Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
New Holland x4
tomek73    579

Ja kalibrowałem 2 razy. Jak miał z 30 h i z 200h. Teraz ma 630 i dobrze działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasilewn2    1

u mnie serwis był w lipcu było wtedy ze 20h ale ja byłem na polu jak przyjechałem to już było po kalibracji podobno . ojciec mówił ze serwisant rozgrzewał ciągnik jeżdżąc po podwórku z 15 minut . czy to możliwe żeby olej rozgrzał się w tak krótkim czasie ? kiedy wyjechaliśmy na jazdę próbną na drogę nadal było słychać dziwny odgłos w momencie przełączania z żółwia na zająca na 4 biegu 3 zakresie a serwisant na to że to normalny odgłos skrzyni i tak musi być . no szlak mnie trafia . byłem ostatnio u dilera i zrobiłem im awanturę mają być przejazdem i jeszcze raz mi skalibrować . gwarancja jest do czerwca mam nadzieję nie wpłynęło to znacząco na zużycie sprzęgieł bo jest już ponad 270h

Edytowano przez wasilewn2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ale one faktycznie wyją przy zmianie półbiegu.Mi to nie przeszkadza. Ja miałem problem z ruszaniem na sprzęgle, gdy nogą operowałem, nie ruszał płynnie, tylko ze zrywami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Chyba rzeczywiście ten typ tak ma, że po przełączeniu na 4 bieg jest mocny zgrzyt oraz czasami jak mocno skrzynia rozgrzana to i na 3 biegu potrafi zgrzytnąć. Tego zgrzytu w skrzyni nie skalibrujesz. Jeżeli to było w lipcu, to dali rade przez 15 minut rozgrzać olej. Najlepiej jakby się wypowiedzieli właściciele poprzedniego modelu czyli TL 90A lub 100A czy u nich też to występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

sprzęgło kalibruje się jak zaczyna szarpać, nawet kilka razy w roku, im wyższa temp. tym lepiej nie należy tego robić poniżej 40* ,a zgrzyty na 3 zakresie i biegu 3,4 to wada fabryczna i chyba każdy to ma, pewnie kiedyś sie to rozpadnie


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

Że na 3 zakresie i biegu 3 i 4 podczas przełączania żół-zająć występuje jęknięcie albo zgrzyt a nieraz wielki zgrzyt że aż ciągnikiem szarpnie-to długo nie pochodzi, zimą to nawet zająca nie używam bo przy zimnym oleju jeszcze skrzynia padnie, nie wiem jak jest w innych ciągnikach z przełączaniem biegów pod obciążeniem- tu mi się nie podoba to zgrzytanie


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

U mnie na zimnym wogóle nie zgrzyta. A co do dźwigni zmiany biegów, to też wam ciężko biegi wchodzą? Ta od zakresów to normalne bo nie ma synchronizacji i trzeba trafić, ale ta od biegów jakoś mi tak stawia opór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

U mnie też na zimnego żółw nie zgrzyta.

Przeważnie 1 ciężko wchodzi, 2 rzadko, ale zdarza się.

Zakresy niekiedy popuszczam sprzęgło nogą żeby przełączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

Skrzynia chodzi ok

i biegi wchodzą dobrze a jak nie chce wejść to na N przełączyć i bez oporu tylko jest zgrzyt na żółw- zająć chyba na 4 i 3 zakres, jakie pieniądze taka skrzynia


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

ja też bo była w standardzie


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mylisz się, to jest najlepsza skrzynia.

Były jeszcze 20x12, 20x20 a w 5040 12x12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

Z czym się mylę w tym kodzie z oponami 440 i 540, EDC fotel pneum. była w standardzie-


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

No tak ale ty pisze o kodzie. Zamówiłeś najdroższy ciągnik, wiec dali najdroższą skrzynie. Były lepsze skrzynie do kupienia, raczej nie.

A jak byś chciał tańszy ciągnik to miałbyś inną skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

To u siebie też tak robię jak nie chce wejść to wrzucę rewers na N i wchodzi dobrze. W serii T5000 najlepsza dostępna skrzynia to 24x24, ale niestety szału to ona nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dokładnie. Wolałbym skrzynie bz rączki z biegów. Ale trza było z 40 tyś dołożyć i brać serię 6000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Mam pytanie co do kodow błedow. Dzisiaj odpalajac swojego nh wyskoczył mi blad 14900 w instrukcji jest napisane brak MCM, ale co to oznacza? Jeśli ktos by mi mogł wytłumaczyc co oznacza ten symbol w kodach bledow 14900, 14905, 14906,14911,14912. z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Mi też to dzisiaj przy odpalaniu wyskoczył kod 14900 z rysunkiem i po sekundzie zgasło. Co to może być? Wszystko działa normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

Mam pytanie co do kodow błedow. Dzisiaj odpalajac swojego nh wyskoczył mi blad 14900 w instrukcji jest napisane brak MCM, ale co to oznacza? Jeśli ktos by mi mogł wytłumaczyc co oznacza ten symbol w kodach bledow 14900, 14905, 14906,14911,14912. z gory dzieki

 

 

Wystarczy otworzyć instrukcję tam wszystko jest. Kody usterki przyrządu cyfrowego 8-1.

 

Jakiej szerokości wziąć krokodyla do NH t5040 1.5 czy 1.8 metra z Matal Fachu?


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

1,5 spokojnie wystarczy 1,8 bez obciążnika tonowego z tyłu sponiewiera w oborniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

 

Wystarczy otworzyć instrukcję tam wszystko jest. Kody usterki przyrządu cyfrowego 8-1.

 

 

a co mi z instrukcji jak tam jest tylko napisane kod rysunek zero wytlumaczenia skad ja mam wiedziec co to jest "brak MCM"? miałem nadzieje ze ktos wie i wytlumaczy.

 

Jakiej szerokości wziąć krokodyla do NH t5040 1.5 czy 1.8 metra z Matal Fachu?

 

Ja mam krokodyla 1,4m i jest wystarczajacy mam jedynie obciazeie na tylne kola i super smiga. nie wiem czy wiekszy potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

Dwa siłowniki robią jakąś większą różnice niż jeden?


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj