Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lorakw    0

Witam! kupiłem niedawno mf 3060. Gdy jest zimny strasznie słabo pali. Trzeba bardzo długo kręcić żeby zagadał. Czasami muszę ponownie ładować akumulator bo padnie podczas tego rozruchu. Akumulator jest nowy, wiec to raczej nie jego wina. Wydaje mi się ze za wolno rozrusznik kręci. Tak jak by prąd gdzieś gubił. Świeca płomieniowa jest nowa i działa bo sprawdzałem. Jak już raz odpali to później nie ma problemu. Nawet jak przez parę godzin jest nieodpalany. Najgorzej jest rano. Co może być tego przyczyną? Może miał ktoś podobny problem? z góry dziękuje za odp i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutek22kret    0

u mnie doklądnie te same objawy, ale nie wiem co to jest , obstawiam że pompa paliwowa, ale nie jestem pewien ale nie mam czasu narazie się tym zająć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że przyczyn może być kilka:

-wtryski leją i ciężko ma palić,

- pompa paliwowa do regeneracji,

-rozrusznik jest już na wykończeniu.

-układ paliwowy może dostawać gdzieś powietrza i się zapowietrza.

Najlepiej sprawdzić układ czy gdzieś się nie zapowietrza. A potem szukać następnych przyczyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam! kupiłem niedawno mf 3060. Gdy jest zimny strasznie słabo pali. Trzeba bardzo długo kręcić żeby zagadał. Czasami muszę ponownie ładować akumulator bo padnie podczas tego rozruchu. Akumulator jest nowy, wiec to raczej nie jego wina. Wydaje mi się ze za wolno rozrusznik kręci. Tak jak by prąd gdzieś gubił. Świeca płomieniowa jest nowa i działa bo sprawdzałem. Jak już raz odpali to później nie ma problemu. Nawet jak przez parę godzin jest nieodpalany. Najgorzej jest rano. Co może być tego przyczyną? Może miał ktoś podobny problem? z góry dziękuje za odp i pozdrawiam

Witam miałem ten sam problem w c330 ale wymieniłem szczotki i wyczyściłem wirnik teraz aż gwiżdże jak się odpala. Mam pytanie odnośnie świecy płomieniowej gdzie podłączyć przewód paliwowy, bo 3p też ciężko pali ale to jest spowodowane wyeksploatowanymi częściami silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutek22kret    0

powiem tak :D , wtryski raczej odpadają bo miałem robioną górę silnika i były sprawdzane i miały dobre ciśnienie, rozrusznik jest nowy , szybkoobrotowy troszkę pomogło ale w duży mróz jest słabo, świeca płmieniowa nowa klemy też w porządku , układ paliwowy odpada bo moim zdaniem gdyby zapowietrzał się to też latem byłoby to samo, moim zdaniem jedyny ratunek to pompa paliwowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nero91    2

te ciągniki poprostu mają problem z niskimi temperaturami;( miałem ten sam problem w MF3080 i w zime przed odpalaniem na godzine silnik podłączłem do prądu(jest takie wejście z lewej strony ciagnika na silniku), a przed samym odpaleniem psikałem starterem w filtr powietrza i palił od strzału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Nikt nie wspomniał o takim drobnym szczególe jak pompka zasilająca,wydaje mi się że jej powinieneś się przyjżeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorakw    0

na początku sprawdzę klemy,kable przy rozruszniku i cały rozrusznik. Chociaż cała instalacja (klemy przewodu itp.) wyglądają bardzo dobrze. Moze cos z rozrusznikiem jest. A może to oznaczać ze silnik jest "zarznięty"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nero91    2

nie czepiaj sie stanu silnika... to sa dobre silniki, nie do zajechania (jeśli ktoś wogle olej stara sie wymieniać na czas) to jest silnik perkinsa i tak ma... zobacz jak pali ursus 3512 w zimę. W lato będzie dobrze;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
:D dobrze kombinujesz ,na pewno MF lubi przy odpalaniu szybkie obroty , w przeciwieństwie do np.mojego JD ,mam też MF-a nawet latem nie chciał mi odpalić,chciałem mu zrobić już kapitalkę,a okazało się ,że wystarczyło wymienić szczotki z grafitowych takie były,na miedziane,i szok pali zima lato , silnik mam zalany płynem ,nawet w te największe mrozy,pali aż miło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorakw    0

nie czepiam się, tylko chce się dowiedzieć co może być nie tak.Na pewno ten traktor nie powinien tak palić. Lubie jak wszystko chodzi tak jak należy:)

Nero91, możesz mi więcej napisać o tym wyjściu z lewej strony co podłączałeś do niego prąd? gdzie ono dokładnie jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FarmerX2    3

Z lewej strony silnika jest rozrusznik, i plusowy kabel od akumulatora idzie prosto do niego. Podłączasz "+" do tego kabla, "-" na masę i ładuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raffi    0

Witam! Mam podobny problem w same explorer II 80. Jak jest zimny po prostu nie ma siły kręcić, akumulator wczoraj założyłem nowy (bo myślałem, że to jego wina - widocznie na darmo kupiłem) dziś będę rozkręcał rozrusznik. W zeszłym roku palił w -28 aż miło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nero91    2

lorakw, z lewej strony silnika (na samym środku) miałem wtyczke która zasilała grzałke w srodku silnika i rozgrzewała silnik od środka. trochę prądu to ciągnie ale przynajmniej spokojna głowa i zdrowiej dla silnika.

PS. Mój silnik był 6cyl. wiec moga być roznice ale wydaje mi sie że u ciebie też to powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MOSTOWO13    0

lorakw, z lewej strony silnika (na samym środku) miałem wtyczke która zasilała grzałke w srodku silnika i rozgrzewała silnik od środka. trochę prądu to ciągnie ale przynajmniej spokojna głowa i zdrowiej dla silnika.

PS. Mój silnik był 6cyl. wiec moga być roznice ale wydaje mi sie że u ciebie też to powinno być.

witam ja mam taki sam problem czy ta grzałka jest montowana oryginalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nero91    2

witam ja mam taki sam problem czy ta grzałka jest montowana oryginalnie

u mnie był orginał... miejsce na na 2 wsówki i prosto pod prąd z gniazdka 230V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutek22kret    0

panowie zróbcie zdjęcie temu miejscu gdzie się podłącza ten prąd, mój mf dziś nie zapalił, zamarznięte paliwo<_<

a i pytanie czy można podłączać prostownik bezpośrednio pod klemy żeby czegoś nie spalic np jakiegoś sterownika, czy trzeba odłączać akumulator

 

Z lewej strony silnika jest rozrusznik, i plusowy kabel od akumulatora idzie prosto do niego. Podłączasz "+" do tego kabla, "-" na masę i ładuje.

 

FarmerX2 ale oczywiście mówisz o "+" i "-" 230V tak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raffi    0

U mnie okazało się, że to jednak wina rozrusznika była. Wymienione 2 części (z robocizną 220zł) i pali aż miło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartezzk    0

witaj

lorakw możesz mi powiedzieć gdzie mf 3060 ma świece płomieniową zgóryu dzieki

 

 

 

Witam ztego co pamiętam to w kolektorze dolotowym powietrza idzie tam przewód zasilający i paliwa najlepiej jak zdejmiesz górną część maski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukiteam    1

Orientuje się ktoś czy grzałka płynu montowana w zaślepkę 32mm od Perkinsa 4 będzie pasowała do Perkinsa 6 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×