 640, jd 7430, fendt 820 vario ,case puma,wybralismy mf super komfort i wiele mozliwosci skrzyni pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19    25

Panowie smieszy mnie jak ktoś mówi że John Deere jest słaby, że ktoś tam go gdzieś zadusił, jak się nie umie jezdzic to się zadusi nawet czołg, do mocy i uciądu john deera nie można porównywac żadnego innego ciągnika, nie porównujmy też massey fergussona do jelenia bo to inna półka, niższa półka, deutz fahr jest już bliżej john deera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

kolego karol19 sądzisz że mf to niższa półka od JD? Porównaj sobie serię 7400 mfa... Ma duuuużo więcej niż JD np oddzielną hydraulikę od skrzyni biegów :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1671

no mf to wyzsza polka w koncu jego brat to fendt

 

Czy ten post nie powinien być przeniesiony do HYDE PARKu do działu HUMOR?Żeby było jasne nie mam JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

temat o JD I DF, a wy polecacie MF, PANOWIE PO KTÓRYM BĘDĄ WIĘKSZE PLONY? piszcie na temat, ja też mialem dylemat który wybrać, uważam że jd nie jest wart tych pieniedzy, bynajmniej dle mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mr2010    0

Koledzy mam takie pytanko bo jestem w podobnej stuacji jak kolega zastanawiam sie na SAME IRON 165 DEUTZ FAHR M620 CLAAS ARION 640 I JD 6630 :lol: Jak myslicie ktory bedzie lepszy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19    25

durek dobry żart he he, nie no masey fergusson to wyższa półka niż john deere, żenada i nie warto dyskutowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

JD stosuje własne półki w swoim koncernie np słynna seria "szajse ediszyn" :lol: czyli SE, Czy kastrowana e-Mka znajdzie swoje równoważne odpowiedniki u MF-a. a właśnie wyżej wspomniana seria 74**, czy też 86** niczym JD nie ustępuje, a nawet technologicznie je wyprzedza :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bigosek54    1

Mr2010 porównujesz ciągniki 155-165 konne z jd 6630...ich odpowiednikiem jest jd 6930...pytam po raz kolejny czy profi line to to samo co jd premium?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

W DF serii M Profiline to tylko wersja wyposażenia, zaś w JD serii 6*30 Premium jest takie samo jak 6*30, ale tylko wizualnie, tj. inna głowica, możliwe do zamówienia bardziej zaawansowane skrzynie biegów, lepsze wyposazenie w standardzie, a także większy zakres doposażenia ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrew64003    1

witam też chce kupic teraz ciągnik oczywiście na początku miałbyc john ale wyleczyłem się z niego raz cena dwa spalanie a trzy za dodatkowe wyposażenie trzeba dopłacic sporo czyli słaba jest relacja ceny do jakości, jednakże nie mówię że to zły ciągnik potem miała byc Valtra t152 versu to jest ciągnik można powiedziec większy szerszy dluższy inne rozwiązania technologiczne silnik na przedniej osi pół ramowa konstrukcja w JD całoramowa ale valtra gabarytowo to john z serii 7xxx. Mf to brat valtry bo ten sam silnik tylko inny układ sterowania w kabinie wracając do valtry słyszłem ze w Finlandii dziennie produkuje sie tylko 40 sztuk tego ciągnika co napewno świadczy o jakości wykonania będąc u dilera JD usłyszałem cene 290 000 netto za 6930 premium a za valtre t152 versu 270 000 netto oczywiście oba z osią tylko że valtra na poduszkach pneumatycznych a jd na oleju nie wiem jaka jest cena DF ale słyszałem od kolegi że ten co ma 160 km nie jestem pewien ale to chyba seria m6xx bo właśnie takiego chce teraz kupic nie znam ceny ale podobno tańszy i wykonanie też niczego sobie tylko zastanawia mnie to że w silnikach DF pojemnośc to troche ponad 6 l a w valtrze i w jd 6.6 l valtra oczywiście jest oszczędniejsza od jd gdyż miałem okazje przetestowac oba z unią ibs xxl 5 valtra spaliła 18 l na ha a jd 29 ;/ oczywiście jeździł ze mną pracownik z serwisu czyli obroty takie jak kazał sorry za tak długi post ale mnie poniosło na podsumowanie JD jest przereklamowany i placimy tylko za reklame i znaczek sorry za literówki pozdro dla całego AF:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

zależy jaki df m615 profiline ma 145 km i to jest właściwie pierwszy model serii M z 24 zaworowym silnikiem

acha i df wcale nie jest tani, żeby kupić z takim samym wyposażeniem df i jd to jd wyjdzie sporo taniej

u mnie też na początku miał być df m615 profiline, później jd 6630 premium, a będzie mf 7475 i wszystko wskazuje na to że tak zostanie . Zadecydowała głównie sprawdzona skrzynia vario no i oczywiście wyposażenie i podobno w miarę ekonomiczny silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

My jak się interesowaliśmy DF to jak się chciało tych opcji trochę to się już cena mało atrakcyjna robiła. smile.gif W DF opcje kosztują sporo, ale cena wyjściowa jest niska. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Bobek JD wyjściowo tez jest tani a jak go przyzwoicie wyposażysz to też wychodzi bardzo drogo i chyba nie ma nawet jednej marki żeby dodatkowe opcje były tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bigosek54    1

zgadzam się z przedmówcą...andrew64003 ja mam ciągnik o którym mówisz df agrotron m620...świetna maszyn świetne się sprawuje i jest ekonomiczna polecam...nie wiem nie liczyłem ile w polu ale w transporcie pali 0,5l na kilometr to nieźle jak na 165 KM...miałem problem z mocą...ale serwis wszystko naprawił...4 półbiegi,rewers ehr,klima,radio,siedzenie grammera,przdni tuz full wypas...naprawde polecam :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Arek jasne, ale w DF jednak cena opcji w stosunku do ceny wyjściowej jest wyższa. smile.gif W New Hollandzie zresztą podobna historia, opcje swoje kosztują i jak chcąc wyposażyć ciągnik bardzo indywidualnie to się raptem już mniej konkurencyjny robi. sad.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzyszt0f
      Witam, doradźcie jakiej mocy ciągnik wybrać na ok 45/50ha myślę nad MF 7s155 albo 7s180 (tylko mf wchodzi w grę) 7s180 przemawia na przyszłość tym że mogę go podnieś do 210km a chyba 7s 155 nie da rady do 200km podkręcić? 
      W przyszłości myślę kupić bezorkowiec, albo jakiś dłutowiec i zastanawiam się nad mocą ciągnika? 
      ziemie w 95% piaski 
      doradzicie coś? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
    • Przez c308
      Witam doszło mi do moich 8 ha 10 ha do obróbki chiałbym kupić nowy porządny traktor w przedziale mocy 70_110 km co proponujecie.Zastanawiam sie nad Tureckim hattatem 398 kolega ma,Jakims lovolem oraz Arbosem napiszcie co polecacie najbardziej,Ciągał by prase,pług cztery skiby,agregat 3 m,przyczepe 5 t.
    • Przez upadłymtz
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika ok.90 koni. Oglądałem wyżej wymienione modele i nie wiem na co się zdecydować.
      W Case skrzynia 12x12 rewers mechaniczny i podnośnik mechaniczny. W New Holland tak samo. Zetor dużo lepiej wyposażony, ale trochę się boję bo ostatnio różne opinie o nim chodzą. Zetor z 2021 roku, jeszcze bez ad blue. Użytkuje ktoś z was takie ciągniki? Jak z awaryjnością?  Z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez damianos95
      Witam proszę o podpowiedź co wybrać lepiej renowke 103.54 czy case cs94 renowka full mechaniczny ciągnik czy case skrzynia mechaniczna nie wiem czy jest polbieg jedynie ma ehr i silnik sisu
      Co będzie lepsze na ponad 20ha praca z turem orka agregat itd co będzie tańsze w naprawie dostępność części czy ogólna awaryjnosc tych ciągników 
      Cena dość zblizona jednak 10 lat różnicy między nimi 
      Jakie opinie o silniku sisu jak spalanie awaryjnosc czy części i jeszcze do znawców tematu jakie tam są tuleje ?
      Ogólnie co byście wybrali i dlaczego 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj