Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam! kupiłem niedawno mf 3060. Gdy jest zimny strasznie słabo pali. Trzeba bardzo długo kręcić żeby zagadał. Czasami muszę ponownie ładować akumulator bo padnie podczas tego rozruchu. Akumulator jest nowy, wiec to raczej nie jego wina. Wydaje mi się ze za wolno rozrusznik kręci. Tak jak by prąd gdzieś gubił. Świeca płomieniowa jest nowa i działa bo sprawdzałem. Jak już raz odpali to później nie ma problemu. Nawet jak przez parę godzin jest nieodpalany. Najgorzej jest rano. Co może być tego przyczyną? Może miał ktoś podobny problem? z góry dziękuje za odp i pozdrawiam

Opublikowano

Myślę że przyczyn może być kilka:

-wtryski leją i ciężko ma palić,

- pompa paliwowa do regeneracji,

-rozrusznik jest już na wykończeniu.

-układ paliwowy może dostawać gdzieś powietrza i się zapowietrza.

Najlepiej sprawdzić układ czy gdzieś się nie zapowietrza. A potem szukać następnych przyczyn.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam! kupiłem niedawno mf 3060. Gdy jest zimny strasznie słabo pali. Trzeba bardzo długo kręcić żeby zagadał. Czasami muszę ponownie ładować akumulator bo padnie podczas tego rozruchu. Akumulator jest nowy, wiec to raczej nie jego wina. Wydaje mi się ze za wolno rozrusznik kręci. Tak jak by prąd gdzieś gubił. Świeca płomieniowa jest nowa i działa bo sprawdzałem. Jak już raz odpali to później nie ma problemu. Nawet jak przez parę godzin jest nieodpalany. Najgorzej jest rano. Co może być tego przyczyną? Może miał ktoś podobny problem? z góry dziękuje za odp i pozdrawiam

Witam miałem ten sam problem w c330 ale wymieniłem szczotki i wyczyściłem wirnik teraz aż gwiżdże jak się odpala. Mam pytanie odnośnie świecy płomieniowej gdzie podłączyć przewód paliwowy, bo 3p też ciężko pali ale to jest spowodowane wyeksploatowanymi częściami silnika.

Opublikowano

powiem tak :D , wtryski raczej odpadają bo miałem robioną górę silnika i były sprawdzane i miały dobre ciśnienie, rozrusznik jest nowy , szybkoobrotowy troszkę pomogło ale w duży mróz jest słabo, świeca płmieniowa nowa klemy też w porządku , układ paliwowy odpada bo moim zdaniem gdyby zapowietrzał się to też latem byłoby to samo, moim zdaniem jedyny ratunek to pompa paliwowa

Opublikowano

te ciągniki poprostu mają problem z niskimi temperaturami;( miałem ten sam problem w MF3080 i w zime przed odpalaniem na godzine silnik podłączłem do prądu(jest takie wejście z lewej strony ciagnika na silniku), a przed samym odpaleniem psikałem starterem w filtr powietrza i palił od strzału.

Opublikowano

na początku sprawdzę klemy,kable przy rozruszniku i cały rozrusznik. Chociaż cała instalacja (klemy przewodu itp.) wyglądają bardzo dobrze. Moze cos z rozrusznikiem jest. A może to oznaczać ze silnik jest "zarznięty"?

Opublikowano

nie czepiaj sie stanu silnika... to sa dobre silniki, nie do zajechania (jeśli ktoś wogle olej stara sie wymieniać na czas) to jest silnik perkinsa i tak ma... zobacz jak pali ursus 3512 w zimę. W lato będzie dobrze;p

Opublikowano
:D dobrze kombinujesz ,na pewno MF lubi przy odpalaniu szybkie obroty , w przeciwieństwie do np.mojego JD ,mam też MF-a nawet latem nie chciał mi odpalić,chciałem mu zrobić już kapitalkę,a okazało się ,że wystarczyło wymienić szczotki z grafitowych takie były,na miedziane,i szok pali zima lato , silnik mam zalany płynem ,nawet w te największe mrozy,pali aż miło :P
Opublikowano

nie czepiam się, tylko chce się dowiedzieć co może być nie tak.Na pewno ten traktor nie powinien tak palić. Lubie jak wszystko chodzi tak jak należy:)

Nero91, możesz mi więcej napisać o tym wyjściu z lewej strony co podłączałeś do niego prąd? gdzie ono dokładnie jest?

Opublikowano

Witam! Mam podobny problem w same explorer II 80. Jak jest zimny po prostu nie ma siły kręcić, akumulator wczoraj założyłem nowy (bo myślałem, że to jego wina - widocznie na darmo kupiłem) dziś będę rozkręcał rozrusznik. W zeszłym roku palił w -28 aż miło.

Opublikowano

lorakw, z lewej strony silnika (na samym środku) miałem wtyczke która zasilała grzałke w srodku silnika i rozgrzewała silnik od środka. trochę prądu to ciągnie ale przynajmniej spokojna głowa i zdrowiej dla silnika.

PS. Mój silnik był 6cyl. wiec moga być roznice ale wydaje mi sie że u ciebie też to powinno być.

Opublikowano

lorakw, z lewej strony silnika (na samym środku) miałem wtyczke która zasilała grzałke w srodku silnika i rozgrzewała silnik od środka. trochę prądu to ciągnie ale przynajmniej spokojna głowa i zdrowiej dla silnika.

PS. Mój silnik był 6cyl. wiec moga być roznice ale wydaje mi sie że u ciebie też to powinno być.

witam ja mam taki sam problem czy ta grzałka jest montowana oryginalnie

Opublikowano

witam ja mam taki sam problem czy ta grzałka jest montowana oryginalnie

u mnie był orginał... miejsce na na 2 wsówki i prosto pod prąd z gniazdka 230V.

Opublikowano

panowie zróbcie zdjęcie temu miejscu gdzie się podłącza ten prąd, mój mf dziś nie zapalił, zamarznięte paliwo<_<

a i pytanie czy można podłączać prostownik bezpośrednio pod klemy żeby czegoś nie spalic np jakiegoś sterownika, czy trzeba odłączać akumulator

 

Z lewej strony silnika jest rozrusznik, i plusowy kabel od akumulatora idzie prosto do niego. Podłączasz "+" do tego kabla, "-" na masę i ładuje.

 

FarmerX2 ale oczywiście mówisz o "+" i "-" 230V tak??

Opublikowano

witaj

lorakw możesz mi powiedzieć gdzie mf 3060 ma świece płomieniową zgóryu dzieki

 

 

 

Witam ztego co pamiętam to w kolektorze dolotowym powietrza idzie tam przewód zasilający i paliwa najlepiej jak zdejmiesz górną część maski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez farmer8244
      Farmerek ciężko mi pali przy ujemnej temperaturze.
    • Przez peterson
      Cześć, potrzebuję rozrusznika do kosiarki Tecumseh OHV 120. Numery porównawcze: 37425, 36914. Wiem, że mogę sam na necie poszukać(mam kilka ofert na oku, ale może macie coś tańszego) małe mam w tym doświadczenie i proszę Was o pomoc w znalezieniu oferty w jak najniższej cenie. Jak macie jakieś dobre oferty to podeślijcie w komentarzu, pozdrawiam i z góry dzięki !
    • Przez strike51
      Witam,
      Mam problem z odpalaniem Johna. Pomimo zmiany akumulatorów (próba na dwóch nowych), silnik bardzo słabo kręci. W związku z czym podejrzewam, że problem tkwi w rozruszniku/reduktorze. Niestety nie mam patentu by go wykręcić. Ma ktoś może doświadczenie w tym temacie? A może, to nie rozrusznik?
      Dzięki za pomoc
       
    • Przez sznajdik
      Montował ktoś z was do massey-a rozrusznik szybkoobrotowy ten z przekładnią? jaki kto zastosował i jakie ma opinie o nim chętnie zasięgnę jakiejś wiedzy bo chyba będzie lepiej kupi taki niż naprawiać oryginalny mowa o rozruszniku do 3060 lub innej 4-ki
    • Przez Renault145
      witam, ktoś wie o co tu chodzi? od stycznia 2019 zwiększony został limit paliwa, ale ten limit bedzie obowiązywał tylko paliwo zakupione w 2019. faktury przed czyli wystawione w 2018 będą liczone po staremu. słyszał ktoś takie info?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v