Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
New Holland x4
farmermf    80

Możesz coś więcej napisać czemu unikać serii TD?? bo na niego najbardziej sie nastawiałem z tego względu ze cena najodpowiedniejsza

TD to poprzednia wersja, Seria T to zupełnie inny ciągnik, inna skrzynia, kabina i wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Nie tyle co poprzednia, co prostsza po prostu, bo TD i T produkowane są równolegle od kilku generacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Geronimo jeśli potrzebujesz ciągnik małych rozmiarów to T4040, jeśli małe gabaryty nie są potrzebne a chcesz pracować zarówno z ładowaczem TUR jak i innymi maszynami to ja bym brał T5040.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geronimo    2

wysoki24 tak jak napisałem ciągnik będzie do wszystkiego, jedynie jakieś mniejsze prace lekkie będzie robić C-360, reszta jak agregat, siewnik, pług będzie należało do nowego. Kilku znajomych namawia mnie mocno na Case, co do NH to znam te traktory bo na nich pracowałem sporo a z Case nie miałem żadnego doczynienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Case i NH różnią się maskami mi kolorem, bo wychodzą z tej samej linii produkcyjnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Oczywiscie ze tak :)

Dodam jeszcze ze "targowanie zaczelo wie od 133 netto teraz zszedl na 125 netto oraz dodaje materialy na dwa pierwsze przeglady jak cos to zaplacimy za dojazd tylko martwia mnie te oponki bo z tylu powinny byc 480 a z przodu tez szesze niz seryjne wiec zastanawiam sie ile by ciut szesze od seryjnych kosztowaly?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

Eh rewers tez masz w tej cenie? Ja to nie pamiętam jakie mam opony , lae coś 420 albo 440 z tyłu, pamiętaj że to tylko 86km takopony standardowe w zupełności wystarczą. Ja do oprysków mam z tyłu 13.6 i jeżdzę praktycznie cały rok, tylko na zimę szersze zakładam tylko dla tego by nie zuzywac wąskich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Jak juz pisalem pelen wypas jaki jest tam dostepny czyli eh rewers tez jest mysle ze cena bedzie ok tylko opony sa waskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolass    1

A dodatkowy siłownik wspomagający podnośnik z lewej strony bierzesz??


Wszystkie moje fotografie chronione prawem autorskim!
Pozdrawiam Adam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Oczywiscie ze tak bo to wiazaloby sie z czlkowita zmiana specyfikacji a na to jest juz za pozno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Co do opon to tez zamawiałem na tych węższych czyli 320 i 420, i teraz troche żałuje <_< Z tego co przedstawiciel mówił, to przy wyborze innych opon tracimy 2 % rabatu za wybranie innego kodu ogumienia + koszt opon. to za ile wynegocjowałeś NH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Własnie zapomnialewm Wiec obwieszczam iz dokonalo sie !!

 

A wiec tak model flagowy z tymi wszystkimi duperelami jakie byly wymienione z seryjnymi oponkami czyli waskimi jak na moj gust pan sklonny byl oddac za 123 tysie netto wiec calkiem sensownie

 

Lecz ja jako czlowiek upierdliwy stwierdzilem iz oponki sa po prostu za waskie i jesli w tej kwestii sie nie dogadamy to nie dojdziemy do porozumienia (wtedy pan przedstawiciel wyprostowal sie z okropnym grymasem na twary uniosl rece i stwierdzil- Panie ale nie za ta cene)

Wiec obwiescilem ze rozsadna doplata jest mozliwa ale tylko rozsadna

 

Pan przedstawiciel po godzinie wrocil i obwiescil oponki przod 360 mm (szalu nie robia) tyl 480 mm i jesli teraz mi pasuje to bedzie kosztowal 125 netto i ciagnik do odbioru praktycznie od zaraz albo na przelomie marca lub kwietnia dla nich bez roznicy.

Wiec wyslo na szerszych oponkach 125 netto a brutto do zaplaty 153 wiec mysle ze ok I sie zgodzilismy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

To dobra cena. Ja za T5060 w czerwcu na oponach 420 i 520 Telebborgach dałem 137, a za 13 wyrwałem komplet kół wąskich do niego. Na kołach zarobili 50 zł. Bo widziałem fakturę zakupu kół.

Żałuję że nie kupiłem tylnego zaczepu transportowego automatycznego. Największy błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Tez mysle ze to dobra cena tym bardziej ze zaczynalismy od 133 netto a zjechal do 123, a te 2 tys doplaty za opony uwazam za rozsadna propozycje bo to nie taka straszna kasa a jednak laczek troszke szerszy (zreszta kumpel dzis z rana przed wizyta przedstawiciela powiedzial mi ze od niego za takie oponki chcieli 4,5 tys doplaty wiec strasznie slono)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

To cena bardzo dobra... U nas tez zaczynalismy na 133 i sie skonczylo niestety na 130. Nie mielismy bardzo wyboru - ciagnik byl juz na placu( a w tamtym czasie na te Nh czekalo sie podobno z pol roku) a czas nas naglił. U innego dilera w poblizu jeszcze drozej i ciagnik mial byc dopiero pod koniec roku.

Pierwszy przeglad gratis wynegocjowales? A i gdzie brany?


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Mi się udało wynegocjować t5050 za 128 netto, ale mam nadzieje że jak przyjdzie na plac, to za jakąś rozsądną dopłatą da rade założyć opony 380 i 480 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

według was 130 netto za T5030 24x24/ EDC/ 440 przód i 540 tył/ pneumatyk grammer/ klima/ zaczep automat/ dodatkowe 6 lamp roboczych/ gaśnice i te inne pierdoły, to dobra cena?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

@ baetek88 Co do tego T5050 to mogles pewnie za 125 tysi go wytargowac a za 127 juz pewnie dorzuciliby szersze opony(bo z tego co wiem to za szersze opony potrafia liczyc nawet i 4 tys netto a sprawa komplikuje sie gdy ciagnik jest juz na placy wiec puki na to czas dzwon do dilera i mow ze chcesz szersze opony

 

@DejmondSamWDolinie- podczas negocjacji przedstawiciel mowil mi ze T5030 spokojnie oddalby mi za 122 netto biorac pod uwage ze masz szersze opony (a reszta wyposazenia ktore wymieniles i tak jest w serii) to realna cena za ten ciagnik to jakies 125 max 126 netto, ale wiadomo powiedz tak jak ja ze lambo r3 z identycznym wypasem i moca chca ci sprzedac za 122 tys netto (na 2 spotkaniu tak powiedzialem i calkiem inna gadka, oczywiscie sciemnialem bo lambo liczyli jakies 133 po upustach, ale kolo nie mial pojecia o cenach konkurencji :blink: Wiec ulatwil mi sprawe :lol: )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Pewnie dałoby coś jeszcze utargować, ale to był czwartek przed samym agro show, euro skoczyło do 4,50 i nie wytrzymałem i go zamówiłem, bo się przestraszyłem że zdrożeje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

A co ma kurs euro do ceny nh? Ktoś wam na ściemniał bo jedno nie ma nic wspólnego z drugim, jesli chodzi akurat o markę nh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj