sql23

DF M615 Profiline czy JD 6630 Premium

Polecane posty

sql23    0

Witam planuję zakup miał być na początku df ale teraz sam już nie wiem. W wyposażenie ma wchodzić miękki przód, przedni wom i tuz, pneumatyczna kabina. Proszę o opinie i komentarze. Może ma ktoś jakiś porównania ciągników albo ktoś ma takie bądź sąsiedzi mają...

Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Kolega jeździ DF na gospodarstwie 3000 ha to mówi że pod względem komfortu nie ma lepszego.Ale on ma tylko porównanie do Fendta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMat    45

Czyli DF jest wygodniejszy od Fendta?? Mi tam się obydwa ciągniki podobają, choć bardziej JD i to jeszcze wersja premium. A znasz ich ceny? Gdzie masz bliżej z serwisem? Czy masz już jakiś ciągnik jednej z tych wyżej wymienionych marek??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
forest    0

Panowie,

Wszystko zależy od wyposażenia.

Weźmy JD Premium TLS, hydrauliczno-pneumatyczne zawieszona kabina i do tego dobry fotel (już seryjnie oferowany jest bardzo wygodny w możliwością regulacji w kilku płaszczyznach).

Jeśli stać Cię na to, to jeszcze przekładnia bezstopniowa Autopwr i odpowiednie do wykonywanych prac ogumienie i masz taki komfort, że piszę się jako traktorzysta u Ciebie:)

Miałem okazję pracować 6930Premium z TLS i AP (bez amortyzowanej kabiny i na standardowym siedzeniu) - bajka.

Myślę, że podobnie można wyposażyć DF i Fendta (ten zapewne będzie miał wszystko powyższe w standardzie).

Do tego dochodzi różna kultura pracy silnika (elastyczność, wibracje, hałas) i przekładni (szarpanie, płynność i zakres przełożeń, oraz ich ilość) i już do odpowiedzi na Twoje wątpliwości nie wystarczy napisać, że ktoś ma 3000ha i komfortowego DF'a, bo nie sądzę, żeby tym jednym DF'em wszystko obrabiał, zwłaszcza porównywalnym do 6630, o którego pytasz.

 

Sam jedź do dilera i wypróbuj ciągnik jaki Cię interesuje, najlepiej w polu podczas jakichś dni otwartych itp.

Pozdrawiam

F.


*****************************
Nie ma głupich pytań
Mogą być tylko głupie odpowiedzi
*****************************

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

Miał być DF ale JD z nawet ciut lepszym wyposażeniem wychodzi 30 tys taniej Serwis podobna odległość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMat    45

John Deere mówisz, że wyjdzie taniej? To jeśli to nie tajemnica oczywiście jaką cenę ci za niego zaproponowali? I w jakim wyposażeniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

A w jd w ogóle dostępna jest kabina na zawieszeniu pneumatycznym?

Imho w jd jest ciszej ale df ma wygodniejszą kabinę.

Podaj dokładną listę wyposażenia jednego i drugiego bo nie bardzo wierzę, że jd taniej wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek007    0

Witam ja też mam podobny problem z wyborem ciągnika wacham sie miedzy MF 5445 a CASE MAXXUM X 110.Podobna specyfikacja . Chodzi mi o spalanie i wytrzymałość .Potrzebuję go do pracy w tartak przy ładowaczu. Proszę o opinie o tych markach i z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

witam w wyposażenie ciągników wchodzi to co jest w podstawie premium i profiline oraz gumy tył 600 przód 540 + miękka oś + pneumatyczna kabina + przedni wom i tuz + obciążnik na tuz

Jd 6630 premium ok 270-280 netto

DF M615 profiline ok 300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    7

sql mimo że oba wyprodukowane w niemczech ja wybralbym Jd, szczegolnie jesli wychodzi taniej, z osiagow i zwawosci silnika bedziesz duzo bardziej zadowolony w jd, spalanie pewnie bedzie troche wieksze ale napewno nie w ciezkiej pracy, a w lekkiej przy umiejetnej jezdzie tez nie bedzie zle. JD sprawia wrazenie maszyny duzo twardszej od DF. Lolek maxxum ma 110km a mf ma 95 takze troche roznicy w mocy jest. Jesli do pracy z turem to jaka kolwiek ladowarka byla by o niebo lepsza, jednak jesli koniecznie musi byc ciagnik to w ladowaczu lepiiej sprawdzi sie Mf, szczegolnie zamowiony ze scieta maska i dachem,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMat    45

Jeśli tak cenowo wychodzą to bierz JD. Sam mam i nie narzekam, jestem bardzo z niego zadowolony nie jest to może taki o jakim tu mowa bo to jest 6420 SE. Mnie właśnie nie podoba się wykonanie w DF jest tak że to mniej solidnie wygląda, słabiej. JD jest taki mocarny i no moim zdaniem jest wszystko lepiej spasowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

a jednak zmiana planów na prowadzenie wysuwa się massey ferguson 6475

dostałem bardzo dobrą ofertę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Dla mnie Jd i Deutz Fahr to jedna półka silniki są porównywalne, wyposażenie komfort, gabaryty ale jednak wolałbym Deutz-Fahra bo akurat m 615 ma dokładnie ten sam silnik co w fednty serii 700 vario co oznacza że nie będzie w żadnym stopniu ustępował Jd pod względem żwawości... a poza tym mam po prostu zaufanie i przekonanie do tej marki. A co do tego że nie wyglądają na masywniej zbudowane to nie znaczy że takie nie są, to tylko pozory bo tak naprawde znajdują się w tej klasie co Jd. A co do wyposażenia to ja bym wziął jeszcze przedni podnośnik ponieważ dodatkowo montowana jest solidna rama która wzmacnia ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1681

Dla mnie Jd i Deutz Fahr to jedna półka silniki są porównywalne, wyposażenie komfort, gabaryty ale jednak wolałbym Deutz-Fahra bo akurat m 615 ma dokładnie ten sam silnik co w fednty serii 700 vario co oznacza że nie będzie w żadnym stopniu ustępował Jd pod względem żwawości... a poza tym mam po prostu zaufanie i przekonanie do tej marki. A co do tego że nie wyglądają na masywniej zbudowane to nie znaczy że takie nie są, to tylko pozory bo tak naprawde znajdują się w tej klasie co Jd. A co do wyposażenia to ja bym wziął jeszcze przedni podnośnik ponieważ dodatkowo montowana jest solidna rama która wzmacnia ciągnik.

JD ma ramę i bez przedniego TUZa.To że DF ma ten sam silnik co FENDT to o niczym nie świadczy,bo prawdopodobnie każdy ma własne sterowanie silnikiem(JD6xxxi CLAAS ARION6xx też mają ten sam silnik ale każdy ma swoje sterowanie).DF w tej samej klasie co JD?Bez przesady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

DF w tej samej klasie co JD?Bez przesady.

 

Możesz rozwinąć myśl? Wg. ciebie co w agrotronach jest gorsze, że to nie ta sama klasa ciągników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

witam w wyposażenie ciągników wchodzi to co jest w podstawie premium i profiline oraz gumy tył 600 przód 540 + miękka oś + pneumatyczna kabina + przedni wom i tuz + obciążnik na tuz

Jd 6630 premium ok 270-280 netto

DF M615 profiline ok 300

 

 

 

 

Coś tani ten John.Wg moich obliczeń bez tych dodatków kosztowałby 240-250 tys netto.Skąd masz tego dealera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

JD ma ramę i bez przedniego TUZa.To że DF ma ten sam silnik co FENDT to o niczym nie świadczy,bo prawdopodobnie każdy ma własne sterowanie silnikiem(JD6xxxi CLAAS ARION6xx też mają ten sam silnik ale każdy ma swoje sterowanie).DF w tej samej klasie co JD?Bez przesady.

a właśnie że dużo o tym świadczy ponieważ nie dość że mają silniki tej samej firmy która znajduje się w czołówce firm które produkują silniki to jeszcze to samo rozwiązanie czyli pojemność, układ i ilość zaworów, wtrysk paliwa itp. czyli jeżeli w deutzach będą padać silniki to tak samo w fendtach a oprogramowanie dotyczy nie tylko silnika ale i całego ciągnika razem ze skrzyni oraz hydrauliką. A to że fendty są lepsze od Deutz fahr to przede wszystkim zasługa skrzyni i sterowania czyli varioterminalu. A JD jak dla mnie nie błyszczy niczym specjalnym oprócz loga na masce którym wszyscy są tak zachwyceni dla mnie to ta sama liga. KONIEC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

uwaga decyzja podjęta

Zdecydowałem się na kupno Masseya Fergusona 7475

Jest to decyzja ostateczna i nieodwołalna

Dostałem bardzo konkretną cenę no i wyposażenie na wypasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalk    22

a mozesz napisac jaka oferte dostales?? ile kasiorki?/


Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

ok 300 netto

 

CIĄGNIK MASSEY FERGUSON 7475 Dyna - VT

specyfikacja:

 

Wyposażenie standardowe:

- moc znamionowa 142 KM wg ISO,

- moc max. - 155 KM przy 2000 obr/min,

- silnik AGCO SISU POWER, 6-cyl., poj. 6.6 l,

- DTM - system zarządzania obrotami silnika,

- programowanie obrotów silnika,

- przednia oś amortyzowana - Quadlink,

- skrzynia Dyna-VT (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- konsola GTA + kontrola poślizgu z radarem,

- wyświetlacz kontrolno-sterujący DOT MATRIX,

- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny Super Deluxe,

- siodełko dla pasażera,

- klimatyzacja automatyczna,

- kabina amortyzowana pneumatycznie,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne z elektrycznym odmrażaniem i regulacją,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),

- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),

- ogumienie przód 480/65 R28,

- ogumienie tył 600/65 R38,

- przednie błotniki 470 mm - skrętne,

- tylny TUZ - udźwig 7 600 kg,

- EHR - sterowanie TUZ-em,

- kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,

- tylny WOM - 540/750/1000 obr./min,

- 3 pary wyjść hydr. o wyd. ( 2 elek. zawr. + 1 para mech.) 110 l/min - LS,

- oświetlenie robocze przednie ( 4 szt. ) i tylne ( 2 szt.), montowane w dachu,

- oświetlenie robocze przednie na słupkach kabiny ( 1 para ),

- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach ( 1 para ),

- oświetlenie robocze na stopniach do kabiny,

- światło ostrzegawcze - "kogut",

- pogrzewacz elektryczny silnika,

- instrukcja obsługi w języku polskim,

- obciążnik blokowy pod ramą 265 kg,

- kpl. narzędzi,

- wąż z końcówkami do pompowania kół,

- instalacja pneumatyczna do przyczep jedno- i dwuobwodowa,

- przedni tuz z wom

- obciążnik blokowy 900 kg ,

- radio CD.

 

napisz jeśli czegoś tu brakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sql23    0

Myślisz że na wyższym profilu będą się lepiej sprawować?

 

michalk a Ci ile zaproponowali??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj