rafczyk

Deutz Fahr Agrofarm 420

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jaro30    11

Skrzynia wytrzyma jeżeli bedzie odpowiednio eksploatowana czyli oleje filtry zmiana biegów .A jle wytrzyma to zalerzy właśnie od tych czynników a takrze w jakich warunkach pracuje ciągnik można naprawiać przy 1000mtg ale zarówno może być to i 10 000tyś Jest kilka rodzaii,ja mam 4*5 czyli 20 do przodu i to samo w tył.A wogóle to sporo jest tych przekładni jest i rewers elektrohidrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

a ile mtg już ma Twój agrofarm? Jakie według Ciebie wyposarzenie dodatkowe warto dobrać a na jakie szkoda wydawać pieniędzy

miałby pracować głównie przy talerzówce, pługach, beczkowozie, prasie i kosiarce, transporcie a także przy drobniejszych pracach w gospodarstwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Mój to Agroplus ale to jest to samo co agrofarm.Ja mam 4500 mtg .Jako wyposażenie to szersze opony polecał bym rewers elektrohidrauliczny,klime ale to wedle uznania.Ja w swoim mam skrzynie 20 na 20 żadnych połówek wszystko mechaniczne .Ciągnik naprawde zwinny i mało pali w granicach 7 l na mtg.Przyjemny w jeżdzie.A jeżeli chodzi o ceny napraw i części to nie są tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

Właśnie z tymi cenami napraw to najgorzej w tych zachodnich ciągnikach . . . a co już u Ciebie wysiadło, co było naprawiane i jaki był koszt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

W sumie to nic poza przewodem paliwowym który ma niecały metr długości a kosztuje koło 500 zł,ale dałem do zakucia i kosztowało 50 zł .wymiana filtrów czyli 3 * hidraulika po 100zł każdy filtr od elektrozaworów 200zł paliwo i olej niecałe 200zł filtr powietrza 200zł zamiennik bo orginał to 400zł.Wysiad elektrozawór od blokady mostów koszt niecałe 600zł,amortyzator szyby tylnej koszt100zł założyłem od zetora po 35zł sztuka.TO na tyle by było co do awrii i cen materiałów eksploatacyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

W sumie to nic poza przewodem paliwowym który ma niecały metr długości a kosztuje koło 500 zł,ale dałem do zakucia i kosztowało 50 zł .wymiana filtrów czyli 3 * hidraulika po 100zł każdy filtr od elektrozaworów 200zł paliwo i olej niecałe 200zł filtr powietrza 200zł zamiennik bo orginał to 400zł.Wysiad elektrozawór od blokady mostów koszt niecałe 600zł,amortyzator szyby tylnej koszt100zł założyłem od zetora po 35zł sztuka.TO na tyle by było co do awrii i cen materiałów eksploatacyjnych.

 

To naprawdę te ceny są wysokie i to takich drobiazgów a co mówić o poważniejszych remontach. i filtry strasznie drogie. . .ciągnik kupić to nie sztuka gorzej jak potem jego eksploatacja droga. . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

No niestety ceny są wysokie.Kupując taki ciągnik trzeba rozwarzyć za i przeciw.Porównując ceny części od zetora to dzień a noc bo kupowałem np. filtr paliwa i oleju i zapłaciłem niecałe 30zł więc różnica jest.DF nadrabia niskim spalaniem ,pali połowe co zetor.Co byś nie kupił to i tak będziesz potem żałował że lepszy ten albo tamten. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

No właśnie. A Ty jaki ciągnik byś mi radził tak 85-100km. z zachodnich marek, żeby był ekonomiczny jak DF a ceny części takie jak do mtz zetora itp.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franec    0

Raczej nie znajdziesz. Ja mam inne pytanie , czy jet jakaś marka która oferuje gwarancję na okres dłuższy niż 1 rok? Kupując pralkę za 1000 zł dostałem gwarancję na 5 lat, a za sprzęt warty co najmniej 150 tys otrzymuję rok gwarancji, przecież to nie normalne. Co do wymiany olejów i filtrów, osobiście uważam że czasami lepiej zapłacić trochę więcej i mieć czym konkretnie pracować. Z czasem na pewno pojawią się tańsze zamienniki. Trochę mnie ten przewód za 500 zł zastanawia, chociaż w JD pękła mi linka sprzęgła w serwisie zaśpiewali 420 zł a z ojcem przerobiliśmy linkę samochodową za 15 zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

Nom z tą gwarancją to 12 góra 24 miesiące dają gwarancji na ciągniki. z dłuższym okresem się nie spotkałem. a np na nowe pługi kvernelandy to 2 lata na pług a 5 lat na ramę główna, ale to tylko pług . . . zero elektroniki, hydrauliki, przekładni itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Tak jak napisał FRANEC nie znajdziesz.Ja osobiście zastanowił bym się nad nowym URSUSEM 8024 silnik PERKINS 110km cena też niezła bo 160 brutto rewers eh jest.Było ogłoszenie na allegro nawet tego ciągnika z wyglądu ładny.Jeszcze zostaje zetor bo jego naprawy będą tańsze ale spalanie większe w porównaniu do DF. Ale jak byś pojeżdził tym i tym napewno wybrał byś DF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

A czy dlugosc gwarnacji do kwestia dilera z osobno? Bo u jednego na DFa Agrofarma na ofercie pisze 12 mies gwarancji a u drugiego 18 mies.


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdrianIH    0

DF powyżyj 130 km produkowane są w niemczech te mniejsze we Włoszech.DF nie różni się niczym od LAMBO CZY SAME,jedynie ceno i kolorem.W AGROFARMACH są 4 pompy wtryskowe ,zagłębione są w korpusie po jednej na każdy cylinder napędzane krzywką z silnika.Ciągnik mało pali, zwrotny,przyjemny do jazdy.Polecam bo mam AGROPLUSA 85 a to jest to samo co AGROFARM.

Nie do końcs to jest prawdą SDF /lambo mają inne pompy wtryskowe i zawory paliwowe wiem coś o tym bo czytałem o sdf i lambo ;)


Case 1594 zawsze i wszędzie najlepszy będzie...;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

chyba na polmotH jest 36miesięczna gwarancja :)

co do tych cen to najgorsze to jest że koszt wyprodukowania jest ponad 10razy tańszy, zarabia fabryka, hurtownia, jakiś tam dostawca, dealer B)

sam się przekonałem jak w tym roku rozleciała się obudowa od wariatora w kombajnie, to za nową zaśpiewali 250zł a dorobiliśmy za 50zł w prywatnym zakładzie, ale trzeba było ją poprawiać bo koleś nie zrobił tak wygiętej troszke jak oryginał tylko prostą B) ale 200zł zostało, bo poprawka za darmo ;) albo taka śrubeczka co zakłada się na przewód co ciągnie paliwo ze zbiornika kombajnu do silnika i zapobiega ponownemu cofnięciu się paliwa, kupiona z 4lat temu za 67zł 15km od domu a po roku jak byliśmy w Mielcu ponad 140km od domu po przestawienie pompy wtryskowej do ursusa to w sklepie zauważyłem taką samo i pytam ile? teraz szok: 12zł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franec    0

chyba na polmot jest 36miesięczna gwarancja ;)

 

Tego rupiecia nie chwiałbym nawet za darmo. To totalna chińszczyzna. Chłam jakich mało. W okolicy kolo ma : po 2 latach rozleciał się silnik, po 3 turbina padła, w międzyczasie z 10 razy (jak nie więcej) zawieszała się skrzynia). Właściciel klnie ten ciągnik. Nie polecam go, z resztą nie tylko ja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

no tak to słabo się kolega popisał porównał silnik mega wielkiego fendta do małego Agrofarma porównuj takie same wmiare np. silnik Agrotrona M 410 na 4 zaworach luknij na model i luuknij w Fendt, lub luknij na Agrofarm 420 a Fendt 308CI 307CI 309CI bardzo drobne różnice wręcz kosmetyczne nie ma co ukrywać pakiet większościowy fabryki silników Deutz AG w Niemczech posiada koncern SDF i tylko dlatego w Fendt są lepsze silniki niż w DF mocniej wypasione i najnowocześniejsze bo Fendt drożej płaci za te motory i osiągnięcia które wymyśli firma należąca do SAMEDEUTZ-FAHR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

franec ja też bym tego polotah nie wziął, a z tego co piszesz to poloth jest w ogóle w sprzedaży 3lata? :rolleyes:

pisane było jaka gwarancja w jakim to napisałem

 

a i cena df jest na pewno u niemców niższa, tak jak jeden w temacie o fendzie na bezstopniówce napisał że w niemczech jest tańszy o 10 czy 15 tysi euro :blink: na df 100km różnica może być do 10-20tysi ale zł w zalerzności od modelu(agrofarm, agrotron) :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

z tego co rozumiem @franec pisał o Fotonie a one chyba już ze 4 lata są oferowane na polskim rynku :rolleyes:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

no tak to słabo się kolega popisał porównał silnik mega wielkiego fendta do małego Agrofarma porównuj takie same wmiare np. silnik Agrotrona M 410 na 4 zaworach luknij na model i luuknij w Fendt, lub luknij na Agrofarm 420 a Fendt 308CI 307CI 309CI bardzo drobne różnice wręcz kosmetyczne nie ma co ukrywać pakiet większościowy fabryki silników Deutz AG w Niemczech posiada koncern SDF i tylko dlatego w Fendt są lepsze silniki niż w DF mocniej wypasione i najnowocześniejsze bo Fendt drożej płaci za te motory i osiągnięcia które wymyśli firma należąca do SAMEDEUTZ-FAHR.

troche mylisz pojęcia... bo to fabryka traktorów wybiera jak najbardziej optymalny silnik deutz fahr wybrał tańszy a fendt po prostu droższy... a zauważyłeś może że te silniki się różnią nawet numerami seryjnymi??? i czy wiesz że deutz fahr nawet w swojej ofercie wprowadził zróżnicowanie silnikowe??? Przykładami są 4 modele czyli m610, m615, m620 i m625. Wiesz czym różni się m610 od 615 albo m620 od m625 właśnie silnikami bo w m610 i w m620 są montowane mniej wypasione deutzy o oznaczeni TCD2012LO6 2V a w m615 i m625 TCD2012LO6 4V czyli ta sama jednostka którą można znaleźć w fendtach serii 700 i nie ma tam już żadnego dodatkowego wyposażenie jak miało to miejsce w ubiegłych latach tylko to już jest przeszłośc a teraz silniki w niektórych modelach df to kropka w kropke to samo co w niektórych fendtach .... a jeśli chodzi o fendt serii 300 to te same silniki możemy znaleź w deutz fahrah m410 i 420 i to jest identyko ale prawdą jest że w agrofarmie i agrotronie k silniki są troszeczke inne niż w serii 300 fendta ale w agrotronie m są takie same jak w serii 700 fedta z wyjątkiem m610 i m620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franec    0

z tego co rozumiem @franec pisał o Fotonie a one chyba już ze 4 lata są oferowane na polskim rynku :lol:

 

Dokładnie mówię o Fotonie. Nie polecam tego ciągnika, jak ktoś chce tanio to nich kupi używany zachodni ciągnik, a nie polmota. Już milion razy lepiej kupić belarusa i mieć świadomość że mimo że jest siermiężny to znakomicie sprawuje się w pracach polowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

A dostał ktoś do Agrofarma taki wałek z drobnymi frezami, bo zauważyłem że w kartonie jest, ale do czego on jest?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Wałki wysokoobrotowe [1000obr/min] mają frez na 21 wpustów [ten drobny].

Niektóre ciężkie maszyny są napędzane takimi wałkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor89    60

Mam pytanie troche z innej beczki czy w agrofarmie ze skrzynią mechaniczną 20/20 i mechanicznym rewersie jest sprzęgło mokre w kąpieli olejowej tak jak mi mówił diler czy zwykłe suche?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj