mopsik09

Samostart do t 25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mopsik09    0

Witam.

Mam ciągnik t25. Chciałem go dziś odpalić i nic. Na wyciągniętym odprężniku kreci a gdy go wcisnę tłoki się zatrzymują. Słyszałem coś o samostarcie w sprayu. Czy to coś daje.? Proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

daje i to bardzo duzo ja swojego ciapka na mrozie bez swiec zarowych tak odpalam no i jak kupilem nowy ciagnik to na mrozie tez nie chcial odpalac bo byl niedotarty taksamo auto teraz dopalam rano z samostartem bo swiece mi padly zarowe .

poprostu troszke psikasz w miejscu gdzie pobiera powietrze do filtra i odpalasz odrazu tylko nie wolno zaduzo tego nalac tak ok 2-3 sekundy i wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak rozrusznik nie daje rady zakręcić wałem to samostart nie pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DUCH1986    3

Plak działa tak samo, ale przy jednym i drugim nie można grzać świec żarowych !!! Grozi wybuchem. A poza tym jak wcześniej napisano musi obrócić wał może być bardzo powoli ale musi. Bo jak bateria nie ma siły obrócić to niestety nic to nie da :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mopsik09    0

no właśnie. Jutro może spróbuje podładować akumulatory i zobaczę czy zakręci wałem. Jak zakręci to jadę kupić samostart i spróbuje. Dzięki za rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miras258    0

nie wiem jak w ciagniku ale w samochodzie i motorze to duzo daje wiec mysle ze warto spróbowac :D


nie ma opierdala... sie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

jesli dasz za dużo samstartu to ci może pogiąc zawory. lepiej użyj plaka. on jest o wiele bespieczniejszy


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

moze nie zwiazane z tematem ale powiem ze jak sie do wiatrówki troszke samostartu psiknie do komory sprezania to śrut potrafi przebic blache ocynkowana 0,5 mm fajny efekt :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Rusek jak przekręci wałem to 2 razy i musi odpalić wiec samostart narazie nie potrzebny Tobie tylko baterie naładuj. Widlaka wserwisie samostertem odpalaliśmy bo islnik 3P zapowietrzył siei wiadomo jak ciezko odpowietrzyć jeden psikał drugi odpalał potem jak juz chodził na samostarcieto odkręcali po kolei przewodu zeby odpowietrzyć :D 100% działanie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    6

Też w ciapku stosowałem i dużo dawał, bez niego wogóle nie palił :D Ale przyszła generalka silnika i teraz jest niepotrzebny. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mopsik09    0

Wiem, czytałem ze nie można za dużo walić tego samostartu. A czy jak zrobie pochodnie i podstawie do filtra powietrza to coś da? I jeszcze skoro tak juz piszemy to da sie jakoś naciągnąć hamulce w Władkach.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafffffff    9

Koledzy gdzieś wcześniej pisałem ze kiedyś miałem problem z odpalaniem wladzia,wymieniłem tulejki w rozruszniku masę solidnie przymocowałem i dziś z rana o 6 przy -10 podgrzałem świecę i jak @UrsusCzesio mówił dwa razy przekręcił i zapalił bez problemu(dodam ze rusek stoi pod wiatką)jutro z rana kolejny test bo ma bardziej przymrozic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Żadne środki nie pomogą jak rozrusznik nie przełamie kompresji. Hamulce da się podciągnąć. Nad zwolnicami są dekielki, trzeba je zdjąć, poluzować kontry. Następnie poniżej w korpusie mostu masz bodajże po trzy śruby , które trzeba wkręcić do oporu i popuścić(chyba o obrót) i teraz na górze pod dekielkiem dokręcasz nakrętkę aż zniknie wyczuwalny ręką luz na taśmie, kontrujesz ją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jak za dużo psikniesz to możesz silnik uszkodzić.Kup sobie pllak do tapicerki w samochodzie,ten sam efekt a nie przedawkujesz.A później jeszcze możesz w kabinie popsikać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

ja jak zetora odpalam to na cybucha palnik butla z gazem i do filtra pali bezproblemowo :D


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati7211    0

samostart daje bardzo dużo , najlepiej najpierw troche pokręcić rozrusznikiem ,a potem prysnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj