Zaloguj się, aby obserwować  
Sjergiej

Bajer w podnośniku t-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sjergiej    0

Może to troche głupie pytanie ale jak działa ta blokada podnośnika w t-25 a konkretnie jak się jej używa (wiem że tam jakiś mały cypelek się wciska na siłowniku). Prosił bym o dokładne wytłumaczenie jak tej blokady używać? (tzn. w jaki sposób ją uruchomić). I jak myślicie? czy było by to pomocne w orce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Na tłoczysku masz przesuwną łapkę , która naciska na ten cypelek i otwiera swobodny przepływ oleju. To prosty sposób na regulację zakresu opuszczania ramion podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

W orce bez kółka się to przyda :lol: Albo gdy rozdzielacz juz puszcza i maszyna opada po drodze zalbokujesz i trzyma :(


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Mam pytanie jaką najlepieej zalożyc pompe do t25 ?

Co roku pęka mi pompa hydrauliczna. i nie mam pojecia dlaczego? Fakt faktem ze te nowe B) pompy mają te tulejki w środku aluminiwe.

 

Czy przyczyną pękania moze być wycieranie sie tulejek i tarcie o obudowe co powoduje w niej podciśnienie i dlatego pęka czy może jakaś inna przyczyna . Prosze o pomoc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj przyczyną pękania pomp jest podkręcenie zaworu ciśnieniowego w rozdzielaczu, lub obciążenie pompy na zimnym oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

to raczej nie to oolej był gozgrzany a zawór ma zmniejszone cisnienie bo jak wczesniej rozerwało to zmniejszyliśmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Lepiej nie kombinuj z mocniejszą pompą bo ci rozdzielacz nie wytrzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pic2ek    5

ale nawet ciutkę większą pompę można chyba załozyć prawda? rozdzielacz to spokojnie powinien wytrzymac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego, możesz spokojnie zakładać większą pompe. Ja mam NSZ16 i śmiga kilka lat. Nic nie pęka.

Podnosi niesamowicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pic2ek    5

no włąsnie tez słyszałem ze mozna załozyc troche większą chyba od pronara i jest oki, i rozdzielacz tez spokojnie wytrzymuje. ale wspomaganie i rewers we włądku to dla mnie fajniutki dodatek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj