wojtek93

Opinie na temat ciągników renault ares

Polecane posty

rafa007    5

modelu nie mam konkretnie wybranego coś tak 100 110km raczej na cztery gary będzie taniej w pracy w roczniku 95+ i do 60tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w ciezkiej pracy taniej nie bedzie, w transporcie oczywiscie 4 cyl. spali mniej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

pamiętaj że turbina swoje ma swoje prawa

a powiem tak - jesienią woziłem zboże do kolegi 2 transporty zestaw hl 8t+12 samochodowa na podwójnych kołach waga brutto 26 ton trasa 25 km w 1stronę = 100 km spalanie ok 28 l łącznie renia 12.54 myślę ze nie dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

norma dla silnika MWM

6cyl bez turbo spali w bardzo ciezkiej pracy 12l/h, srednie spalanie 8-10


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

powiem ci tak u mnie średnia to ok 7l a w b. ciężkiej pracy 10l bo w agregacie aktywnym 3 m lely +siewnik 8l/ha orka 180cm szer 12/ha razówka ziemia III i IV KLASA mozaika i górki

Edytowano przez misiek38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafa007    5

tak mi się zdaje że jeśli ostro nie pocisnąć i nie katować 4garów to jednak można spalić mniej niż 6garowym. z drugiej strony kultura pracy i duży moment by nie zaszkodziły. zakładam że szukam 4 ale jeśli trafiła by się ładna maszyna na 6 również brał bym ją pod uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

powiem tak jeśli w grę wchodzi orka to nie myśl o 4 garach

- 4 się kupuje jako 2 ciągnik

i nie ma znaczenia czy 15 ha czy 30 ha

a cena praktycznie ta sama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

zakładam że szukam 4 ale jeśli trafiła by się ładna maszyna na 6 również brał bym ją pod uwagę.

 

Z 6-stek proponuje Aresa 610 jest to mały JOHN 5,9 l poj. 100 km bez turbiny z małym apetytem na paliwo, praktycznie to samo co Ares 550 4-rka turbo 95-100 km 4,5 l poj. Różnica typowa jak między 6 a 4, 4-ka krótsza zwrotniejsza 6-ka lepsza do orki i uprawy.

Ares 620 to duży JOHN 6,8 l poj. bez turbo 110 km, ten w lekkich pracach już nie tak oszczędny.

Z mojego doświadczenia powiem tak że im ciągnik lepiej wyposażony np; skrzynia 32/32 rewers EH, klima, EHR, itp to apetyt na paliwo większy (nic nie działa za darmo). Teraz bym się nie wrócił z Aresa do U-1014 za minimalne oszczędności w paliwie. Tobie również proponuje poszukać ciągnika z klimą, jest nieoceniona latem, przy żniwach, kto doświadczył ten potwierdzi.

 

Ale się rozpisałem w nowym roku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
schagerl    0

A co myślicie o przebiegach w aresie... Ma ktos może 8000mhg?? Mam do wyboru 2 aresy oba z Francji 540rx 6700mtg z ksiażka serwisową i 550rx 8000mtg. Oba w tej samej cenie, orginalna farba,śruby nie ruszane itp.. Ile mniej więcej mtg mogą wytrzymać skrzynie bo o silnik to się raczej nie powienem się martwić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

6-8 tyś mth to dopiero połowa życia, większości ciągników w ogłoszeniach liczniki idą drugi raz (elektroniczny licznik idzie do 9999 mth. i zaczyna od zera). Jak masz udokumentowane 6700 mth to możesz brać w ciemno, sam kupiłem takiego co miał 6100 mth to wygląd ma taki że wielu myślało że nowy kupiłem, wygląd mówi więcej niż książeczka, zobacz ciągniki w okolicy które były kupowane kilka lat temu na SAPARD lub inny program, teraz mają po kilka tys. mth i wyglądaja jak by były kupione pół roku temu. Jeżeli 10 letni ciągnik był malowany, jest pordzewiały ,ma podarte siedzenie lub wymienione to zegar mu idzie drugi raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Ares 836RZ jak zapalam na mrozie to migają mi 2 półbiegi 1 i 4 co jest tego przyczyną

 

au mnie w ares 735 jest tak samo, nie ważne na jakim półbiegu był zgaszony. ale trochę po pracuje i już wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Wygląda na oryginalny przebieg, mimo tura, w kabinie wygląda całkiem nieźle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekzdr    0

a co mozesz powiedzieć na temat ehr i rewersu elektro-hydraulicznego. Czy moze szukac ciagnika prostego bez elektroniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nie chce Cie zniechecac, ale kilku uzytkownikow na forum mialo problemy z tym rewersem, poszukaj na kolejnych stronach

jesli masz jakiegos znajomego machanika, ktory sie na tym zna to czemu nie

ja uwazam ze im mniej bajerow, tym mniej opcji ze sie cos popsuje


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

Dzięki za odpowiedz. Moze jest ktoś z oklic i moze cos powiedziec na temat sprzdawcy np. czy ciagniki maja orginalne przebigi, nie są malowane itp. Bardzo prosze o odpowiedz http://otomoto.pl/re...tx-A214846.html

znam dobrego handlarza w pow złotowskim pewny na 99%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zukasz    4

nie ma co sie obawiac rewersu elektrohydraulicznego, w skrzyni jest koszyk z tarczkami, ktore pod wplywem cisnienia sie zaciskaja, w razie co wymienia sie tarczki, koszt okolo 400 zl jednej, chyba jest ich 4, i jedzie sie dalej, szczerze polecam wersje RZ nie ma chyba wygodniejszych kabin, cos pieknego, ogolnie ciagniki bardzo fajne w niewygorowanej cenie. fendta czy john deera za te pieniedze sie nie uswiadczy, chyba ze takiego powyzej 10 000h a takich pelno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj