karol19

John Deere 6630 czy New Holland T 6070

Polecane posty

marekgizio    4

Dokładnie, jak by to była różnica 20tyś zł to każdy by brał Premium, dopłata to chyba 10tyąś euro czyli ok 40tyś zł tak jak mówi murtek, i to netto. Za 40tyś to dostaje sie bardzo mało i lepiej za to kupić jakąś maszynę.

W 6630 comforcie masz PowerQuad 24/24, zakresy ABCDE i po 4półbiegi, nie jestem pewien czy PowerQuad Plus jest za dopłatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

marekgizio

Widzę, że jesteś bardzo obeznany w tym temacie. Mógłbyś napisać jakie są różnice między skrzynią PQ a PQ Plus ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    4

Przycisk sprzęgła na dźwigni zmiany biegów.

Można nacisnąć przycisk zamisat naciskać sprzęgło przy zmianie zakresów.

 

W premium można dokupić jeszcze AutoQuad Plus czyli zakresy się zmienia samemu, w takich sposobach jak w PowerQuad Plus, a pół biegi można zmienić samemu lub ciągnik pod obcążeniem sam będzie je zmieniał.

 

 

PowerQuad w comfort i premium jest do 6630 24/24, a w 6830 i 6930 20/20 czyli ta sama co 7030 Premium i Waterloo.

Niewiem czy jeszcze robią ale do 6430 była też 16/16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczmi    2

a to sory musiałem coś pomylić bo byłem teraz w piątek w jelonku odebrać fakturkę za traktor i rozmawiałem na temat 2 ale tyle tam cen padło, że najwyraźniej się pomyliłem :lol:

Edytowano przez robertbara
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19    25

ciągnik bedzie pracował na ok. 100 ha, interesuje mnie wersja komfort doposażona w szerokie opony, miękki przód i amortyzację kabiny, przedni tuz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1682

ciągnik bedzie pracował na ok. 100 ha, interesuje mnie wersja komfort doposażona w szerokie opony, miękki przód i amortyzację kabiny, przedni tuz

Amortyzacja kabiny tylko w wersji PREMIUM i to za dopłatą, w COMFORT niedostępna.Też będę takiego kupował:szerokie kapcie,tls,tuz,3pary hydrauliki,hitch.Ok.230000pln netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

można miec 4 pary hydrauliki w jd comfort lub premium?

Bo 3 pary to trochę za mało, na dzisiejsze czasy może starczy ale teraz maszyny mają coraz więcej hydrauliki i tak będzie dalej. Przykładowo pług - obrót, pakomat, vario. W upr siewnych też nieraz trzeba 3-4 pary.

 

A czy jest w JD jakaś skrzynia biegów którą można porównać do power command w nh? Chodzi mi o skrzynię bez zakresów żeby było tam 16 ,18 czy 20 biegów po kolei bez żadnego przełączania zakresów. Tylko nie pisać mi tu o autopowr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

to jest power shift ale ona jest dostepna dopiero od serii 7000


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

 

Jeśli weźmiemy NH w wersji power command lub range command to nh wtedy góruje przekładnią nad JD.

 

 

Na pewno góruje NH skrzynią biegów na JD zwłaszcza w stratach mocy B) .

 

Porównałem 2 ciagnik JD 6630 i NH 6070 PC.

Ciągnik na WOM mają odpowiednio: JD ma 140,7km przy zużyciu 249g/kWh a Nh 137,5 km przy zużyciu 237g/kWh - oszczędniejszy :D.

 

Jednak już moc maksymalna jaką dysponuja na kołach oba ciągniki są różne:

JD ma na kołach 122,9km gdzie zużywa 287g/kWh, a NH ma 113,5 gdzie zużywa 288g/kWh czyli zuzycie identyczne :).

 

Ale z tego widać jakie straty na skrzyni biegów: JD 12,7% a NH 17,5%.

 

Nie zastanawiał sie z was ktoś czemu JD ma taki mały wybór skrzyni biegów ?

 

5% różnicy na tą samą moc to 1 l więcej przy 20 l/h.

 

Lini=ki do testów http://tractortestlab.unl.edu/NewH/T6070_ElitePC.pdf

http://tractortestlab.unl.edu/Deere/7330.pdf


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

do wyboru wcale nie jest tak malo, PQ PQP AQP w roznych konfiguracjach.

 

Sa to tez jedne z bardziej sprawdzonych skrzynek. Od kilkunastu lat nic w budowie zasadniczej nie zmieniono


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam

 

A więc posiadam NH T6070 PC od roku jak na razie spisuje się świetnie zero awarii, małe spalanie, duży komfort pracy no i w moim przypadku doskonały serwis

 

kupując ciągnik brałem pod uwagę każdą markę no i przede wszystkim opinie użytkowników i w ostatniej fazie wymagania spełniał tylko DF610 i NH lecz przedstawiciel DF-a się nie zjawił więc jak on olał nas to my jego i wzięliśmy NH i naprawdę nie żałuję B)

 

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

do wyboru wcale nie jest tak malo, PQ PQP AQP w roznych konfiguracjach.

 

Sa to tez jedne z bardziej sprawdzonych skrzynek. Od kilkunastu lat nic w budowie zasadniczej nie zmieniono

 

Mógłbyś opisać schemat i te różne konfiguracje każdych z tych skrzyń. Ale tak bardzo dokładnie tzn ile zakresów ile biegów czym sie co zmienia kiedy się daje sprzęgło a kiedy guziki itp. Bo gdzieś już 4 raz o to prosze i nie mogę się dowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    4

Najprościej jak będziesz się pytał o skrzynie w konkretnym ciągniku bo wątpię żeby komuś się chciało rozpisywać wszystkie skrzynie w każdym modelu i w każdym wyposażeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Chodzi mi o wszystkie skrzynie biegów dostępne w JD 6630-6930 comfort i premium , oraz w serii 7030 niemieckiej i waterloo. Chyba nie ma tego tak dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

PQ, PQP, AQP bazują na tej samej skrzyni, różnią się jedynie zaawansowanie i rozbudowaniem elektroniki sterującej. smile.gif Quad to inaczej 4 biegi pod obciążeniem. Plus wiąże się z systemem Soft Shift czyli dopasowywaniem biegu i prędkości obrotowej przy zmianie zakresu oraz dopasowaniem obrotów przy zmianie biegu. wink.gif Auto to funkcje automatycznej zmiany biegów na danym zakresie. Z Auto Quadem wiąże się Eco Shift czyli maks. prędkość przy zredukowanych obrotach. tongue.gif Generalnie to w 7030 i 6030 można spotkać każdą skrzyń, do szczegółów to odsyłam do dilera lub prospektu. Dodatkowo dochodzi jeszcze AutoPowr i ją można mieć w Premiumkach i Waterloo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Dzięki ale...

4 biegi pod obciążeniem i co dalej. Jaka liczba zakresów? W jaki sposób zmienia się zakresy? Rozumiem już teraz że PQ, PQP, i AQ mają po 4 biegi ale po ile zakresów 4? 5? 6? Czy jest sprzęgło ręczne?

 

I jeszcze jak wygląda skrzynia w 7030 gdzieś ktoś mi pisał że tam jest jakiś pełen powershift mógłby ktoś opisać tę skrzynie ile biegów itp jak się zmienia.

O Autopowr nic nie piszcie to mnie nie interesuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W 6030 masz PQ 16 w modelach do 66 oraz PQ 24 w 61 do 69. 6030 P masz PQP i AQP 24 biegi w modelach od 62 do 66, zaś 68 i 69 mają 20. W 7030 masz PQP i AQP 20 biegów. W 7030 zarówno P, jak i W nie ma PowerShiftów. Z tego co wiem to dilerzy w "swoim" standardzie zamawiają już AQP, bo dopłata jest symboliczna, a automat i eko prędkość rzecz przydatna. W PQP i AQP masz sprzęgło ręczne na gałce, w AQP jest dodatkowo przycisk aktywacji automatu. smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

to power shift jest tylko w serii 80?


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Tak.W 7030 Premium i W. montują sprawdzoną i trudną do zajechania skrzynię Power lub Auto Quad Plus, dodatkowo 20 to nie 16 biegów jak w Power Shifcie. Mi jakoś ten PS z serii 8020 i 8030 nie podchodzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trzeba by się spytać kogoś kto ma doświadczenia i porównanie w pracy ciągnikami z PS i AQP. wink.gif Szczerze albo semi-powershift albo bezstopniówka. wink.gif Nie lubię półśrodków. tongue.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wloda    12

proponuje john deere bo jest bardziej znany :lol: ;) itp


PRONAR 1025_________URSUSc360__________MTZ 82_______bizon______i nowy zakup Massey ferguson 7256_________i wiele innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6930P    0

a NH nie jest ??? :lol: tu nie chodzi o "sławę" ciągnika tylko o to który będzie bardziej odpowiedni do prac jakie ma wykonywać w naszym gospodarstwie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

PS nie jest wybitnie do transportu, znudziloby sie naciskanie przycisku caly czas zeby zmienic na wyzszy, ale wszystko jest bez sprzegla.

 

Jest to skrzynia tylko w pole.


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj