Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
NH8670

John Deere 6630 czy John Deere 6630 Premium

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
NH8670    0

Mam New Hollanda 8670,Ursusa C-385 A i Ursus C-362 planuje sprzedać te ursusy.Chce kupić na PROW JAŚKA 130 koni powinni mi przyznać.Chce nowego nie jestem pewien na jak długo ma gwarancje ale chyba na 18 miesięcy czy da rade obrobić 29 ha bez popsucia się??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Nawet jesli Ci przyznaja, to z 29 ha nie zamortyzujesz kupna serii premium. Comfort to takze bardzo przyzwoity ciagnik. TLS zawsze sobie mozesz dobrac. A z całej reszty udogodnień Premium i tak zapewne nie skorzystasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

NH8670    0

Mój wujek miał 16 HA i chcieli mu przyznać 80 koni ale spytał się gdzie jest szef pogadał z szefem i dali mu 100 km.

 

Wyjaśnij mi co to TLS i czemu nie skorzystam z tego COMFORT??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

TLS jest to resorowana przednie oś - jedziesz wtedy jak samochodem. Poza tym jakas promocja jest że TLS kosztuje grosze teraz a to świetna sprawa jest. JD masz w 3 wersjach - classic, comfort oraz premium. Chodzi o to że comfort to już przyzwoita wersja, a pełnych możliwości serii premium możesz nie wykorzystać bo jest tam np monitor wydajności itp a za różnicę ceny między comfortem a premiumem możesz jakieś maszyny kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NH8670    0

Ej a jak duża jest ta różnica i co byś mi radził bo widze że jestes kompetentny i wogóle opcykany bo to że amartyzowana kabina to w jakiej klasie który radzisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Comfort to jest silnik w technologii dwuzaworowej a Premium w 4-ro!!! Różnica pomiędzy nim w spalaniu będzie bardzo duża. Zdecydowanie Premium

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Nie znam sie dokładnie na JD. Niech się wypowiedzą ci co się lepiej znają. Generalnie w ciągniku masz 3 rzeczy wpływające na komfort jazdy - fotel pneumatyczny, amortyzacja kabiny i amortyzacja przedniej osi. Każda z tych rzeczy dużo daje a wszystkie razem to już naprawdę wygodnie jest. Fotel pneumatyczny teraz większość ciągników ma ( oprócz mniejszych ciągnikow i np zetora, nh najmniejszych, pronarów). Ale JD ma fotel pneumatyczny, a kabinę amortyzowaną ma chyba w standardzie a mowiłem że na miękką oś jest promocja jakaś, niestety szczegółów nie znam. Generalnie większość egzeplarzy serii premium ma miękką oś, w classicu nie wiem czy to jest dostępne ale wersje Comfort można doposażyć w ten tls.

Mam nh z miękką osią i miękką kabiną, oraz dwa nh tylko z miękką kabina ( ale i tak twardsza amortyzacja niż w nowym), wszystkie maja fotel pneumatyczny, ale komfort jazdy tym z miękką osią jest naprawdę nieporównywalny z tym bez.

No taki nowy ciągnik na tych hektarach to powinien długo pochodzić bez awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NH8670    0

A jak oceniasz NH takie 130 km droższe są od john deere a i wydaje mi się ż john deere to chyba to samo co MCcormick ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Nh tańszy od JD powinien być, to zależy od wyposażenia, bo nh T6000 z serii Power Command z różnymi dodatkami może być droższy od JD tej samej mocy ale w podstawowym wyposażeniu. Tak się składa że mam nowego NH T6070 plus 141 koni, i ciągnik bardzo dobrze się sprawuje od wiosny nabił 1500 godzin bez awarii żadnej. Co do spalania zabardzo się nie wypowiem bo nic to Ci nie da bo on chodzi ze specjalistycznym sprzętem - nie chodzi typowo w pługu agregacie itp. Zresztą akurat u nas w gospodarstwie koszt paliwa ma mały udział procentowy w całym koszcie produkcji. W nh o mocy 117-140 koni o 6 cylindrach masz 3 wersje wyposażenia i 3 lub 4 skrzynie biegów do wyboru ( nie wiem dokładnie z którymi modelami jest oferowana najprostsza skrzynia)

 

NH to Case, a JD to JD mają własne silniki skrzynie itp. A McCormik to taka firma która ma mały udział u nas w rynku, kiedyś McCormik miał jakieś powiązania z Case, ale teraz Case działa razem z NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

Comfort to jest silnik w technologii dwuzaworowej a Premium w 4-ro!!! Różnica pomiędzy nim w spalaniu będzie bardzo duża. Zdecydowanie Premium

tak na 29 ha to roznica bedzie taka duza, ze moze to wyjdzie za...

... 30 lat?


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Krótko zwięźle i na temat , premium jest zdecydowanie lepszym ciągnikiem od comfort-a głównie chodzi mi o silnik a nie jakieś telewizorki w kabinie ;) . Jeśli Cię stać na premium to bierz premium i tyle , dopłate do premium sobie podziel bo bierzesz na zwrot czyli wyniesie cie połowę ceny.


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    1

Ludzie usłyszą Premium i odrazu że najlepszy.

Róznica w cenie między Comfort i Premium to chyba w okolicach 40tyś zł netto. Za to można kupić przyczepę albo pług.

Ciekaw jestem ile dokłądnie wynosi ta różnica w spalaniu bo ktoś to tu pisał ale niema pojęcia ile.

ciekaw jestem kiedy ta różnica się zwróci na 29ha? Chyba po 100latach.

 

Jeśli chodzi o wyposażenie Comforta to jest to seria 6020 Premium, więc czy ja wiem czy to tak ubogo?

Jest silnik 2zaworowy i może coś mniej pali (ale ile dokładnie bo może pali tak naprawdę mniej) w serwisie JD mówią że ten 2zaworowy jest mniej wrażliwy na słabe paliwo które może czasem sie trafić, Premium ma recyrkulację spalin i jest może i oszczędniejszy oraz mniej zatruwa powietrze ale jest tez mułowaty, 2zaworowy szybciej reaguje na gaz.

 

Druga różnica to monitor od komputera - jestem ciekaw w czym to przyspiesza pracę.

Trzecia różnica to wygląd kabiny, z zewnątrz jest przednia szyba całościowa, a w comforcie dzielona na 3 części, tylko że łączenie szyb jest na wprost błotników więc w czym to przeszkadza, za to w razie zbicia szyby ta od Premium kosztuje więcej.

Premium ma po 4 światła na kabinie z tyłu i przodu, a comfort po 2, tylko że lamby w razie potrzeby można dokupić, a na 29ha to i tak takim traktorem można obrobic do południa więc po co mu lampy?

w środku jest inny wygląd zegarz za kierownica i konsoli po prawej - w czym to przyspiesza pracę albo obniz koszty, chodzi tylko o wygląd.

Za to wyszystko ludzie pałcą po 40tyś więcej i tak naprawde nie mają nic potrzebnego bo zabulą za ciągnik i niestać ich już na szersze opony, przedni tuz, większy bak, miękką oś, albo porządny pług i orzą pługami unijnymi.

Takich przykładów na agrofoto jest mnóstwo - goły premium i najtańsze maszyny. Dla mnie to śmiech na sali.

 

Do comforta można dokupić i miękką oś i większy bak i szersze opony czego w standardzie Premium też niema. Więc ja bym na taki areał kupił comforta i dokupił to co tak naprawdę potrzebuję i jeszcze by starczyło dołożyć do lepszych maszyn.

Premium to jest dobry na ponad 200ha gdzie naprawdę ładnych parę godzin sie robi na ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Premium ma standardowo mocniejszy podnośnik, wydajniejszą hydraulikę. ;) Po części zgadzam się z @markiemgizo. Jak się dobierze opcje do Comforta to wychodzi na to, że korzystniej kupić Premium. Gdzieś już pisałem, że jak komuś zależy na cenie weźmie Classica. Temu, któremu zależy na wyposażeniu, ale nie będzie bił dużo godzin, to weźmie Comfrota. Premium wybiorą Ci, którzy "tłuką" godziny i spędzają połowę życia w ciągniku. biggrin.gif W naszym przypadku nie ma wyboru, jest "only Premium", ale to raczej nie ten segment. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    1

Bobek nie wiem co do podnosnika ale hydraulika jest już taka sam w oku modelach (110l) wczesniej było chyba 8Xl w comforcie.

 

I pewnie się zgodzisz że Premium to tak naprawdę dosyć goły ciagnik i kilka rzeczy i tak trzeba dokupić.

Mi wycenili 6830 comfort + dodatkowe wyposażenie drożej niż standardowy 6930 Premium. ale przynajmniej wiem że płacę za to co chcę, a nie za newiadomo co i nadal nic tam niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@marekgizo JD podchodzi indywidualnie do klienta i ciągnik szyjesz na miarę. ;) Nie pchają wszystkiego czego się da. tongue.gif Każdy ma swoją strategie wyboru i dla jednego Premium to pchanie kasy w niepotrzebna elektronikę, a dla innego CommandCenter będzie ułatwieniem w dogadaniu się z maszyną. smile.gif Masz mocniejszy podnośnik w Comforcie? Jako ciągnik pomocniczy wziąłbym Comforta albo jakąś inną markę, jako konia do pracy to Premium. tongue.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NH8670    0

Panowie powiem tak jak bym kupił John Deere to jakon by miał gwarancje np na 18 miesięcy nie wiem jak jest z gwarancją to on by orał siał i wszystko robił a holland by stał a potem to inna sprawa troche NH i troche JD ja planuje kupić jeszcze pare ha około 25 Ale jak ja go kupić to odrazu z pługiem bo ja mam taki do d*py że wtyt zaczepić ale nie stety muszą pujść ursusy spzedam pług agregat gruber mam z rolmako zapotrzebowaniu mocy 150 ale JD pójdzie musi heh.Ale u mnie jes taki problem zę autostrada będzie lecieć i ziemie wykupją i kasa będzie ale mi dom rozwalą bo jest blisko i odszkodowanie.I można kupić wtedy i będę miał gospodare na 80 HA he.Tylko tak szybko zmienia się pogoda że trzeba być szybkim w polu bo deszcze bo to po sramto i trzeba za***rdalać heh.POZDRO I DZIENKS ALE PISZCIE DALEJ.

 

oDEMNIE WYKUPIĄ OKOŁO 5 ha a na autostrade to wybulą kasy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Jako ciągnik pomocniczy wziąłbym Comforta albo jakąś inną markę, jako konia do pracy to Premium. tongue.gif

U nas pomocnik wiecej nastuka godzin niż główny, z perspektywy czasu wolałbym wypasionego pomocnika.


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
oDEMNIE WYKUPIĄ OKOŁO 5 ha a na autostrade to wybulą kasy

Ta szczególnie jak dowiesz się o ustawie wywłaszczeniowej ;) jak umiesz przedstawić odbre argumenty aleczego tyle kasy a nie mniej to w sądzie dostaniesz sporo jak nie to cena z ARiMR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

jeśli chodzi o skrzynie w JD kolego yarecki12 to bezstopniowych ma 3 modele... 2 różne całkowicie od siebie modele w 7000 i 8000 sa produkcji JD a w serii 6000 to ZF taka sama ja w DF TTV ;) do końca sami nie wiedzą która jest dobra :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    77

Comfort to jest silnik w technologii dwuzaworowej a Premium w 4-ro!!! Różnica pomiędzy nim w spalaniu będzie bardzo duża. Zdecydowanie Premium

Na jakiej podstawie tak twierdzisz?Jestem zainteresowany JD6630 i sprzedawca mówił co innego. Do YARECKI:amortyzacja kabiny tylko w premium i tylko za dopłatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrass
      Witam ma do wyboru dwa ciagniki , ciagnik bedzie pracowal przy turze w wekszosci czasu. Nh mam  okazje kupic za 185 netto a Jd za 220tys, warto doplacac 35 tys?
    • Przez Farmer4255
      Zamierzam niedługo kupić używany ciągnik. Troche czytałem na temat tych ciągników i rozmawiałem z właścicielami, ale chciałbym żebyście i wy mi doradzili. Jakie macie zdania na temat Case MX 120 czy Fendt Favorit 512 lub ich serii. 
    • Przez pawelkarczewski
      Witam Wszystkich, Chciałbym zaczerpnąć informacji na temat ciągników do 100KM, planuje zakup ciągnika lecz zupełnie nie wiem jaką markę wybrać w tym przedziale mocy, jedyne jaka marka mnie nie interesuje to Fendt I JD, reszta może być. I tak wstępnie myślę nad Steyr lub Valtra. Mogę liczyć na waszą pomoc i konkretne informacje poparte praktyką i doświadczeniem?
      Dodam tylko że cena to drugorzędna sprawa
    • Przez xdx
      co sadzicie o ciągniku solis 60 
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
×