Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wojtas007

pneumatyka seria 600 MASSEY FERGUSON

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
wojtas007    2

witam. czy ktos z was dorabiał hamulce powierrzne w ciagniku massey ferguson serii 600 do przyczepy? jesli ktos to robił to prosze napisac jak i co...jakies zdjecia...? z góry dziekuje za odpowiedzi bo mam zamiar to robic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
replay14    0

cześć ja już mam założoną sprężarkę oraz zbiornik , jedynym problemem jest zawór sterujący pracą hamulca. Potrzeba zawór hydrauliczno-pneumatyczny. Kombinuję z czego by podeszedł taki zawór. może jakieś rady?? Podobno w niektórych zetorach są takie?? Sprężarkę mam nawet nie wiem z czego, ma smarowanie z własnego oleju który trzeba co jakiś czas kontrolować ,zamontowana jest po lewej stronie na te dziury co są z boku korpusu i poprowadzony pas klinowy na koło pasowe wentylatora, wszystko ok chodzi a zbiornik mam podajże z c-360 z prawej strony przed kabiną . Teraz tylko ten zawór z czegoś dopasować muszę i instalacja gotowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek4    1

Ja mam zrobioną instalacje w swoim MF 690

Sprężarkę mam z lewej strony, założyłem koło z możliwością wyłączenia sprężarki bez zdejmowania paska.

Butle z 60 dałem z tyłu nad wyjściami hydrauliki.

Zawór sterujący również pochodzi od 60 zainstalowałem go pod spodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    50

W zetorach serii 5211-7211 hamulce są hydrauliczne i mają układ pneumatyczny. Nie mam w pobliżu ciągnika ani katalogu i nie mogę sprawdzić. Wydaje mi się, że zawór pneumatyki jest sterowany ciśnieniem płynu z układu hydraulicznego. W sobotę mogę rzucić okiem na instalację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Zawory sobie wstaw od 255. Utnij stare, przyspawaj nowe. Reszta instalacji to pryszcz. Sprężarkę od jakiejś białoruśki dopasujesz, butlę pod drabinkę i załatwione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darko    0

ja sprężarkę wstawiłem od stara 200 a zasilanie oleju z czujnika, powód jest tam kilka zaślepek w bloku (brak wyłańczania)

 

zawór ciśnieniowy od c-330 tłoczek hydrauliczny od c-380 a rurkę połączyłem spawem (inne gwinty) z prawego tłoczka hamulcowego

 

proponuje lepiej oryginalny tłoczek bo są te same gwinty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×