Gość domasz

Wskaźnik paliwa w ursus 3512 [połączone]

Polecane posty

Gość domasz   
Gość domasz

Mam w swoim 3512 taki ciekawy przypadek że wskaźnik paliwa nie tyle że ciągle pokazuje 0 ale gdy się do pełna zatankuje to faktycznie pokazuje max ale zaraz potem zaczyna skakać i od razu spada do 0. A jeszcze ten wskaźnik ciśnienia z lewej strony u góry jeszcze mi nie wskazywał nic poza 0 ale podnośnik działa. Czy jest to może wskaźnik ciśnienia powietrza w sprężarce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

wskaźnik paliwa u mnie też tak działa jak u ciebie. Jak był nowy ciągnik to było dobrze.

Ten wskaźnik ciśnienia jest od sprężarki. Jeśli masz odłączoną to nie będzie nic wskazywać


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Jeśli chodzi o wskaźnik paliwa to tez mam podobne problemy w moim 4514. "Zegar" jest ok, ale czujnik w zbiorniku nawala :lol:. Ja juz wymieniłem od 98r trzy i mam już dość ;). Po prostu ten czujnik to totalna lipa. Jego główny mechanizm to takie druciki i po nich "lata" taka płytka. Z tych drucików jest przysyłany impuls do zegara. No i niestety te druciki są tak cienkie, że po jakimś czasie ulegają przetarciu i cały czujnik szlak trafia ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75

u mnie w 3512 przy tym czujniku jest po prostu plastikowy pływak , który oczywiście się zdziurawił nabrał paliwa i zalega sobie na dnie pokazując cały czas 0. kiedyś go zakleiłem ale za jakieś pół roku było to samo. teraz rolę czujnika przejął zwykły patyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość domasz   
Gość domasz
Ten wskaźnik ciśnienia jest od sprężarki. Jeśli masz odłączono to nie będzie nic wskazywać

 

A jak tą sprężarkę włączyć/wyłączyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2
A jak tą sprężarkę włączyć/wyłączyć ?

 

Nieda sie :lol: no chyba że masz agro bisa tam chyba cos zrobili i da sie ja wyłaczać ale to chyba...

 

A co do czujnika w zbiorniku to w jaki sposób go wymontować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

sprężarkę można wyłączyć przez założenie krótszego paska klinowego.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2

A jeżeli będe potrzebował jej to co mam sie bawić w zakładanie paska ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

a do czego mu sprężarka??


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

No jak będzie potrzebował napompać gdzieś powietrza albo będzie zapinął hamulce do przyczepy. Chyba...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2

No przewaznie do przyczepy, jak musisz gdzieś jechać to najpierw poświęcic trzeba 30 min na wymianę paska, no nie wiem według mnie niezbyt to ekonomiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

JA tam w przyczepie hamulców nie używam (a w ciągniku górnego zaczepu) a do pompowania kół mam sprężarkę w garażu. Przy ciągniku urwało się wyjście na wąż do pompowania (można by z wyjścia na przyczepę ale mi jest nie potrzebne). Obecnie sprężarka jest podłączona bo mi pasek pękł i musiałem założyć taki dłużysz ale to się niedługo zmieni (może jutro).


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56
Oryginalnie to chyba powinna być cały czas włączona.

 

Właśnie, nie ma potrzeby jej wyłączania. Ja w 4514 też mam włączoną na stałe i chodzi takl cały czas juz 9 lat - bezawaryjnie :lol:. Najlepiej to zrobić tak aby sprężarka nie pracowała cały czas pod ciśnieniem, tzn. butla nie była pełna. Ja znalazłem starą końcówke węża od przyczepy i podłączyłem ją do ciągnika, przez co powietrze cały czas ucieka sobie i sprężarka pracuje "na luzie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie w mf 255 mam wykręcony zawór do spuszczania wody ze zbiornika i sprężarka ma lekko. Nie można jej odłączyć, bo alternator ma od niej napęd :lol: W C360 jest to lepiej rozwiązane bo sprężarkę włącza się tylko kiedy potrzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

tak to jest z MF 255 tam musi chodzić (chyba że alternator się założy tak jak w 3512 :lol: )


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość domasz   
Gość domasz

a jeżeli mam u siebie długi pasek założony a wskaźnik ciągle pokazuje mi 0?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

a nie leci gdzieś powietrze?? jakaś dziura?? Może rurka od wskaźnika wyleciała koło sprzęgła lub zegara albo wskaźnik jest popsuty. A świeci się ta czerwona lampka (jeśli są kable podłączone do zaworu)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość domasz   
Gość domasz
... A świeci się ta czerwona lampka (jeśli są kable podłączone do zaworu)

a jaka lampka jak przekręce kluczyk to świecą mi się 2 czerwone lampki ale nie moge teraz konkretnie powiedzieć co na nich jest musiałbym to sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość domasz   
Gość domasz

A mam jeszcze takie pytanie z zupełnie innej beczki ale nie będę zakładał nowego postu więc dodam do tego. Z prawej strony koło siedzenia na dole są takie jakby 2 dźwignie jedna służy do podnoszenia podniśnika i jak przesunę ją max do tyłu to mi sie podniesie, na środku jest znaczek ^ na którym podnośnik jest opuszczony ale można jeszcze tą wajche przesunąć do przodu i pozostaje jeszcze jedna wiem że można nią całkowicie wyłączyć podnośnik ale jest jeszcze w niej ten biały zakres. Byłbym wdzięczny żeby ktoś opisał mi działanie i przeznaczenie tych wszystkich dźwigni. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75

ta druga jest do regulacji siłowej a nie do wyłaczania podnośnika.ile masz lat kolego? ,bo chyba nie za dużo.regulacji siłowej używasz podczas pracy z narzędziami pracującymi w ziemi. najpierw podnosisz narzędzie wajchą od podnośnika a następnie opuszczasz tą drugą. nie musisz uzywać wcale tej od podnośnika(na polu). traktor lepiej wykorzystuje moc , nie grzebie się i wogóle lepiej pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

@domasz - temat wątku to: U-3512, Wskaźnik paliwa

i niech tak zostanie.

Na przyszłość utwórz nowy wątek.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majster    0

Nie działa mi wskaźnik poziomu paliwa ale już słyszałem wypowiedzi kilku właścicieli ursusa 3512 i też mieli ten problem .Nie wiem gdzie tkwi problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535
:) ja mam to samo. nie działa kilka lat. podejrzewam pływak ale nie jestem pewien

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arkadinho
      witam! od jakiegoś czasu mam problem z licznikiem motogodzin, zauważyłem że od jakiegoś czasu się zatrzymał i chciałbym to naprawić ale nie wiem jak się do tego zabrać, gdzie ta linka jest puszczona? jeśli ktoś wie od czego muszę zacząć proszę o wskazówki  
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Poszukuję informacji czym najlepiej wygłuszyć kabinę w 3512 Agro. Przy pracy na wyższych obrotach po kabinie roznosi się huk, nie ma tragedii, ale mogło by być ciszej. Po przepatrzeniu starych tematów z AF wiem gdzie trzeba wygłuszać, ale nadal nie wiem co jest najbardziej skuteczne. W internecie do wyboru są maty bitumiczne, butylowe, kauczukowe itp, ale opinie na ich temat są różne bo to maty do wyciszania samochodów. Wiem że też wełna szklana pomaga. Na YT znalazłem film gdzie był Ursus 4512 z taką samą kabiną i była dosyć dobrze wyciszona więc napewno da się to zrobić,ale nie wiadomo czym. Odrazu poinformuję że nauszniki nie zdają egzaminu bo noszę okulary i nauszniki strasznie mi je dogniatają do głowy co jest niewygodne już po niedługim czasie.  Potrzebuje informacji co jest najlepszym materiałem do wygłuszania.
      Zdj dla uwagi żeby było wiadomo co jaka kabinę  chodzi.

    • Przez UltraMario
      Dzień dobry, 
      Przekopałem tematy ale jeszcze nikt o to nie pytał. 
      Czy ktoś wie gdzie kupić przednie błotniki że stelażami do 4514? W Agromie Kraków i w Miechowie nie ma. 
       
      Ewentualnie, jakich wymiarów plastikowe błotniki kupić, aby pasowały na koło rozmiaru 12.4 R24? (przyjechał z Wysp na takich kołach) 
      Jeżeli ktoś robił sam stelaże to prosiłbym o fotki, jak mają wyglądać bo wtedy będę myślał o zakupie plastikowych lub metalowych z gumą
       
      Pozdrawiam
    • Przez patrk4512
      Witam. Kupiłem swojego 4512 z wyjętą nagrzewnica i uciętymi węzami, a ponieważ właśnie przyszła mi nowa to potrzebuje informacji skąd dokładnie te węże wychodzą i którędy one dochodzą do nagrzewnicy. 
    • Przez Kobra66
      Witam! Czy ktoś się orjętuje gdzie można kupić plastikowe elementy błotników tylnych do 4514 z kabiną koja smolniki, dodam że koja tego nie sprzedaje i nie potrafi powiedzieć z kąd to brali do tych kabin. Liczę na pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj