samesilver

Wyciek John Deere 6420

Polecane posty

samesilver    4

Witam. Niedawno kupiłem JD6420 i mam problem a mianowicie wyciek oleju. Olej leci z okolic tylnego WOM. Może ktoś już to robił? Jak do tego się zabrać? Co może być powodem tego wycieku?

 

Poza tym wskaźnik temperatury i ilości paliwa nie pokazuje wartości. Jak to naprawić?

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam @samesilver

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

jesli chodzi o wyciek to musial bym na zywo zobaczyc jak to wyglada bo tak trudno powiedziec ale polecam wszytko wyczyscic ladnie w okolicach wycieku i dokladnie sprawdzic czy niema pekniecia a jesli chodzi o te wskazniki to zaobacz czy wogole prad dostaja labo bezpieczniki padly jakies

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Witam. Niedawno kupiłem JD6420 i mam problem a mianowicie wyciek oleju. Olej leci z okolic tylnego WOM. Może ktoś już to robił? Jak do tego się zabrać? Co może być powodem tego wycieku?

 

Poza tym wskaźnik temperatury i ilości paliwa nie pokazuje wartości. Jak to naprawić?

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam @samesilver

wyciek to nie problem zamawiasz uszczelniacz najlepiej orginał spuszczasz olej wydłubujesz stary czyścisz i nabijasz nowy przy okazji zobacz czy nie ma luzu na wałku

jak spuścisz olej i będzie brudny radzę wymienić

jeśli chodzi o wskażniki to jeśli masz miernik i umiesz się nim posługiwać to napisz dam ci numer do kolesia który u znajomego naprawiał on ci pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robertbara    67

Ja też mam delikatne pocenie z okolicy WOMu i nie mam zamiaru tego ruszać, zanim tam wyleci litr oleju to tysiąc h zrobię.

Jednak jak wyciek większy to jedziesz do dobrego sklepu z uszczelniaczami i każdy Ci sprowadzą po dobrej cenie i będzie tak samo dobry jak oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
favi515    2

No wyciek jest spory. W sobotę muszę zdjąć wałek i zobaczyć co tam siedzi.

 

bez spuszczania oleju spokojnie zdążysz nabić nowy uszczelniacz (troszkę, co wyleci wlejesz z powrotem) a zużyty uszcz. najlepiej w jednym miejscu z boku przewierć aby wsadzić śrubokręt i go łatwo wyciągnąć.

 

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

koszt nowego uszczelniacza(oryginał JD) to 99zł netto


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jony    1

Witam. Niedawno kupiłem JD6420 i mam problem a mianowicie wyciek oleju. Olej leci z okolic tylnego WOM. Może ktoś już to robił? Jak do tego się zabrać? Co może być powodem tego wycieku?

 

Poza tym wskaźnik temperatury i ilości paliwa nie pokazuje wartości. Jak to naprawić?

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam @samesilver

 

Co do wycieku to trzeba wymienić uszczelniacz,wymiana jest prosta, żeby nie spószczać oleju postaw ciągnik na dużym spadku. zdejmujesz zabezpieczenie, wyjmujesz wałek, wyciągasz uszczelniacz, i następnie te same czynności tylko w odwrotnej kolejności.

Co do wskaźników paliwa i temperatury to muszę cię zmartwic,mam ten sam problem i w serwisie powiedzieli mi że padł wyświetlacz, a samego wyświetlacza to wymienić się nie da, tylko trzeba całą konsolę wymienić, koszt to ok 3,5 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez allesias
      Witam wszystkich agrofotowiczow.
      Poszukiwałem temat ale nie udało sie mi znaleźć takiego więc zakładam nowy.
      W moim 6620 występuje problem z dość mocnym szarpaniem półbiegów, objawia się to przy jezdzie ciagnikim z zawieszona maszyna lub samym traktorem. Jak zahaczy sie mu jakas przyczepe nawet pustą nie jest to juz tak mocno odczuwalne. Poprostu im większe obciążenie tym łagodniejsza zmiana. A na pusto jest to mocno odczuwalne. Czy istnieje możliwość kalibracji tego czy też nie?
      Dodam ,ze rewers na rozgrzanym oleju pracuje dość płynnie a na zimnym szarpie lekko do przodu.
      Z gory dziekuje za sugestie, pozdrawiam:)
    • Przez Rider
      Witam, może to błahe pytanie ale jak włączyć zegarek na wyświetlaczu w JD 6520. Poniżej foto poglądowe, u mnie w tym miejscu nic się nie wyświetla.

    • Przez gortad
      Witam 
      Posiadam john deera 6520se na zwykłej pompie i od około 2 tygodni silnik zachowuje się b dziwnie . Kiedy silnik jest zimny to wszystko jest ok po rozgrzaniu tak 5-10 minut silnik dostaje jakby metalicznego dźwięku i jest spadek mocy. Ale żeby było ciekawiej są momenty że chodzi normalnie po czym problem znów wraca.Wymieniłem filtr paliwa. wyjmowałem filtr powietrza ale traktor zachowuje sie tak samo z założonym filtrem jak i bez. Proszę was o rade może ktoś tak miał i pomoże, byłbym bardzo wdzięczny .
    • Przez Wojtek1180
      witam
      Mam problem z ciągnikiem, wymieniłem wszystkie płyny. Podczas wymiany okazało się, że płyn chłodniczy jest mocno zanieczyszczony, a co za tym idzie cały układ. Po wypłukaniu układu i zalaniu go nowym płynem (ok. 9l) podczas pracy w polu ciągnik zagrzewa się po okolo 15 minutach. Gdy właczę nawiew temperatura spada i mogę dalej pracować. Moje pytanie brzmi co wpływa na to że woda mi się zagotowuje. Wykluczyłem termostat( wyjąłem go), myślę ze układ nie jest zapowietrzony ponieważ wlałem taką samą ilość płynu jak spuściłem, kolejna opcja to uszczelka pod glowicą, ale ciagnik grzeje się tylko podczas pracy pod obciążeniem, na postoju ani gdy nie ma obciążenia już nie. Może miał ktoś podobny problem i mi doradzi, czekam na podpowiedzi i pozdrawiam
    • Przez Hirek87
      Witam. Walcze z moim jeleniem. Może cos podpowiecie. Generalnie po odpaleniu moc przeważnie jest, wkręca się na 2250. Problemy występują czasem po minucie max po 10. Niezależnie od temperatury silnika. Objawy bywają różne. Czasem nie osiąga max obrotów tylko pod obciażeniem a czasem nawet na biegu jałowym. Czasem niby sie wkręca ale pod obciążeniem już nie. Gasze i odpalam i to przeważnie pomaga, zdażyło się też że podczas jazdy ze sporą przyczepą osłabł, przejechałem z 2 kilometry z prędkością 25 i nagle ożył. To jest ten wypust z pompą vp 44 i pompką podawczą na filtrze paliwa. Układ drożny-na "skróty" też nie działa. Pompki podawcze mam 3 różne, wydajność mają ok. Na komputerze są błędy 88 86 34  36 39 ale z tymi błędami jeździł i było w miarę ok. Chodź nie pamiętam dokładnie które wcześniej były. Dziwne jest to że jak jest podłączona ta pompka na filtrze ( lub dla testów mocna żarówka)to po włączeniu zapłonu rusza się wskazówka obrotomierza( podskakuje). Jakby ktoś miał taki model to miałbym kilka pytań o działanie tej małej pompki. Proszę o sugestie, lub namiary na mechanika w kuj-pomorskim.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj