rafczyk

Deutz Fahr Agrofarm 420

Polecane posty

rafczyk    1

Witam. Zastanawiam się nad zakupem nowego Deutz Fahr Agrofarma 420. Co o nich sądzicie? Jak jest z awaryjnością, cenami części zamiennych i spalaniem - czy jest porównywalne np z zetorem proxima 85? Najbardziej zależy mi na opiniach użytkowników tych ciągników. . .Z góry dziękuje za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Nie jestem użytkownikiem jednak mogę Cię zapewnić, że spalanie będzie bardzo niskie zwłaszcza w lekkich pracach. CO do silników warto dodać, że są one stosowane także w Fendtach więc to zaufana konstrukcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

a czy silnik na pompo wtryskach jest dużo droższy w eksploatacji od tradycyjnego wtrysku paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lepiej porównać DF 100km i Zetora 100km np. Proxima 105

Jeździłem trochę tymi traktorami i jak dla mnnie to oba są bardzo dobre może DF jest lepiej wykonany w kabinie ale jest trochę w niej ciasno a Zetor ma dużo miejsca w środku no i Zetor jest większy gabarytowo. Ale ogólnie to dobrze się jeździ jednym i drugim. jeśli chcesz więcej informacji to najlepiej napisz do jakiegoś użytkowników obuch traktorów i od nich się dowiesz więcej. I pojedź do dilera i pojeździj sobie jednym i drugim i zobaczysz który będzie dla ciebie lepszy :blink:


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

silnik w DF tej serii to nie to samo co w Fendt-ie. W DF sa pompowtryski w Fendt comman rail


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nero91    2

Mam Agrofarma 100 i zrobiłem nim ok 700mth, nie mam z nim większych problemów oprócz tandetnych przewodów które są Made in Italy (polskie moim zdaniem są o wiele lepsze)... średnie spalanie to 5-6litrów na 1mth. Kumpel ma Agrofarma 420 to miał problem z wtryskiwaczami ale serwis szybko naprawił mu tą usterke i jest wszystko w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Do tego Fendt ma 4 zawory na cylinder i inne oprogramowanie. Niby silnik podobny ale ten w Fendzie mniej pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

a inne części napewno są zbliżone cenowo do innych zachodnich ciągników. takich jak John Deere, Case, Fendt . . . tak myśle

 

a ogólnie jesteś zadowolony z tego agrofarma czy gdybyś teraz miał kupować ciągnik takiej mocy to wybrał byś inna marke? np JOHN DEERE 5100m albo Zetor proxima 95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

Nie jestem użytkownikiem jednak mogę Cię zapewnić, że spalanie będzie bardzo niskie zwłaszcza w lekkich pracach. CO do silników warto dodać, że są one stosowane także w Fendtach więc to zaufana konstrukcja.

W fendach stosują inne silniki niż w DF,SAME,LAMBO.. ,jedynie nazwę mają podobną, chociaż słyszałem że w Fendach są silniki DEUTZ a w DF i reszcie DEUTZ FAHR ale nie wiem czy jest taka różnica, tylko o tym słyszłem


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

możliwe. . .a czym rózni się tak naprawde ciągnik lamborghini od Deutz Fahr Agrofarma 420.??? Bo słyszałem że to prawie identyczne ciągniki tyle że lambo składają we włoszech a agrofarmy w niemczech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu21692    2

moim zdaniem jedyną wadą tego ciągnika jest mała kabina i brak miejsca dla pasażera... ale za to wszystko jest pod ręką ;)

 

możliwe. . .a czym rózni się tak naprawde ciągnik lamborghini od Deutz Fahr Agrofarma 420.??? Bo słyszałem że to prawie identyczne ciągniki tyle że lambo składają we włoszech a agrofarmy w niemczech

w zasadzie same deutz fahr i lamborgini to jedno i to samo różnią się tylko kolorem i detalami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

też tak myśle. no tylko ciekawe jakie są ceny części zamiennych do tych agrofarmów i jak z ich awaryjnosća. .. bo w sumie nie maja za wiele elektroniki. posiadam fendta 308 to ceny części są zabójcze ;)

 

A może zna ktoś aktualną cenę Deutz Fahr Agrofarma 420 w wersji podstawowej ?? I z klimą, elektrohydraulicznym rewersem, półbiegami, siedzeniem grammera, obciążnikami i szerszymi oponami???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

prawdopodobnie rewers elektrohydrauliczny nie występuje w tych modelach, dzisiaj pytałem w jaryszkach o 410 to mówił żę rewersu EH w opcji niema


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franec    0

W 420 jest możliwość założenia rewersu elek. koszt ok 7 tys. Za ciągnik z klimą, rewersem elek. i klimą, szerokimi gumami ok 140 netto. Mnie interesuje DF 410. Jeździłem tym 420 po placu. W porównaniu z JD 6100 ma słabsze wspomaganie, ale po za tym nic ciekawego nie powiem bo w akcji w polu go nie widziałem.

 

Ceny z allegro: zapewne porównywalene u innych dealerów

wyposażenie wersja D:

http://allegro.pl/fabrycznie-nowy-deutz-fahr-agrofarm420-nie-case-i1312046795.html

 

Lepsze wyposażenie

 

http://allegro.pl/deutz-fahr-agrofarm-420-fabrycznie-nowy-okazja-i1306988284.html

 

sądzę że można coś jeszcze wytargować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Wiem bynajmniej, że jakaś seria tych starych Agrofarmów z tą starą nazwą jeszcze miała niby ten sam silnik co Fendt i tu chodziło o silnik 85 koni, ale może się mylę ;) Porównajcie sobie ceny DF i Fendta i odpowiedzcie sobie na pytanie czy stać Was na Fendta czy półFendta ;p Ja lubię DF-y. Mam jakiś sentyment do tych traktorów, poza tym są piękne jeśli chodzi o stylistykę, chociaż to moja subiektywna opinia... Jednemu też się podoba Audi a drugiemu np. Honda.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

DF powyżyj 130 km produkowane są w niemczech te mniejsze we Włoszech.DF nie różni się niczym od LAMBO CZY SAME,jedynie ceno i kolorem.W AGROFARMACH są 4 pompy wtryskowe ,zagłębione są w korpusie po jednej na każdy cylinder napędzane krzywką z silnika.Ciągnik mało pali, zwrotny,przyjemny do jazdy.Polecam bo mam AGROPLUSA 85 a to jest to samo co AGROFARM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

Hmm to jeżeli DF i Lambo posiadają te same podzespoły itp i oba są składane we włoszech to czemu jest taka różnica w cenie? tzn że jeżeli posiada aż 4 pompy wtryskowe to ewentualny koszt naprawy tez wzrasta w górę i to bardzo . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Koszt naprawy tych POMP nie jest aż taki duży ,koło 300 zł sztuka (regeneracja)może teraz więcej.A jeżeli chodzi o cene DF-a to płacisz za markie i nic pozatym.Wiadomo że i do zbycia jest łatwiejszy niż np.SAME .Tak się utarło w społeczeństwie że Deutz jest lepszy np.od LAMBO a jest to mylne myślenie.Dodam jeszcze że połowe mniej pali niż zetor bo mam i zetora więc mogę coś na ten temat napisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

A co jeśli chodzi o skrzynie biegów ?? jest w miare prosta w budowie i niedroga w naprawie czy raczej koszt jej naprawy podobny jak w fendtach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

jeżeli chodzi o skrzynie to jest chiba najdroższa żecz bo np . synchronizator rewersu kompletny 2.400 netto,pierścień synchronzatora 500 netto(wymienia się gdy jest lekki zgrzyt przy zmianie biegów )podkładka wielkości zegarka 150zł a o wałkach to lepiej nie pisać bo można dobry samochód kupić.A jeżeli chodzi o naprawe to jak kto nie ma pojęcia to może tylko zaszkodzić a nie pomóc .W budowie jest prosta ale trzeba wiedzieć co po czemu.Jak co to pytaj ale dziś tylko do 19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafczyk    1

jeżeli chodzi o skrzynie to jest chiba najdroższa żecz bo np . synchronizator rewersu kompletny 2.400 netto,pierścień synchronzatora 500 netto(wymienia się gdy jest lekki zgrzyt przy zmianie biegów )podkładka wielkości zegarka 150zł a o wałkach to lepiej nie pisać bo można dobry samochód kupić.A jeżeli chodzi o naprawe to jak kto nie ma pojęcia to może tylko zaszkodzić a nie pomóc .W budowie jest prosta ale trzeba wiedzieć co po czemu.Jak co to pytaj ale dziś tylko do 19

 

a jak z trwałościa tej skrzyni?? ile mtg może wytrzymać bez napraw gdy ciągnik pracuje bez tura i oleje filtry sa wymieniane na czas?? chyba w agrofarmach 420 tez jest do wyboru kilka rodzaji przekładni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj