Zaloguj się, aby obserwować  
Daniel0214

POL-MOT

Polecane posty

Daniel0214    0

Co sądzicie o ciągnikach POL-MOT serii H ? Moze ktos juz posiada jeden z trzech ciagnikow tej serii ?? Jesli tak to prosze o opinie na ich temat i czy byly jakies awarie i po ilu moto-godzinach ? Gdyż zastanawiam sie czy warto kupić ten ciągnik czy lepiej jakiegos zetora 85 ?? Moze mi podpowiecie :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tym ciągnikiem to pewnie nie wiele osób miało styczność bo to nowość i niewiele jest ludzi którzy go posiadają. Wiadomo że ma silnik perkins 4 turbo, skrzynię 40km z rewersem mechanicznym, udźwig podnośnika 3700kg, masa bez obciążników ok.4300kg. No i jak dla mnie ma taki trochę kosmiczny wygląd. :blink:


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy84    28

jeździłem nim na pokazach w Szepietowie hmmmmmm taki śmieszny ciągniczek deko przód na mój gust za lekki ale pamiętam że cena nie była wywindowana nio i skrzynię ma podobno jak Valtra A ogólnie fajnie sie nim jeździło ale to tylko 2 godziny jazdy były

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

ja tez bylem zainteresowany takim ciagnikiem i pytalem sie mechanika z serwisu co o nich sadzi to powiedzial ze ogolnie to sa dobre ciagniki tylko sprzeglo maja slabe ale mowil ze jak bedzie do lzejszych prac to powinien byc ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JEDREK    22

ja smigalem tym polmotem z miesiadz temu i powiem ze fajny ciagniczek najlepszea to w mim jest ta skrzynia super sie nia obslogoje. to niejest skrzynia z valtry tylko to wzasadzie jest valtra tylko ze ma kabine polska i maska a tak to to samo co valtra i jak zamierzasz kupic z turem to jest idealny przez te okno dachoew wszystko ladnie widac jak tura do gory podniesiesz. no i wyposazenie ma fajne klima w standardzie itd ja bym go kupil osobiscie. :blink:


ursus 360 ursus 385 i Fortschritt 323A górą!!!!!!!!!!:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy84    28

Pisałem że to coś na podobie Valtry moze starego Valmetu ale spoko ciągnik nio sprzęgło też mi mówili ale cos tam miało być w planach że je wzmocnili

ciągnik dość oszczędny z tego co mi mowili pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalk123    0

Valtra serii-A ma silnik sisu a nie perkinsa ,a reszta poza kabiną i maską to podobno to samo tylko że niby Pol-MOT jest wyprodukowany w turcji, to jak niby na tej samej lini co Valtra ? Valtra-A wedłóg przedstawicieli Valtry w Finlandii produkują(kto ich wie kto mówi prawde ).meble w polsce produkuje a niemieckie etykiety i zertyfikaty daje i made in deutschland ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

no fajne ciągniczki, niedaleko mnie mają Fotona, a to chyba to samo co Pol-Mot i Foton ładnie śmiga z turem i innymi maszynami ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Foton może tylko silnik ma podobny i nic więcej.

Foton to konstrukcja chińska z silnikiem Perkins euro II a Pol-Mot H to konstrukcja na podwoziu Hema [licencja Valtry] i silniku Perkins euro III

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeno    13

Nawet fajny ciągnik ale chyba bym go nie kupił bo

-co będzie za 10 lat z częściami jak by to upadł jak foton którego nie produkują

 

Kiedyś warfama też wypuściła ciągnik chyba farmot ale raczej to dobrej sławy nie miało(psuło się, brak części, nie dało się sprzedać)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

a foton upadł?

Myślę że nie - poprostu zle się sprzedawały i tyle stąd decyzja o zaprzestaniu sprzedaży i tyle.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj