YeLoN3

Hydraulika zewnętrzna do ładowacza czołowego

Polecane posty

center    11

Czyli tak do tego rozdzielacza tutaj na błotniku to gniazda podłącze manometr obroty w ciagniku na 2200 i mam mieć 150bar tak ? A teraz aby zwiększyć ciśnienie daję podkładkę tak ? Przy 150barach nie uszkodzę nic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Rozdzielacz na błotniku ma osobne ciśnienie ustawione i to w nim musisz ustawiać ciśnienie, możesz podkładać podkładki pod zawór regulacyjny pod siedzeniem a ciśnienie na tym na błotniku się nie zmieni. Ja ustawiam ciśnienie przy 1200 obr do kiszonki ustawiam na 175 i podnosi aż miło po 600 kg. Pracuję tak od roku u nic się nie stało jeszcze ale delikatnie z gazem itp :D


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

W rozdzielaczu od hydrauliki zewnętrznej nie ma zaworu bezpieczeństwa. Ciśnienie reguluje się zaworem bezpieczeństwa w rozdzielaczu głównym od TUZ-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Może i masz rację nie zaprzeczę nigdy nie bawiłem się z oryginalnym rozdzielaczem na błotniku wywaliłem go bo miał wadę fabryczną i nie działał :D


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Czyli jednym słowem robiąc tak jak opisałem powyżej będzie dobrze ? tylko badać ciśnienie przy 1200 obr/min a badać mogę je na wyjściu np hydrauliki zewnętrznej? a jeśli nie to gdzie wpinać manometr? botura mam podpiętego pod ten rozdzielacz tutaj pod siedzeniem. Dodając podkładkę zwiększam ciśnienie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Na to wychodzi że możesz badać ciśnienie na wyjściu hydrauliki zewnętrznej ale ja bym badał z tego węża co podłączony tur jest sam tak robię, dodając podkładkę zwiększasz ciśnienie. Chyba że kiedyś będziesz miał nowy rozdzielacz pod siedzeniem tak jak ja to już jest śruba do ustawiania ciśnienia wkręcając śrubę zwiększasz ciśnienie :)


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

No dobra, dzięki wszystkim jutro postaram się jakoś zmontować przejściówkę do manometru mam taki do 500bar może być mało dokładny ale ustawię jakoś na nim dam 3 podkładki i zobaczymy co będzie. A nawiasem mówiąc wiecie może czy opony z prozdu wytrzymają mi ? mam dębice 7 płócienna diagonalkę. Ktoś ma doświadczenie z załadunkiem c330 bigbagów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Zwiększenie ciśnienia do 170 jak kolega sugerował skończy się wywaleniem oringa w pompie w najlepszym razie a w gorszym siłownik podnośnika się rozleci. Takie ciśnienie można ustawiać na osobnym rozdzielaczu do tura pod warunkiem zastosowania pompy o wyższym ciśnieniu maksymalnym (sam mam 180 i nic sie nie dzieje) Na rozdzielaczu pod siedzeniem ustaw ciśnienie na 140-145 maksymalnie to nic się nie stanie. Co do opon to mam typowe 6.00x 16 Stomil chyba z 20 lat mają, ciśnienie 5 bar i nic się nie dzieje od bigbagów


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Ustawiam ciśnienie 175 bar tylko do podnoszenia belek kiszonki na takim ciśnieniu tylnego podnośnika nie używam bo nie potrzebny więc się nie rozleci po pracy z kiszonką zmniejszam do 140 bar. Pompą nie ma się co przejmować jak wywali oring załóż aluminiową pompę która wytrzymuje max 200 bar i będzie po kłopocie :)

Co do opon na pewno popękają szybciej niż z lekkim obciążeniem ale tragedii nie powinno być :)

Edytowano przez adamc330

Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

No i mam ciśnienie ledwo 100 a raczej 95 wrzuciłem 2 podkładki i mam ciśnienie 180bar, wywaliłem jedną to mam 120bar zeszlifowałem jedną i mam 140 jakieś ciężko nastawić tak żeby było 150... A jak ostatni raz odkręcałem to urwałem tą śrubę 50021191 korek.

 

U was też jest tak że wskazówka od manometru pomału idzie do 120bar i do 140bar przy dużym gazie 2200 pomału dochodzi gdzieś po 20 sekundach ? to może wina gęstego oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Wskazówka manometru praktycznie w ułamku sekundy znajduje się na skali w miejscu wskazując cienienie.

Jaki masz manometr i gdzie go wpiąłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

wpiąłem go w rozdzielacz na błotniku mam taki normalny z tylnym wejściem od 0 do 400bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Po ruszeniu dźwignia w rozdzielaczu aby skierował olej na te szybkozłączkę-manometr ciśnienie na nim rosło tak długo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

tak tak długo na nim rosło ciśnienie od 0 do 100 to nawet szybko ale powyżej 100 do 140 to pomalutku tak może jakieś powietrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do her bomekmariusz nie pisz gościom zeby łączyli fabryczny rozdzielacz na blotniku z pompą bezpośrednio bo on mię ma zaworu przelewowego tylko krańcowy!Ciśnienie jest regulowane w całym układzie właśnie tymi podkladkami co wspomniales i to rozdzielaczem pod siedzeniem jak ty się wpinasz pierwszy rozdzielacz na blotniku to musisz się jeszcze pouczyć o hydraulice i na moje oko to ty nawet nie sprawdzales cisnieni w hydraulice bo skoro piszrsz że tam cały czas jest wysokie ciśnienie! Ciśnienie pojawie się dopiero wtedy gdy przesterujeszna prace rozdzielaczem pod siedzeniem czy na blotniku!!!A co do trojaka na powrocie to jak najbardziej wszystko działa i nie trzeba dodatkowej dziury do skrzyni!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XGTALS    0

Witam. Mam problem chcę podłączyć tura 2 sekcyjnego do c-330 ale nie wiem jak.... Ma ktoś może 2 sekcyjny tur w c-330 prosiłbym i zdjęcie jak jest podłączone tłoczenie i zwrot. Chcę pod rozdzielacz dodany to tura nie pod oryginalny . Proszę o szybką odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

a czego dokładnie nie wiesz?? siłownik dwustronny podłączasz normanie pod sekcje , silownik jednostronny podłączasz pod drugą sekcje. jeśli sekcje w rozdzielaczu są dwustronnego działania to pod jeden króciec podłączasz pod siłownik a drugi pod swobodny spływ tak żeby nie następowało przeciażenie (potrzebujesz tylko jednego wyjścia) rozdzielacze możesz podlączyć szeregowo czyli zasilanie jednego rozdzielacza podłączasz pod spływ(wyjście) drugiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XGTALS    0

To to wiem jak pod rozdzielacz. Chodzi mi o to jak zrobic tłoczenie i zwrot oleju tłoczenie pod rurkę od skrzyni co idzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Nie od skrzyni ,tylko z rozdzielacza .

Tak samo jak zasilanie oryginalnego rozdzielacza na blotniku , czy chcesz zostawić na błotniku i podłączyć dodatkowo od tura ?


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

jesli chcesz podłączyć do tego na błowniku (nie wyrzucajac go) to z powrotu-wyjcia tego rozdzielacza na błotniku podłącz zasilanie nowego rozdzielacza powrut daj w ten przewód który ci zostanie(odepniesz go od rozdzielacza na błotniku) cieżko to opisać ,nie wiem czy zrozumiesz to co napisałem. tak schematem- wyjscie cisnienia ze skrzyni do wejscia rozdzielacza z wyjscia rozdzielacza pod wejscie 2 rozdzielacza i z wyjscia 2 rozdzielacza pod spływ do skrzyni. tak jak w np w bizonie mozesz podejrzec jak masz gdzie.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

ale żeby stary rozdzielacz zostawić i żeby oba działały musisz je podłączyć szeregowo.czyli tak jak opisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Witam
      Użytkuje ktoś siewnik stopkowy Agro Masz 2.5m z ursusem 3512. Ma to sens czy tylko męczenie się? Sama waga (590kg) siewnika nie napawa optymizmem 
    • Przez TomaszN
      Witam czy może ktoś posiada komplety przedni napęd od ursusa 5314 ?
    • Przez Bandziornoo
      Witam wszystkich jestem nowym posiadaczem ursusa 3512  97r  nieznam się zbytnio na tych traktorach  ale podczas jazdy z górki jest cichutki jak chybryda ale już pod górkę  coś wyje tak jakby Między silnikiem a skrzynią biegów  mam tylko nadzieję że to nie będzie skrzynią biegów  a zwolnic tam nie ma  ?? Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Piotr5314
      Witam posiadam 5314 z 96r i prosze abyście napisali coś na jego temat tylko obiektywnie <_<
    • Przez Jamalek
      Witam,
      Zwracam się z prośbą o podpowiedź w dwóch tematach
      1) Nasz ursus zaczął w ostatnim sezonie dość mocno kopcić na czarno szczegolnie podczas pracy pod obciążeniem. Od czego może to być. Oleju nie bierze, słaby nie jest, czy pali więcej nie wiem nie sprawdzaliśmy leję się i jedzie. Może trochę ciężej pali na zimnym silniku szczególnie teraz w zimę- one ogólnie ciężko pala zimą ale teraz jakby trochę bardziej. Dwa sezony temu miał robione wtryski, ale czy sa ok to nie wiem. Wyciągać je do sprawdzenia czy szukać gdzieś indziej.
      2) Co się dzieje jak linka od ssania na ciepłym silniku nie chce się wcisnąć, na zimnym wciska się bez problemu. 
       
      Dziękuję za wszystkie podpowiedzi 🙂
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj