wojtek93

Opinie na temat ciągników renault ares

Polecane posty

Yamahar1    0

Czesc. Sam szukam ARESA 710. Ludzie je chwala za komfort użytkowania 0 Dobry egzemplasz trudno w rozsadnej cenie. Jak myslicie jaki stan MOTOGODZIN mozna jeszcze brac pod uwage?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kendzior15    87

panowie a czy wersje z mechanicznymi rewersami mają sprzęgło mokre ? bo w moim jest elektor-hydrauliczny i jest mokre sprzęgło włąśnie chcałbym taką renówke z turem (540, 550) bo temisy cergosy i celtisy ajkoś mi nie podpadają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    21

w aresach sprzęgło mają mokre załączane hydraulcznie lub el. hydr. Słabym punktem w Temisach jest silnik iveco, widziałem już cztery ok. 5000-7000 mtg z silnikiem do remontu. cergos tak jak ares ma silnik jd.

 

celtis to już chyba class. Były jeszcze ceres, te z x tj. 65-95X miały silniki MWM jedynie ceres 75X miał perkinsa, pozostałe modele 310-340 i 325-355 to jd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Moza znacie kogos sprawdzonego, zaufanego, uczciwego, godnego polecenia co sprzedaje renault?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

 

Wygląda dobrze, ciekawe ile ma mth.

 

Dzwoniłem do właściciela mówi że 6000 ale wg niego ma raczej więcej. Opony miał juz wymieniane na nowe jakis czas temu co najmniej 3 lata bo tyle ma go obecny właściciel. Obecny włąściciel wymieniał również jakiś moduł elektroniczny od podnośnika jak go kupił był z nim jakiś problem. Pojadę go obejrzeć jak by był cofnięty zegar z 1000 to pół biedy ale jak jest z 10000 to lipa. Da się to jakoś zweryfikować?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildagro12    6

ceres z X mialy juz silniki Johna, bez oznaczenia X byly na MWM http://www.tractorda...-85-engine.html

 

Mam Ceresa 95X i ma on silnik MWM-a.

Ceresy produkowane w latach 1993-1995 miały silnik MWM, jednocześnie produkowane w latach 1994-1998 miały silnik Johna.

Przypuszczam, że w ciągniku z oznaczeniem X półbieg zmienia się pod obciążeniem (elekrtohudraulicznie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

 

Dzwoniłem do właściciela mówi że 6000 ale wg niego ma raczej więcej. Opony miał juz wymieniane na nowe jakis czas temu co najmniej 3 lata bo tyle ma go obecny właściciel. Obecny włąściciel wymieniał również jakiś moduł elektroniczny od podnośnika jak go kupił był z nim jakiś problem. Pojadę go obejrzeć jak by był cofnięty zegar z 1000 to pół biedy ale jak jest z 10000 to lipa. Da się to jakoś zweryfikować?

Szczegóły które zdradzają przebieg ( w tym przypadku nie zbyt duży) to; koła nie malowane, tylne nadstawki błotników,zaślepki żółte, czerwone na hydraulice, cała guma na lewarku biegów,gumowa osłona na panelu podnośnika. Nie widać siedzenia i pedału sprzęgła, gdy by siedzenie było fabryczne a pedał nie wiele zdarty to przebieg na pewno po niżej 10k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Szczegóły które zdradzają przebieg ( w tym przypadku nie zbyt duży) to; koła nie malowane, tylne nadstawki błotników,zaślepki żółte, czerwone na hydraulice, cała guma na lewarku biegów,gumowa osłona na panelu podnośnika. Nie widać siedzenia i pedału sprzęgła, gdy by siedzenie było fabryczne a pedał nie wiele zdarty to przebieg na pewno po niżej 10k.

 

Kolego masz może instrukcje obsługi do aresa 550? Wiedział bym co sprawdzic i jak przy oględzinach. Właściciel wyslał mi więcej zdj i wygląda ciągnik na naprawdę zadbany, nie ma jakiś dziur w tapicerce, wszędzie schludnie, nic nie porwane.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Od jakich MF byly montowane skrzynie w aresach 550 i 556


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    7

Ares 825rz to najlepszy ciągnik jakim jeździłem a miałem do czynienia z wieloma markami i modelami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kriss38    0

Witam proszę o pomoc w moim aresie 816rz nie działa wspomaganie co może być za przyczyną .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prosiak88    0

Witam planuję kupić ciągnik Renault Ares 620 Rz z 2000 roku. Mam pytanie czy warto kupić czy szukać coś innego ? Jakie spalanie i awaryjność, interesuje mnie skrzynia i podnośnik.

Z góry dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
instas    21

Ja posiadam aresa 640. Ma on taki silnik jak 620 tylko ma dołożoną turbinę i ma 130km a nie jak 620 110km. Spalanie w transporcie (ładunek 8t.) ok 50km ok 1,5 godz 16-17l, z agregatem biernym 3m. 2,3ha ok 13-14l. Za ciężko z nim nie miał ale latałem na wyższych biegach II-2 i II-3 a nawet czasami II-4 z prędkością 14-16km/h, jak jechałem szybciej to już proch za mną zostawał. Skrzynia jak narazie chodzi bardzo ładnie, szarpie mi jedynie sprzęgło przy cofaniu na tz. półsprzęgle. Bardzo wygodny i intuicyjny podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7958

Witam.

Szukam opinii na temat Aresa 610, 620 i 630, wiem ze silnik jest Johna, wiec z nim nie powinno byc problemu, chodzi mi glownie o skrzynie i hydraulike , ktora podobno jest zaadaptowana z MFa i takze o EHR, jak to sie sprawuje ? Sa wersje na rewersie mechanicznym i elektrohydraulicznym, co lepsze ? Szukam czegos ok. 110-120 koni do orki,agregatu i prasy rolki. Jak u nich jest z uciagiem, dostepem do czesci i czy warto isc w taki ciagnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

Ja mam Aresa 550 (95KM), posiadam w nim rewers elektrohydrauliczny i z tym jest lepszy od mechanicznego że jest po prostu wygodniejszy, przy mniejszych prędkościach można kierunek jazdy zmieniać bez użycia sprzęgła. EHR też dobre rozwiązanie, bo wszystko jest pod ręką i podnosisz, opuszczasz narzędzia za pomocą przełącznika i możesz ustalać minimalną, max wysokość podnoszenia (opuszczania). Uciąg według mnie bardzo dobry, mam ziemię 3,4 klasy miejscami glina i w 4-skibowym obrotowym idzie bez problemu. Z częściami większego problemu nie ma, bo w internecie jest kilka stron, tylko że muszą najpierw daną część zamówić. Poza tym te ciągniki mają bardzo duży udźwig podnośnika, ponad 8 ton. Kabina jest dobrze wyciszona, przy orce usłyszysz jak telefon dzwoni :). Ogólnie polecam ci ten ciągnik, sam nie mam dużo hektarów, ale chciałem coś wygodniejszego od c-360 :D , a nowy kupować to trochę było bez sensu, więc ten to bardzo dobre rozwiązanie, tym bardziej że komfort jest praktycznie taki sam jak w jakimś New Hollandzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Rowniez mam 550 od niedawna, traktor bardzo komfortowy. Ja zawsze szukam maszyny z bogatym wyposarzeniem bo to mocno podnosi komfort pracy, a jak ma sie popsuc to i tak sie popsuje. Nie kupuj na hura, ja traktora szukalem rok czasu.

@michal7536 mam takie same ziemie ale plug 3 skiby 45cm i orze nim jedynka i 2 polbieg, na 3 juz sie dusi. Predkosc 7-8 km/h. Tez sie zastanawialem nad dolozeniem 4 skiby ale chyba nie ma sensu.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

To długo szukałeś :) Mi się udało od razu znaleźć i to niedaleko bo 30km od domu i jak na razie tylko pompa wody była wymieniana.

Co do pługa to ja mam 4 skibowy, ale 40cm i tak samo 3 półbieg to rzadko włączam bo ciężko ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7958

ciagnik bedzie szukany i kupowany skrupulatnie ale chyba bedzie jednak cos z innej stajni, choc to zalezy co ładnego i dobrego sie trafi, dzieki panowie za wyrazenie swoich opini :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam chciałbym zapytać czy ktoś posiada schemat lub lub opis elektroniki przy liczniku i sterowniku ehr

 


słuchajcie jeszcze jedno jak orałem na 4 połówce i na zającu dojechałem do końca i tak juz zostało nie moge przełączyc ani półbiegów ani z zająca na żółwia reno ares 630

 


i jak pószcze sprzęgło to giną cyferki na wyświtlaczu z półbiegami a przy wciśniętym pojawia sie stop kontrolka z akumulatorem z tym piorunkiem i pika czy to może cos elektroniką

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj