Skocz do zawartości
cinek246

Blokada przedniego mostu

Polecane posty

cinek246    0

Witam , zastanawia mnie jak to wszystko jest zrobione tzn , chodzi mi o blokadę przedniego mechanizmu różnicowego w jakiś nowszych traktorach, jak to się odbywa jak załącza, czy po włączeniu przedniego napędu , jest już blokada mechanizmu różnicowego , czy załącza sie jakoś osobno ??Czy może to mechanizmy ze zwiększonym tarciem??i czy np Zetory fortera czy proxima maja takie blokady??Bo z tego co czytałem to nie wszystkie marki maja blokady przedniego mostu , ale watpie bo skoro jest przedni naped to i musi byc blokada albo nie??Z góry dziekuję za odpowiedz, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    34

blokadę przedniego mechanizmu różnicowego załącza się razem z tylnym mostem jak włączasz na tyle to i se automatycznie włączy na przodzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    119

bartek1992 - bzdury totalne wypisujesz !!

cinek246 - z tego co wiem to mosty Carraro mają coś takiego jak blokady samoczynne, nie wiem jak to działa ale jest na pewno, zauważyłem u siebie przy orce jak niekiedy się koła ślizgają to zawsze oba razem kiedy tylne jedno bardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

cichy84    14

blokada może być w opcjionalnej wersji więc płacisz i masz;) ja nawet miałem 1614 z blokadą :lol: a możesz tym samym przyciskiem co tylnia włączać albo sama tylnia albo dwie razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

bartek1992 dobrze napisał, że po włączeniu blokady na tył włącza sie na przodzie -przy włączonym przednim moście oczywiście. Zresztą nie każdy ciągnik tak samo reaguje:) Tak jest np w Lamborghini R3. A w zetorze włączając porzedni most załączana jest automatycznie blokada tego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

w starszych zetorach i ursusach było tak

klasyczna blokada sterowana hydraulicznie, jak wcisnąłeś tylną to i przód działał

w niektórych zetorach był mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym, włącza się samoczynnie, budowa jest już tutaj opisana, w jakimś temacie to opisywałem, przypomina to nieco sprzęgło kłowe ja mam taki most zetor 12245 94 rok

w nowszych to tak dokładnie nie wiem ale raczej mechanizm o zwiększonym tarciu, zetory tak mają

wpisz w wyszukiwarkę blokada przedniego mostu to znajdziesz

i tak na przyszłość to najpierw szukaj czy nie ma takiego tematu bo jak będzie to możesz dostać ostrzeżenie jak ja :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Z tymi blokadami to różnie bywa bo znani producenci tacy jak zf i carraro mają w ofercie mosty z blokadami jak i z dyfrem o zwiększonym tarciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez patryk165
      Słyszeliście możne że ktoś komuś wsypał cukier do baku w traktorze lub maszynie napędzanej na ropę. Słyszałem ze traktory stawały, a ciekawi mnie jak było naprawdę?  
    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez michal_xs
      Witam chciałbym dowiedziec sie cos wiecej o użytkowaniu traktora z DPF. Planuje zakup jd z filtrem dpf. Pracował by on głównie z turem . Przez okres zimowy co 3 dzień po ok 30min. Jak bd wyglądać to cale wypalanie itp? Czy bedzie to uciążliwe? Moze ktos taki traktor uzytkuje i opiszę jak sie ma sprawa?
    • Przez endrju00711
      Stworzyłem ten temat, ponieważ coraz więcej na rynku pojawia się tzw. okazji, i ludzie mają zabujcze pomysły jak wyłudzić od człowieka pieniądze. Oraz jak można się przed nimi przestrzec.
       
      To może ja zaczne, dziś wróciłem z wycieczki kraioznawczej, ponieważ tak to nazwaliśmy. Od jakiegoś czasu szukałem ciągnika, RENAULT cztero cylindrowego, jak się trafi to tur nie zawadzi, ale do rzeczy. Znalaeźliśmy oferte tzw. suuuuper okacje RENAULT 75-14 z ładowaczem czołowym, krokodyl, łyżka, trzy miesiące gwarancji (co było dla mnie podejrzane od razu ), transport gratis. I takie tam szmery bajery
      Dokładnie to ta oferta :
      http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B99711
       
      Niezła co nie ?? PRZESTRZEGAM TO OSZUST !!! najlepsze jest to że gość robi tak co miesiąć, dowiedziałem się to w sklepie, bo szukałem adresu, ale oczewiście on nie istniał. Pytam się czy jest taki gośc co ciągniki sprzedaje ?? Mówią cytuje ,, Nie, ile pan stracił, pewno po John Deera pan przyjechał HEH ?? " Mój ojciec mówi, nie po Renault , ,, O to nowość, ale nie jest pan pierwszy, bo już siedmiu u nas było HEH "
       
      Całą spawe zgłosiliśmy na komendzie, jednego gością nie dość, że jechał 700 km w jedną strone, bo JD 6100 był w równie promocyjnej cenie, bo za 44 tyś
       
      Najlepsze jest to że w środe miałem dojechać do niego na trasie i niby podpisać deklaracje, że taki i taki ciągnik odbiore, gość wyłączył telefon i udał głupka, później miał wymówke że mu się rozładował, że mamy wpłacić na konto zaliczke, że to na 100% ciągnik będzie nasz, ojciec mówi że inaczej jak do ręki kasy nie dostanie, to mówi że mamy przyjechać w piątek o piętnastej to zaraz całą kase mu damy i z ciągnikiem pojedziemy do chaty, no to pojechaliśmy, a tam niespodzianka Nie powiem troche ładnie mówiąc źli byliśmy ale nam przeszło na szczęście
       
      Temacik ma być ku waszej przestrodze, i prosze o zamieszczanie linków, lub podawanie numerów istnych oszustów, lub ciągników z nieznanego źródła, może ona baaardzo pomuc innym, bo po co tracić kase, czas i nerwy
       
      I jedna sentencja : NIGDY NIE WPŁACAJ KASY NA KONTO BEZ OGLĄDANIA CIAGNIKA I POTWIERDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
       
      Aha, zapomniał bym, mieli oni podrobiony dowód osobisty i założone konto w banku w Poznaniu, niech ten złodziej wie, że korzystając z komórki można go namierzyć co do 10 metrów, i policja ostro nad tym pracuje, ale na razie nie włącza numeru, i raczej był sprytniejszy i wyrzucił karte do śmieci, ale i tak mogą określić z kąd były wykonywane połączenia ( To dla złodzieja )
    • Przez tommy66692
      Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych podajemy w tym temacie. Przed pytaniem postawionym w tym temacie polecam poprzeglądać te tematy;
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t2826.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t9098.html
×