Skocz do zawartości
dzarjan8111

Gdzie po dobry silnik po regeneracji?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
dzarjan8111    5

Interesują mnie namiary solidnych zakładów gdzie mozna dostac silniki po remoncie do zetora 10145 na wschodzie kraju . z góry dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    6

dzarjan8111 POm Augustów robi takowe naprawy

kolega masiew dobrze mówi

jak zrobisz sam to bedziesz wiedziec co masz,mniejsze ryzyko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukaszjarm    4

to kup czesci do turbo i zrob remont i bedziesz mial a jak to jest zetor to pewnie i tak ma tloki do turbo . ja tak mialem i kolega tez bo w czechach do wszystkich zakladaja zestawy do turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

no zetor z czech :) ale mam ten stary typ silnika 8001 a do turbo to masa modyfikacji i własnie sie zastanawiam , chciałem sie dowiedziec ile kosztuje po remoncie zeby przeanalizowac i po to ten post ;)Lukaszjarm a ty masz 8111 i masz pewnie nastepna generacjetego silnika , nie pamietasz moze modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    994

Albo w ZUNMR Ostruda, albo Iława.. ja od bizona kiedys zawoziłęm silnik, a sam troche robiłem na swój koszt, wsilniku i sie zatar, więc zawiźlismy do naprawy, ale to było chyba w 2004... ale słyszałem że za dopłata wymieniaja na silniki z turbo... bo ojciec kiedys planował zamienić silnim od 1224 na ten z turbina.. ale skubany jeszcze ma siłę wiec nie ma zamiany... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100
no zetor z czech :huh: ale mam ten stary typ silnika 8001 a do turbo to masa modyfikacji ...

 

tzn jakich modyfikacji?

Opisz konkretnie co trzeba zrobić między silnikiem z blokiem starego typu a nowego (bez tych klapek z lewej strony), no poza nawierceniem otworku w bloku do smarowania turbiny.

 

zajrzyj tutaj i tutaj

 

oraz

 

tutaj

 

PS: ja jak będę robił w Z10145 remont to zrobię go sam. Różne opinie słyszałem o Iławie i Ostródzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

własnie o to chdzi zeby wiedziec gdzie wiercić, w tych miejscach gdzie nowy typ ma przyłącza? jak patrze na cenniki czyli 7500pln to chyba tez sie sam za to wezme, jeszcze mnie zastanawia czy pompe wtryskową zmienic na tą z korektorem podcisnieniowym ?Nikita_Bennet prosze o porady :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

znajomy na bloku bez turbo, ten starego typu złożył silnik z turbiną.

Nie pamiętam w któym miejscu wiercił pod smarowanie.

Silnik czeka jako zapasowy do ursusiaka lub LKT bo tam były stosowane silniki z zetora/ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
    • Przez SmalcuXD
      Jaki ma być ustawiony luz na zaworach w zetorze 8011 ?
    • Przez Niki1986
      Witajcie,
      Chcę zrobić przegląd swojego zetora i mam takie pytanie, co należy zmienić podczas takiego przeglądu i na co zwrócić uwagę? Olej w silniku, oczyścić filtr(bąk), wymienić olej w skrzyni biegów(czy tam wchodzi 52 litry i jaki olej trzeba kupić gl-4?) i założyć jakieś nowe uszczelki?( wiecie to chyba groszowe sprawy a chcę mięć spokój, czy pasują od c385), zmieniać termostat? Bo nie wiem jak to wygląda po poprzednim właścicielu...
×